MuscleMeat

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
ewa pak jij niet intercity van zwolle naar Roosendaal? en dan in den bosch overstappen? of ga je via utrecht

ewa

Via Utrecht inderdaad, is 3 uren 50 minuten. Optie via Den Bosch krijg ik niet, dus zal wel redelijk om zijn dan!

Super! Itsmewa wilde ook gaan geloof ik.. :D Zal ik je erbij zetten of moeten we nog even geduld hebben ;)

Zet me er vooralsnog maar bij, onder voorbehoud uiteraard.. Zal Istimewa ff pm'n wat ie doet. Zou natuurlijk leuk zijn als er nog wat meer meegaan vanuit Friesland/Groningen!

Trainen in eindhoven, lijkt me leuk. :)

ik zat te twijfelen omdat ik eigenlijk niemand ken, maar een massa buffelende en bunkerende bodybuilders die eerst een gym onveilig maken en daarna een wokrestaurant failliet eten, daar moet je toch gewoon bij zijn? :') count me in!

(meer mensen die van het oosten/twente reizen?)

Via Utrecht inderdaad, is 3 uren 50 minuten. Optie via Den Bosch krijg ik niet, dus zal wel redelijk om zijn dan!

Zet me er vooralsnog maar bij, onder voorbehoud uiteraard.. Zal Istimewa ff pm'n wat ie doet. Zou natuurlijk leuk zijn als er nog wat meer meegaan vanuit Friesland/Groningen!

Hij geeft via den bosch niet aan omdat utrecht sneller is. Maar het scheelt maar een kwartiertje volgens mij en je kunt dan van zwolle tot den bosch blijven zitten ipv extra overstappen in utrecht en/of Amersfoort. Op zich het overwegen waard. (Op ns.nl via station nijmegen of arnhem invullen, dan krijg je hem wel).

De meeste kennen niemand hoor :P Maar **** dat ik heb al geen zin meer.

Hij geeft via den bosch niet aan omdat utrecht sneller is. Maar het scheelt maar een kwartiertje volgens mij en je kunt dan van zwolle tot den bosch blijven zitten ipv extra overstappen in utrecht en/of Amersfoort. Op zich het overwegen waard. (Op ns.nl via station nijmegen of arnhem invullen, dan krijg je hem wel).

Haha, ja.. wat is een kwartiertje nog op 4 uren :roflol:

Eerst maar zien of er meer gaan, en waar die langs (willen) reizen.. Ik haak af als er verder niemand uit noorden gaat.. Dus maar even afwachten!

Je bent gek om 4 uur te reizen, trainen/etn en weer 4 uur terug :p

Sorry hillr

Komt vanzelf wel meet in noorden als meeste op zuiden stemmen

En dan vindt ik dat we met z'n allen moeten max'en op squat of deadlift ofzo. :)

trefbal met dumbbells?

Ik vind dat jullie met zijn allen moeten douchen en dan gezellig op elkaars benen pissen en over de vloer glijden met je buik.

Je bent gek om 4 uur te reizen, trainen/etn en weer 4 uur terug :p

Sorry hillr

Komt vanzelf wel meet in noorden als meeste op zuiden stemmen

Geen sorry needed ;) Was idd beter geweest als wat centraler was gepland.. maar ach.

Leuk toch.. Kan ook thuis zitten en de verhalen achteraf horen hoe gezellig het was e.d.
Dat reizen overleef ik wel.

Wie zet er een gopro op zijn kop en zorgt voor een ddb livestream ? :roflol:

gaan we nog dumbells anaal inbrengen?

:roflol::roflol: eerst heel het topic hijacken en dan niet komen
Bro, tomorrowland is de shit. Ik MOET die kaarten hebben

Hahaha verplaats dan ook de hele bende naar Arnhem of Nijmegen, 't was jouw freaking idee ;P
Moet je aan Marvin vragen:p

Heb je geen vrienden/ouders/broertjes/zusjes die die kaartjes ff voor je kunnen bestellen ofzo? sjezus :o
TOMORROWLAND, jij snapt volgens mij niet wat dat is. Eventjes kaartjes kopen:roflol: lukte dat maar zo makkelijk

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh wat is dit dan!!! Eerst kapot ragen zodat de meet niet verzet wordt naar Utrecht en dan niet gaan!!! :cool:
Can't help it:D

Laat ik hopen dat dit een troll is.. ;)
Nee bro waarschijnlijk kom ik echt niet:(

:cool:

Vond het al zo vreemd.....maar gelukkig dat je tomorrowland belangrijker vind? :)
Alsof jij tomorrowland niet belangrijker vind dan deze meet?:p

Tomorrowland wel zover ik weet, is in Belgie.
In Boom om precies te zijn:)

Geen sorry needed ;) Was idd beter geweest als wat centraler was gepland.. maar ach.

Leuk toch.. Kan ook thuis zitten en de verhalen achteraf horen hoe gezellig het was e.d.
Dat reizen overleef ik wel.

We kunne het ook met zijn 2-en gezellig hebben :cool:

Pleister klim gewoon met me over het hek ? :D dead srs. Binnen geraken lukt zoizo maar je moet alleen oppassen voor de security als je geen bandje hebt ! Misschien kunnen we een groepje ecto's overvallen :trollface:

Pleister klim gewoon met me over het hek ? :D dead srs. Binnen geraken lukt zoizo maar je moet alleen oppassen voor de security als je geen bandje hebt ! Misschien kunnen we een groepje ecto's overvallen :trollface:

Jij gaat toch niet mee jong:p

Terug
Naar boven