AndroidHealthClinic

Trainen en ZUIPEN

Raar maar waar, als ik op zaterdag avond stomdronken ben, zondag uitbrak en dan maandag ga trainen heb ik heel vaak fijne trainingen met het verbreken van PR's e.d.

ik zuip elk weekend wel een kratje Grolsch op
en met uitgaan ook veel bier
nooit geen problemen mee gehad
kijk naar arnold schwarzenegger die dronk eerder ook genoeg

Als je wilt goed worden in het powerliften moet je zuipen.

Smoothmold zei:
staat in zijn boek,hij trok in zijn tienerjaren dikwijls de bossen in met vrienden en meisjes om eindeloze squatsessies te houden. Daarna vrat hij,doeten ze en zoop zich te pletter met wijn en bier

Weet niet hoe het komt maar na een zwaar nachtjr mezelf te begaaien ben ik altijd zo geil als wat,iemand een verklaring voor?

Alcohol heeft volgens mij totaal niets te maken met spierherstel. Als je maar zorgt dat je voldoende eiwitten neemt kan je rustig regelmatig gaan zuipen, ook na je training.

"Brutez" zet graag zijn concurrent op een verkeerd spoor.

Gewoon zuipen als je daar zin in hebt, je kan toch ook nog wel leven naar het bodybuilden? Je gaat je toch niet bij elke stap die je zet je afvragen of het misschien niet positief is voor je training ???

dat vind ik nou een goed andwoord haha

het moet een hobby blijven niet je leven innemen vind ik..
en als je ook graag van een glaasje op zen tijd of een avondje drinken moet dat kunnen

Alcohol dehydrateerd en dat alleen al is minder optimaal voor je herstel. (maar goed, niet lekker in je vel zitten omdat je van alles moet laten is ook niet optimaal)

jah, neem de tussenweg...

mate

na het trainen lekker zuipen, frituur aan, nachtapotheker bellen, etc.

ik zal het je nog erger vertellen.. ik boekte in de tijd dat ik elke dag flink zoop veel meer vooruitgang dan wanneer ik ermee stopte en 'gezond' ging leven.. :eek:

mijn advies is dan ook: pak direct na de training een biertje.. of drie!

maar alleen als je echt groot wilt worden.. freak of nature groot..

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig wat minder "Oh God " en "Oh brother" roepende schrikschijters op mijn topic nu:)

Maar verder word ik er nog niet veel wijzer van,behalve over filosofie (ik ben zwaar onder de indruk Lauw;) ) want of alles nou even serieus is waag ik te betwijfelen.Ik denk dat er niks anders opzit dan het proefondervindelijk uit te testen:beerbang: :beerbang: :D

Oja voor wie nog wat te adviseren heeft,mijn voornaamste doel is om freak of nature sterk te worden;)

voor een keer kan het vast geen kwaad maar je moet er geen hobby van maken

Terug
Naar boven