Fitness Seller

Trainen en voeding?

UnexistT5

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
88kg
Hallo,

Ik ben net nieuw op dit forum vooral om te leren van het trainen en de voeding die belangrijk is. Nu had ik echter een paar vraagjes over het trainen en de voeding.

Ik train nu een half jaartje en ik ga 4 tot 5x per week en ik moet zeggen dat ik wel al wat resultaat zie alleen het houd nu een beetje op vind ik zelf.
Ik heb 2 weekjes geleden de syntha-6 shake besteld gewoon om te proberen en ben er wel wat van afgevallen maar ik zie nog geen spiermassa bij komen. Nu is mijn vraag is syntha-6 een spiermassa kweker of kan ik beter de true mass van BSN pakken? en is het goed om elke dag te gaan en geen dus geen dag rust in het trainen?

Alvast bedankt!

Een half jaar bezig en nu houd het een beetje op? Juist......

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 22:15 ----------

:rolleyes: Tijd voor een kuur!

Spiermassa komt niet in een weekje opzetten, het kost maanden voor je verandering ziet. Zeker na je eerste "beginnersgains" gaat het veel geleidelijker. Hanteer gewoon een goed voedingsschema met voldoende Kcal zodat je aankomt. Als je te weinig eet zal geen enkel supplement gaan helpen. Het feit dat je die vraag over een dergelijk supplement vraagt is dus al niet juist. Verder kun je best wel veel trainen, zolang je trainingsschema goed in elkaar is gezet. Dus niet 3x per week borst en biceps trainen, maar elke dag een andere spiergroep.

Spiermassa komt niet in een weekje opzetten, het kost maanden voor je verandering ziet. Zeker na je eerste "beginnersgains" gaat het veel geleidelijker. Hanteer gewoon een goed voedingsschema met voldoende Kcal zodat je aankomt. Als je te weinig eet zal geen enkel supplement gaan helpen. Het feit dat je die vraag over een dergelijk supplement vraagt is dus al niet juist. Verder kun je best wel veel trainen, zolang je trainingsschema goed in elkaar is gezet. Dus niet 3x per week borst en biceps trainen, maar elke dag een andere spiergroep.

+1

Alleen een shake gaat je niet helpen men... Bereken je ekv, stel een voedingsschema samen en houd je daar aan, dan kom je al een stuk verder.

Terug
Naar boven