XXL Nutrition

Trainen en ZUIPEN

Miss Deadlift

Competitive Bodybuilder
Waardering
59
Lengte
1m68
Massa
65kg
Dat het niet aan te raden is om zat te zijn als je gaat squatten dat snap ik ook nog wel.:beerbang:

Maar wat is verder de invloed van alcohol op het effect van je training,als je bijvoorbeeld NA het trainen gaat zuipen?

lijkt me niet verstandig vraag me niet waarom maar dit lijkt me toch normaal dat dit een tegeneffect heeft en zeker na het sporten

wtf denk je zelf man, je bent zojuist genomineerd voor de domste post op dbb 2006

Oh brother rolleyes.gif - 96774

ik zou de zoekfunctie even gebruiken we hebben hier laatst een uitgebreide discussie over gehad.

geniet maar drink met je maten~

ik train altijd stomdronken.

ik denk dat het een behoorlijk anabole werking heeft..:D

Miss Deadlift zei:
Dat het niet aan te raden is om zat te zijn als je gaat squatten dat snap ik ook nog wel.:beerbang:

Maar wat is verder de invloed van alcohol op het effect van je training,als je bijvoorbeeld NA het trainen gaat zuipen?
Mijn ervaring: je herstelt niet of nauwelijks.

Ik heb het een keer gedaan en nooit weer: lekker zuipen na een training.
Normaal had ik 2 dagen spierpijn, maar nu een volle week. De volgende training ging ook voor geen meter.

Ik blow al jaren in periodes (dat wil zeggen, ik blow een tijd heel veel, heb er dan weer een tijdje genoeg van, etc) en merk geen nadeel in mijn training of vooruitgang. Ik heb alleen wel meer slaap nodig als ik heb geblowd, anders lijdt m’n motivatie eronder.

Drank is een ander verhaal. Na een avond flink zuipen is de training altijd ruk. Ik kan ook niet zo goed tegen drank. Ik vind alcohol echt vergif. Het is leuk voor heel af en toe.

Ik zuip me kapot en ben een beest van een mens.

geestelijk wel. maar lichamelijk?

Daarvoor zit je op het verkeerde forum.

Maar on-topic!

• Topic Starter Topic Starter
Man-Mountain zei:
wtf denk je zelf man, je bent zojuist genomineerd voor de domste post op dbb 2006

Niet eens de domste post OOIT?:o
Nee zelf denk ik ook niet dat het goed is en ik doe het ook niet maar omdat ik niet precies weet hoe het zit zou ik toch wel eens in de verleiding kunnen komen;)

BTW Wedstrijdvoorbereiding van Team Topfit voor competitiewedstrijd bankdrukken:tot half 4 in de kroeg en ZUIPEN:D Volgend jaar doe ik waarschijnlijk ook mee,en dan vinden jullie zeker ook dat ik niet met de wedstrijdvoorbereiding van mijn team mee mag doen?

@Lauw:O dus ZO verwond jij je tijdens het deadliften.Had dat dan meteen gezegd;)

Nou, ik drink en blow juist om de pijn te verzachten.
De pijn van het leven, de pijn van het deadliften, t is één pot nat. :)

Zoals jij het nu verteld kan het geen kwaad hoor, een keer lekker feest vieren. Of is bestaat jullie wedstrijdvoorbereiding louter en alleen uit hijssen?

Rook je ook?

oh ja het leven is pijnlijk, reken daar wel op.

Het lijden op deze planeet is heilloos en willekeurig. God is dood. De wereld wordt geregeerd door de wil (maw onze oerdriften). Een visie van Schopenhauer waar ik me direct in herken. Wel somber, ben nu Nietzsche aan het lezen, en die weet er nog een geweldige positieve draai aan te geven.

Ik rook niet, ik heb het wel geprobeerd maar werd niet high. Waarom zou ik dan nog roken?

Edit: ik scherm eigenlijk alleen zo met die filosofen om indruk te maken op Miss Deadlift.:o Wat wel weer de theorie van Schopenhauer bewijst. :D

Die Schopenhauer is trouwens nog de grootste kl***zak van allemaal. Als je het over de hel op aarde hebt.

Het leven is verre van makkelijk, een weg die ons naar alleen maar meer leed brengt. Ach als je je maar kapot lacht onderweg, kun je in ieder geval nog zeggen dat je het naar je zin hebt gehad.

Terug
Naar boven