Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zat te twijfelen omdat ik eigenlijk niemand ken, maar een massa buffelende en bunkerende bodybuilders die eerst een gym onveilig maken en daarna een wokrestaurant failliet eten, daar moet je toch gewoon bij zijn? :') count me in!
(meer mensen die van het oosten/twente reizen?)

Of andersom

Ik ben ook van de partij, maar kan er wel getraind worden met zo belachelijk veel mensen?
Ik ben ook van de partij, maar kan er wel getraind worden met zo belachelijk veel mensen?

gewoon events trainen, er komen niet zoveel strongmannen dat scheeltIk ben ook van de partij, maar kan er wel getraind worden met zo belachelijk veel mensen?
zo druk is het bij powerbase nog nooit geweest
gewoon events trainen, er komen niet zoveel strongmannen dat scheelt
Ik heb met onderdelen me lichaam al genoeg verdoet, nu is het het moment om me lichaam ouderwets te vernken met normale oefeningen.
Ik ga me vanaf nu niet meer douchen, dan heb ik iig wat ruimte om me heen.

Met jouw stats lopen de meeste sowieso al met een boogje om je heen man, sodeju![]()

Ik heb met onderdelen me lichaam al genoeg verdoet, nu is het het moment om me lichaam ouderwets te vernken met normale oefeningen.
Ik ga me vanaf nu niet meer douchen, dan heb ik iig wat ruimte om me heen.