Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Kan me op t moment echt aan alles/iedereen irriteren. can’t wait to hop on tren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan me op t moment echt aan alles/iedereenirriterenergeren. can’t wait to hop on tren
Priveleven overhoop is inderdaad lol ja

Ah klinkt als mijn levenKan me op t moment echt aan alles/iedereen irriteren. can’t wait to hop on tren

Wacht maar tot je uit huis bent , geen ouderlijk gezeik meer.
ik kan veel hebben, dat weet jij ook. Maar vind die reacties van ‘lol’ op iets wat minder ‘lol’ is niet zo prettig. Verder alles prima hoor
Haha das wel lachen. Heb een jaar BB gefocust getraind en ben nu veel meer met S/B/D bezig(al blijf jij denk ik gewoon BB-style trainen). Enige puntje was dat ik te enthousiast was met 2x per week heavy squats+RDL's en 2x per week deadlift. Nu helaas aan beide knieën overbelaste miniscus en vochtbulten dus lig er qua legs twee weken uit. Dat terzijde, ben benieuwd wat er in zit als je die lifts niet vaak doetga over 2 weken weer met dezelfde maat dus zal dan in mijn gym proberen een fatsoenlijke squat en bench neer te zetten
Hey joost, ik weet dat je dit ziet. Ik heb het lekker wel gehaald. Ahhahah180kg squat geprobeerd zie ik.
wat is deze powerlift shit?
Ik heb via via gehoord dat hij nog altijd ruzie heeft over de 2 zoutpotjes