XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Beter uitstappen op Utrecht Centraal.

Meet in duitsland dan is het voor iedereen oneerlijk :trollface:

Beter uitstappen op Utrecht Centraal.
Stop eens met het vervuilen van dit topic met Utrecht Centraal. De poll ging over midden of oost Nederland, je snapt toch wel dat het dan niet gewenst is dat je steeds over het meest centrale punt van NL begint i.p.v. gewoon Eindhoven?

Best heeft ook een station volgens mij. is het niet slimmer daar uit te stappen als daar de trainingslocatie is?

Denk dat dat voor een heleboel beetje gaar reizen is. Vanaf hier iig wel, 3 of 4 keer overstappen en nog weer 20 min langer :p

Stop eens met het vervuilen van dit topic met Utrecht Centraal. De poll ging over midden of oost Nederland, je snapt toch wel dat het dan niet gewenst is dat je steeds over het meest centrale punt van NL begint i.p.v. gewoon Eindhoven?

Haha :P

Kon het niet laten chef!

Haha lache accent.

.

Ik kom uit Twente, als je dat simpele boeren mensen accent hoort lach je je ook dood. Gelukkig heb ik dat niet zo erg. Denk aan Ilse de Lange bijv. in The Voice, die komt hier vlakbij vandaan hehe

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven