XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Betere vraag: mogen wij naar jou staren?
Nee alleen chickies mogen staren.. en mannen boven de 100kg ook wel:eyebrow:

Ecto's gluren altijd stiekem. Pleister dus ook !
ecto for life:cool:

Waar zijn die lelijke belgen hier ? Anders voel ik me te veel een buitenlander als ik kom. srs shit. Ik voel me niet graag bekeken.
Mij noemen ze ook altijd belg door mijn accent dus je bent niet helemaal alleen:D

Ik heb een paar maanden in het Duitstalig deel van belgië gewoond, maar dat telt zeker niet? :P
Waar ik woon worden best veel belgische woorden gebruikt.
Heeft Belgie ook een duitstalig deel wtf

Kun je niet met Bob en/of Bart mee rijden??

Had achteraf wel gekund ja, al vraag ik me af of de aygo dat wel aankon :p

Maar heb nu 14e feestje gepland met me vriendin en nog een vriendin van me in Rotterdam!
Maar zal aan jullie denken hoor als ik brak en wel uit het bed stap zaterdags ;)

Nee alleen chickies mogen staren.. en mannen boven de 100kg ook wel:eyebrow:

ecto for life:cool:

Mij noemen ze ook altijd belg door mijn accent dus je bent niet helemaal alleen:D

Heeft Belgie ook een duitstalig deel wtf

Haha vaag he :P ****ing duitsers.
Uit limburg dan waarschijnlijk ? geloof mij . Het belgisch limburg leunt nog een pak meer aan op jullie nederlands dan leuvens :roflol:

Doen we na de training ook met zijn alle douchen? Ik zorg wel voor de zeep

Oke ik ben plaatselijke bodyguard van dienst voor michelle! Al denk ik niet dat dat veel gaat helpen :roflol:

Hahahah

Volgens mij had je met zo'n fysiek beter kunnen zeggen dat je gewoon een vriend hebt van 2 meter en 150 kg bij 10 % als je nog een beetje wilt trainen daar

Trainen gaat er wss toch niet inzitten. :( Zoals het er nu naar uitziet moet ik overdag werken, dus sluit ik met het eten pas aan..

Er ging toch ook nog een vrouw mee? Weet je of die wel mee gaan trainen?

LM en Marieke gaan mee en die komen ook voor het trainen ja. No worries, je bent niet 't enige vrouwelijke lid :p

Edit, Dnies komt ook nog, lijkt me iets van Denise ofwel vrouwelijk, geen zin om het na te zoeken

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven