XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
EHV is voor mij ook redelijk te doen, en zo te lezen komen er ook een paar gasten die echt trainen ipv alleen maar Angelussen

Ik ben ook wel IN dan. Wel tot 12 uur werken eerst

Wat vinden jullie van

- trainen ergens in maarssen/utrecht. *midden nl* *aan de A2*

eten
http://www.food-spot.nl/

- Makkelijk bereikbaar via de A2 (licht aan de A2)
- midden nl
- 10 restaurants
- bestaande uit o.a onbeperkt sushi met een mooie lounge,
- onbeperkt grillen bij steakz
- of anders onbeperkt eten bij restaurant vandaag http://www.food-spot.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=149&Itemid=531.
- goed betaalbaar

Kunnen nog een pol doen waar we dan heen willen.

Als we het op een zaterdag doen erna naar brothers in bunnik lekker stampen

Laatst bewerkt:
Is er iemand die uit omgeving Breda komt en het een eer vind als ik mee rijd?

• Topic Starter Topic Starter
EHV is voor mij ook redelijk te doen, en zo te lezen komen er ook een paar gasten die echt trainen ipv alleen maar Angelussen
Kan jou bij deze er ook bij zetten?

Ik ben ook wel IN dan. Wel tot 12 uur werken eerst
Ik denk ook dat als dat mogelijk is dat we meer tegen het eind van de middag of in ieder geval vanaf 14:00 willen trainen, zodat we daarna gelijk de vreetschuur in kunnen ;)
Ugh een Mike die buffer is dan ik. Haha nee tof man!
Can count you in?

Wat vinden jullie van

- trainen ergens in maarssen/utrecht. *midden nl* *aan de A2*

eten
http://www.food-spot.nl/

- Makkelijk bereikbaar via de A2 (licht aan de A2)
- midden nl
- 10 restaurants
- bestaande uit o.a onbeperkt sushi met een mooie lounge,
- onbeperkt grillen bij steakz
- of anders onbeperkt eten bij restaurant vandaag http://www.food-spot.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=149&Itemid=531.
- goed betaalbaar

Kunnen nog een pol doen waar we dan heen willen.

Als we het op een zaterdag doen erna naar brothers in bunnik lekker stampen
Als het niet de 15e februari is ben ik in...maak gewoon even een topic hiervoor. Ik ga deze meet niet meer verzetten.:o

Ondanks de misleidende poll ;)

Is er iemand die uit omgeving Breda komt en het een eer vind als ik mee rijd?
Even gecheckt, maar dat wordt voor mij wel een hele zieke de-tour..

Dan even met Niels overleggen want Powerbase is dan eigenlijk maar tot 15 uur open.

Misschien kom ik ook wel voor de fun meetrainen, maar eten niet want moet 1 week later op gewicht zijn en weinig zin om weer 4kg af te moeten vallen in de laatste 2 dagen.

Ik neem bob mee, er zou nog iemand mee kunnen die meer dan 80 kg weegt, ik heb maar een aygo, tje met te dikke wielen er onder, bij te veel gewicht komen de banden tegen de wielkappen aan :roflol:

Zoveel mensen nog anti Eindhoven (terecht) behalve die limburger Pleister en skaterboy en toch nog volhouden... :rolleyes:

Ik neem bob mee, er zou nog iemand mee kunnen die meer dan 80 kg weegt, ik heb maar een aygo, tje met te dikke wielen er onder, bij te veel gewicht komen de banden tegen de wielkappen aan :roflol:

Als ik mee zou kunnen zou top zijn , weeg 106 kilo atm. :D

Hoe laat gaat het ong. beginnen, misschien neem ik wat eerder vrij van het werk en regel ik een auto.
Miss dat er mensen uit omgeving Arnhem kunnen meerijden.

Hoe laat gaat het ong. beginnen, misschien neem ik wat eerder vrij van het werk en regel ik een auto.
Miss dat er mensen uit omgeving Arnhem kunnen meerijden.

waar woon je? Ik haal bob op in nijmegen en woon zelf tussen arnhem en nijmegen in

• Topic Starter Topic Starter
:D
Dan even met Niels overleggen want Powerbase is dan eigenlijk maar tot 15 uur open.
Ik heb Niels even een PM gestuurd wat dit betreft...maar anders moeten we maar vanaf 15:00 tot 20:00uur gaan eten:rolleyes:

Misschien kom ik ook wel voor de fun meetrainen, maar eten niet want moet 1 week later op gewicht zijn en weinig zin om weer 4kg af te moeten vallen in de laatste 2 dagen.
Prima!:D:D
Epic dit!

Zoveel mensen nog anti Eindhoven (terecht) behalve die limburger Pleister en skaterboy en toch nog volhouden... :rolleyes:
Mwoah..behoorlijk wat mensen met voorkeur eindhoven..mij maakt het niet zoveel uit, maar ik blijf niet switchen. Keuze voor deze meet is nu Eindhoven en er is IMO voldoende animo..

Mij maakt het niet zo veel uit, alles binnen een uurtje rijden vind ik oke.
Idem hier..90 minuten vind ik ook nog wel te doen en afhankelijk van het type meet wil ik ook nog wel langer reizen.
Tussen Arnhem en Doetinchem.
Kan eventueel wel naar Nijmegen komen met de trein.
Top! Kan ik je op de lijst zetten?

Terug
Naar boven