AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
jammer dat ik weer last heb van terugkomende blessure heb, fysiek is k*t,kracht is k*t en mn BF is k*t:P

Is moeilijk te zien met shirtje aan. Het beste is dat ik heel even doe voelen dan kan ik dat beter beoordelen

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Beter kijken dan! Maar kan je nu al zeggen dat het meer vet is dan spier haha

Doen we Pleister, als jij niet constant probeert de vrouwen die aanwezig zijn aan te raken. Alhoewel een DB chest press met eindelijk meer dan 40 kg per hand ook wel leuk klinkt, lastig lastig. Beslissen we in de auto wel :P

Beter kijken dan! Maar kan je nu al zeggen dat het meer vet is dan spier haha
Nee is geen probleem ik wil ook wel voelen hoor

Doen we Pleister, als jij niet constant probeert de vrouwen die aanwezig zijn aan te raken. Alhoewel een DB chest press met eindelijk meer dan 40 kg per hand ook wel leuk klinkt, lastig lastig. Beslissen we in de auto wel :P
Dan moet ik die week even me training aanpassen zodat ik die dag sowieso verschillende spiergroepen kan trainen lol

Platzakken, wie gaat nu armen trainen op een meet. Kun je evengoed abs doen :trollface:

Rug of benen !
Wollah jij mikie en ik gaan samen trainen swa:cool:. Maar geen benen:o

Nee is geen probleem ik wil ook wel voelen hoor

Dan moet ik die week even me training aanpassen zodat ik die dag sowieso verschillende spiergroepen kan trainen lol

Wollah jij mikie en ik gaan samen trainen swa:cool:. Maar geen benen:o

Hoe lang duurt het trainen ? anders wel effe 40 min met jullie en dan nog 40 min benen. Ik wil echt eens squatten met een paar powerlifters ofzo. Heb ik dat ook eens gedaan.

Terug
Naar boven