Fitness Seller

TrainedByJoost

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Voeding vanaf vandaag:

M1:
3 hele eieren in 5g kokosolie
50g champignons
60g havermout (high) / 50g havermout (medium) / 40g havermout (low)
70g frambozen
20g whey
Groene thee
Pink himalaya zout, zwarte peper
Multivit, D3, stoelgangkruiden
Citroen-/ en limoensap

M2:
130g kip
50g rijst (high) / 40g rijst (medium) / 30g rijst (low)
100-150g broccoli
25g pinda's
Pink himalaya zout, kip- en knoflookkruiden, rozemarijn, peterselie
0-kcal sweet chili saus

M3:
Idem 2

M4:
150g pangasiusfilet
80g rijst (high) / 60g rijst (medium) / 50g rijst (low)
200g Italiaanse roerbakgroenten
25g amandelen
Pink himalaya zout, viskruiden, tijm, zwarte peper, citroensap, peterselie

Pre (alleen op trainingsdagen):
6g Beta-alanine
6g L-citrulline
2.5g L-arginine
2g zeezout
200-300mg cafeïne

Intra (alleen op trainingsdagen):
20g EAA
30g maltodextrine
2g taurine
1g pink himalaya zout[
500ml kokoswater
1.5L water

Post (alleen op trainingsdagen):
30g whey
30g perfect oats (als deze op ga ik rijstpoeder gebruiken)
5g creatine
1 banaan

Op off-dagen neem ik de banaan met een shake met EAA/beta-alanine/L-citrulline en creatine

M5:
250g skyr
30g granola
125g blauwe bessen
100g komkommer
ZMA, Omega-3, stoelgangkruiden

High: 3450 kcal
Medium: 3150 kcal
Low: 2600 kcal

Nog steeds:
Pull - medium day
Push - high day
Legs - medium day
Off - low day

Normale routine is dit:
10:00 opstaan + M1
13:00 M2
15:00 M3
16:00-17:30 slapen
18:00 M4
19:00 trainen
22:00 M5
24:00/01:00 slapen

M2 en M3 zijn hetzelfde omdat ik deze beide op offdagen prep, lekker makkelijk alles in 1 keer. Daarnaast eet ik voor carbs eigenlijk alleen maar havermout en rijst, dit zijn de enige sources waar ik een degelijke hoeveelheid van kan wegwerken zonder te bloaten enzo. Ook witvis in mijn pre-training meal bevalt goed omdat het enorm makkelijk verteerd en als het warm geserveerd is vind ik het best lekker (geprepte witvis vind ik echt afschuwelijk).

Als ik in de ochtenden/begin middag train dan frontload ik carbs met bijvoorbeeld 100g havermout in M1 en minder ik aan het eind van de dag om op dezelfde kcal uit te komen. Nu gewoon bij M1 t/m M4 de carb sources met 10g verhoogd en dat kwam op een totaal van +150kcal uit dus dat is lekker makkelijk en zal dit bij de volgende aanpassing naar boven toe weer hanteren.
Genius! Strak plan en toch Door bepaalde punten eenvoudig te houden (rijst havermout) makkelijk uit te voeren en te preppen
 
Mooi schema. Eet je elke dag zo clean en hetzelfde of varieer je ook wel en gebruik je sausjes of snoep je tussendoor? Ik ben nu blij dat ik weer wat losser kan zijn, niet elke dag hetzelfde , sausjes, stukje chocola, protein bar na de training etc.
 
Mooi schema. Eet je elke dag zo clean en hetzelfde of varieer je ook wel en gebruik je sausjes of snoep je tussendoor? Ik ben nu blij dat ik weer wat losser kan zijn, niet elke dag hetzelfde , sausjes, stukje chocola, protein bar na de training etc.

ja gewoon dit en atm doe ik dan 1x pw sushi of iets anders. Had eergister een milka reep en doe niet zo moeilijk over extra food, maar dit gaat er dagelijks (minimaal) in

edit: wil dat de basis van mijn dieet geheel clean is, dan is t ook wat makkelijker om lekkere dingen te nemen en verneuk je niet meteen je progressie
 
Laatst bewerkt:
Gelijk gaan cruisen, 125 mg Test E. Dat heeft wellicht ook invloed op vocht etc. Trainingene gaan wel prima, maar voel me daarbuiten laatste tijd beetje opgebrand. Ik denk dat ik gewoon aan vakantie toe ben, dat gevoel. Dit jaar ook nog geen vakantie gehad; met Kerst een paar dagen en echte vakantie is alweer een jaar geleden,.maar we hebben geen reden tot klagen.

