- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Best heeft ook een station volgens mij. is het niet slimmer daar uit te stappen als daar de trainingslocatie is?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best heeft ook een station volgens mij. is het niet slimmer daar uit te stappen als daar de trainingslocatie is?

Stop eens met het vervuilen van dit topic met Utrecht Centraal. De poll ging over midden of oost Nederland, je snapt toch wel dat het dan niet gewenst is dat je steeds over het meest centrale punt van NL begint i.p.v. gewoon Eindhoven?

Stop eens met het vervuilen van dit topic met Utrecht Centraal. De poll ging over midden of oost Nederland, je snapt toch wel dat het dan niet gewenst is dat je steeds over het meest centrale punt van NL begint i.p.v. gewoon Eindhoven?

Meet in duitsland dan is het voor iedereen oneerlijk![]()

Denk dat dat voor een heleboel beetje gaar reizen is. Vanaf hier iig wel, 3 of 4 keer overstappen en nog weer 20 min langer![]()

Dont know kom nooit in Eindhoven. Naar best is bijma alleen snelweg
Achja, als de volgende meet dichterbij hier is zijn jullie genaaid haha.Hahaha zolang doe ik er over met 't vliegtuig, langer nog denk ikAchja, als de volgende meet dichterbij hier is zijn jullie genaaid haha.
Je maakt maar een topic aan met een poll voor zuid Nederland, om hem vervolgens in Utrecht te houden.

ik ben sws bijna altijd genaaid, dus 1 keer iets minder genaaid is mooi ;p
't is je gegund, voor deze keerHahahaa godver
---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------
Jij woont idd in net zo'n uithoek als ik't is je gegund, voor deze keer