Em87
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 326
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 11%
ja ik maak wel wat anders voor je
maak je niet druk
zorg maar dat je er lekker uitziet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ik maak wel wat anders voor je
ewa pak jij niet intercity van zwolle naar Roosendaal? en dan in den bosch overstappen? of ga je via utrecht
ewa
Super! Itsmewa wilde ook gaan geloof ik..Zal ik je erbij zetten of moeten we nog even geduld hebben
![]()
Via Utrecht inderdaad, is 3 uren 50 minuten. Optie via Den Bosch krijg ik niet, dus zal wel redelijk om zijn dan!
Zet me er vooralsnog maar bij, onder voorbehoud uiteraard.. Zal Istimewa ff pm'n wat ie doet. Zou natuurlijk leuk zijn als er nog wat meer meegaan vanuit Friesland/Groningen!
Hij geeft via den bosch niet aan omdat utrecht sneller is. Maar het scheelt maar een kwartiertje volgens mij en je kunt dan van zwolle tot den bosch blijven zitten ipv extra overstappen in utrecht en/of Amersfoort. Op zich het overwegen waard. (Op ns.nl via station nijmegen of arnhem invullen, dan krijg je hem wel).

Je bent gek om 4 uur te reizen, trainen/etn en weer 4 uur terug
Sorry hillr
Komt vanzelf wel meet in noorden als meeste op zuiden stemmen
Was idd beter geweest als wat centraler was gepland.. maar ach. De meeste kennen niemand hoorMaar **** dat ik heb al geen zin meer.
Bro, tomorrowland is de shit. Ik MOET die kaarten hebben
Moet je aan Marvin vragenHahaha verplaats dan ook de hele bende naar Arnhem of Nijmegen, 't was jouw freaking idee ;P

TOMORROWLAND, jij snapt volgens mij niet wat dat is. Eventjes kaartjes kopenHeb je geen vrienden/ouders/broertjes/zusjes die die kaartjes ff voor je kunnen bestellen ofzo? sjezus![]()
lukte dat maar zo makkelijkCan't help itAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh wat is dit dan!!! Eerst kapot ragen zodat de meet niet verzet wordt naar Utrecht en dan niet gaan!!!![]()

Nee bro waarschijnlijk kom ik echt niet

Alsof jij tomorrowland niet belangrijker vind dan deze meet?Vond het al zo vreemd.....maar gelukkig dat je tomorrowland belangrijker vind?![]()

In Boom om precies te zijn

Geen sorry neededWas idd beter geweest als wat centraler was gepland.. maar ach.
Leuk toch.. Kan ook thuis zitten en de verhalen achteraf horen hoe gezellig het was e.d.
Dat reizen overleef ik wel.

Pleister klim gewoon met me over het hek ?dead srs. Binnen geraken lukt zoizo maar je moet alleen oppassen voor de security als je geen bandje hebt ! Misschien kunnen we een groepje ecto's overvallen
![]()

Alsof jij tomorrowland niet belangrijker vind dan deze meet?![]()