- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Pff echt wel ver
107 hier en ik kom dan uit be 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
107 hier en ik kom dan uit be 

Pff.. Ik kan ook wel een poging wagen hoor Jeau, opgeven is geen optie![]()
ik heb al sorry gezegt ik zei was omdat ik stoer wou doen voor vrienden bodybuildig forum nu doet ze wel lievPff.. Ik kan ook wel een poging wagen hoor Jeau, opgeven is geen optie![]()

chrisje kom jij ook ? Dan kunnen we je eens in het echt uitlachen.
Ja iets met Midden NL enzo. Gvd een belg rijdt 50km minder ver dan een Nederlander. Logica is ver te zoeken.

Ja iets met Midden NL enzo. Gvd een belg rijdt 50km minder ver dan een Nederlander. Logica is ver te zoeken.

Nee ik kom ook dat compenseert Chris
Mogen niet teveel mensen van 100 kg + komen denk ik.![]()
haha inderdaad. En als ik kom ben ik waarschijnlijk nog de enige
---------- Post added at 09:38 ---------- Previous post was at 09:37 ----------
shredded ectomeet ?
als ik 90 weeg op mijn kleine lengte telt dat dan ook :SMogen niet teveel mensen van 100 kg + komen denk ik.![]()
go mad pluk a rose put it on your hoed tommorow your day is goodLol ik ben gewoon weer aan het bulken, dus kweenie.
Ik doe nu gomad
als ik 90 weeg op mijn kleine lengte telt dat dan ook :S
Really? Balen, die woont hier in de buurt.
Jep, dan ook.

En voor mensen die klein zijn en net geen 100 wegenLaten we anders gewoon een 100kg+ meet houden wel in Midden NL![]()

Maar je bent er wel bij..? Of wordt het een verrassing?
Ik hoef ook maar ongeveer 100km te rijdenJa iets met Midden NL enzo. Gvd een belg rijdt 50km minder ver dan een Nederlander. Logica is ver te zoeken.

True story..
Laten we anders gewoon een 100kg+ meet houden wel in Midden NL![]()