XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Laat me raden je komt zeker uit Eindhoven?
Nope. Ik kom zelf uit Oudewater (ligt ergens tussen Gouda en Utrecht). Ik begrijp ook wel dat iemand geen zin heeft om 2.5uur te rijden (hoewel ik dat zelf ook al eens gedaan heb puur en alleen om met iemand samen te trainen)

Elk jaar is er tegen de zomer ook een meet bij RPB, dat is aardig midden Nederland.
Nu in het zuiden who cares?
Is toch gewoon gezellig.

Re: Train & vreet meet januari/februari 2014 (midden/oost Nederland)

Helaas kunnen we/kan ik niet iedereen tevreden stellen en escalleerde de poll al snel richting eindhoven.

Niet midden Nederland inderdaad, maar er moeten nu eenmaal knopen doorgehakt worden.

Hopelijk blijf er voldoende animo voor een meet in Eindhoven, maar het ziet er voorals nog goed uit.

Nogmaals de oproep om je wel even op te geven als je wilt komen. :D
+1.

Als je iedereen tevreden wilt stellen kun je beter geen meet houden. Voor de een is t helaas iets verder dan de ander maar dat probleem blijf je altijd houden

Ik kom alleen als Marieke komt :o

Leuk allemaal hoor kerel maar dan moet je geen poll houden, die staat namelijk op Zaterdag 15 februari 2014, Midden NL. Nu is het gewoon Eindhoven omdat een paar posters dat goed uit komt.

In powerbase heb ik wel interesse. Eens zien of ik dan vrij kan krijgen en of ik vervoer vind

Ik kom misschien

Ik kom alleen als Marieke komt :o
Die komt..
Leuk allemaal hoor kerel maar dan moet je geen poll houden, die staat namelijk op Zaterdag 15 februari 2014, Midden NL. Nu is het gewoon Eindhoven omdat een paar posters dat goed uit komt.
Tja, de meerheid leek toch meer naar het zuiden te willen. De poll was dus onvolledig, maar kan ik helaas niet meer wijzigen.

In powerbase heb ik wel interesse. Eens zien of ik dan vrij kan krijgen en of ik vervoer vind

Ik kom misschien
Ben benieuwd!

+1

Moet ik hem wel gelijk in geven Marvin...
Midden Nederland lijkt me vooralsnog dan beste keuze...
Of je moet even nieuwe telling van stemmen maken.

Eindhoven is voor mij toch weer gauw 01:30 uur reizen minimaal i.p.v. 00:30 uur...
- wat inhoud meer tijd, maar ook meer kosten...

ik ben ook voor een nieuwe stemming

dat is racistisch en als het niet snel op houdt dan ga ik reporten

ben er helemaal klaar mee met dat gedoe

Hoeveel belgen komen er dan???

Doe dan gewoon nijmegen dat is voor mij nog wel te doen met de trein :D

Dikke out. Sinds wanneer is ****ing Eindhoven midden NL. Drie stappen naar het zuiden en je staat in België.

Veel plezier boeruhhhhhhhhhhhhh

Ik moet vanuit Alkmaar komen :roflol: Hilversum was toen wel te doen, alleen qua uitgaan niet echt bijzonder dus ik was na het eten al weg. Arnhem of Nijmegen zou ik op zich ook geen probleem vinden, alleen weet ik niet of daar wel genoeg faciliteiten zijn. Eindhoven is bijna 2 uur rijden voor mij, duur geintje wordt het dan :roflol: Ik kijk nog ff de kat uit de boom..

Ps: Hopelijk moet PSV niet spelen die zaterdag, anders wordt het rellen :o

Is dit alleen voor beesten, of ook voor wat meer beginnelingen die van het zien van al deze beesten alleen maar meer motivatie kunnen krijgen?

Edit..

Laatst bewerkt:
Re: Train & vreet meet januari/februari 2014 (midden/oost Nederland)

Is dit alleen voor beesten, of ook voor wat meer beginnelingen die van het zien van al deze beesten alleen maar meer motivatie kunnen krijgen?

Voor iedereen bro, iedereen is welkom :)

Misschien in, hou t topic wel ff in de gaten

Top, ga het heel even in de gaten houden en kijk dan even of ik kan i.v.m. drukke studie!

Terug
Naar boven