AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Zoveel mensen nog anti Eindhoven (terecht) behalve die limburger Pleister en skaterboy en toch nog volhouden... :rolleyes:
Wie is iedereen, 25 mensen komen al. Als t je te ver is kom je toch niet ipv als een klein meisje te blijven zeuren damn

• Like
Waarderingen: LM
Uurtje rijden, valt goed mee. Moet nog even kijken of ik dan kan.

Meh ik ga me ecto voelen :(

Ik kom ook niet, wees gerust pannenkoek

• Topic Starter Topic Starter
Ik twijfel nog steeds.

Tot hoelaat open hadden jullie in gedachten?

we kunnen het proberen maar ben bang dat we dan op de wielen zitten, whaha. Ik 130 kg, jij 106 en dan bob met een kilo of 90....

Ah oke , geen probleem laat maar weten of het iets is anders kom ik wel een andere meet ff langs of iemand anders die zich aanmeld om te rijden vanaf Arnhem / Nijmegen?

Als bob en magnetron ff jullie 06 in een prive bericht pleuren gaan we het tzt ff samen kortsluiten. Wellicht kunnen jullie beide naar station elst komen, ligt voor mij ook mooi centraal, rijden we daarvandaan richting eindhoven.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Ah oke , geen probleem laat maar weten of het iets is anders kom ik wel een andere meet ff langs of iemand anders die zich aanmeld om te rijden vanaf Arnhem / Nijmegen?

lijkt me beter, weet bijna zeker dat we het niet gaan redden met onze gewichten... kunnen altijd nog een meet organiseren in arnhem e.o. in arnhem zitten vreettenten zat.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

lijkt me beter, weet bijna zeker dat we het niet gaan redden met onze gewichten... kunnen altijd nog een meet organiseren in arnhem e.o. in arnhem zitten vreettenten zat.

Terug
Naar boven