Zit nu alweer op 4800 kcal..

Lekker naar een saunaclubje gaan. Wat drankjes doen, wat tjappen en hoochies bangen. Wat keta mee zodat je daarna nog lekker op je ligstoel na kunt genieten en volledig tot rust komt.
 
ja gewoon dit en atm doe ik dan 1x pw sushi of iets anders. Had eergister een milka reep en doe niet zo moeilijk over extra food, maar dit gaat er dagelijks (minimaal) in

edit: wil dat de basis van mijn dieet geheel clean is, dan is t ook wat makkelijker om lekkere dingen te nemen en verneuk je niet meteen je progressie
Eens. Mijn basis is clean, maar ik voeg wel wat lekkers toe (track alles wel). Ik denk ook niet dan snoep of een bar rondom de training nadelig is. In principe is dextrose ook gewoon suiker.
 
Eens. Mijn basis is clean, maar ik voeg wel wat lekkers toe (track alles wel). Ik denk ook niet dan snoep of een bar rondom de training nadelig is. In principe is dextrose ook gewoon suiker.

Hanteer je nog een schema of nu vooral IIFYM?
 
Lekker naar een saunaclubje gaan. Wat drankjes doen, wat tjappen en hoochies bangen. Wat keta mee zodat je daarna nog lekker op je ligstoel na kunt genieten en volledig tot rust komt.

Over een jaar of 10 is communicatie met mijn generatie volledig onmogelijk geworden.
 
Bedankt voor de inburgeringscursus! Hoochies en bangen had ik al uitgevogeld. Ketamine moet ik nog googelen.
 
  • Haha
Waarderingen: Apw
Je bent in het de het verkeerde tijdperk geboren mijn oude vriend.

tjappen = eten
hoochies = hoeren
bangen = neuken
keta = afkorting voor ketamine
Is niet alleen een tijdperk kwestie.
 
18-9-2020: Pull
83,0kg
Medium day - 3150kcal

Dikgedrukt = gewicht omhoog / reps omhoog
Onderstreept = reps omlaag

Weighted pull-ups
BW + 7,5kg x 9
RDL
165kg x 4
140kg x 6
Chest supported BB row
82,5kg x 9 + 3 RP
72,5kg x 10
Low row
47,5kg per kant x 9
40kg per kant x 14
Lat pulldown
70kg x 11
60kg x 14
Pullover
25 + 1kg x 11 + 6 RP , stretch
Smith shrugs
130kg x 12 + 8 RP
Reverse pec deck
70kg x 13 , 11 , drop
Hammer curl
20kg x 7
16kg x 11 , 10 + 6 RP
1-arm cable curl
7,5 + 1,5kg x 10
5 + 2kg x 14 , 13 , drop
BB wrist curl
42,5kg x 11 , 9
Smith calf raise - 1 sec. stretch/contraction at top elke rep
36,25kg x 9
30kg x 12 , 10 + 6 RP , 20 sec stretch

Prima tren. RDL rustig aan gedaan, vorm mocht wat tighter en moet wat dieper pullen. Voorderest prima. Morgenochtend push.
 
Rustig aan? Ik vind ze behoorlijk heavy hoor. Vanwaar de lage reps? Zou ik niet verwachten bij een bber.
 
Vandaag 20 geworden
A2CDE6B8-5D33-4198-A134-46F7DCE5F938.jpeg


pull getraind, RDL 165 x 5

niet zo actief meer, druk met studie en focus op mn eigen training. Volg wel jullie logs nog
:)
 
gefeliciteerd broertje
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven