Dat doen de meeste meisjes toch wel wat minder trainen haha, hebben vaak al genoeg borst

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat doen de meeste meisjes toch wel wat minder trainen haha, hebben vaak al genoeg borst

Front of safetybar squats zijn de squats voor bazen

Dat doen de meeste meisjes toch wel wat minder trainen haha, hebben vaak al genoeg borst![]()

Is moeilijk te zien met shirtje aan. Het beste is dat ik heel even doe voelen dan kan ik dat beter beoordelen
---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------
Dat doen de meeste meisjes toch wel wat minder trainen haha, hebben vaak al genoeg borst![]()

Platzakken, wie gaat nu armen trainen op een meet. Kun je evengoed abs doen
Rug of benen !
Ik ben in voor benen! Ben ik het sterkst mee, armen totaal niet haha
Nee is geen probleem ik wil ook wel voelen hoorBeter kijken dan! Maar kan je nu al zeggen dat het meer vet is dan spier haha
Dan moet ik die week even me training aanpassen zodat ik die dag sowieso verschillende spiergroepen kan trainen lolDoen we Pleister, als jij niet constant probeert de vrouwen die aanwezig zijn aan te raken. Alhoewel een DB chest press met eindelijk meer dan 40 kg per hand ook wel leuk klinkt, lastig lastig. Beslissen we in de auto wel![]()
Wollah jij mikie en ik gaan samen trainen swaPlatzakken, wie gaat nu armen trainen op een meet. Kun je evengoed abs doen
Rug of benen !
. Maar geen benen
Houd het maar bij kijken jij

Nee is geen probleem ik wil ook wel voelen hoor
Dan moet ik die week even me training aanpassen zodat ik die dag sowieso verschillende spiergroepen kan trainen lol
Wollah jij mikie en ik gaan samen trainen swa. Maar geen benen
![]()
Haha dat gaat daar nog wat worden.
het paljaskeIk ben in voor benen! Ben ik het sterkst mee, armen totaal niet haha

Ik wil echt eens squatten met een paar powerlifters ofzo. Heb ik dat ook eens gedaan.