Fitness Seller

Trainen en ZUIPEN

ach jah.. je moet ook een beetje lol hebben, ik vind da wel rlx om in disco bietje te zuipen, daarna me chickies dansen enzo hehe..als je er goed uitziet, moet je er ok wat mee doen:p

Wie zegt dat je er goed uitziet?

Hij zegt ook "als" en het lijkt me heel vreemd als dat over hemzelf gaat. Mijn progressie neemt echt keihard af als ik zuip, gaat echt nergens over dan.

ja das nog te doen, maar als je met een grote frequentie kaal gaat, kun je het bodybuilden wel schudden.

Je hebt drinken en je hebt drinken he...
Sommige mensen kennen hun grenzen, moeten ze zelf weten. Maar als ik drink functioneer en eet ik minimaal 3 dagen lang niet fatsoenlijk.

Mijn mening is bekend hier :)

• Topic Starter Topic Starter
Zelda zei:
Ik drink gemiddeld 5-6 glazen per dag en ga prima vooruit.

Alles wat je wil weten over alcohol en trainen:

http://www.bodybuilding.com/fun/bbinfo.php?page=Alcohol

Mmh,5-6 glazen is toch nog redelijk wat,en als je dan die stukjes leest(vooral die eerste) dan zou je eigenlijk denken dat je nog geen druppel mag nemen als je ooit nog wat wilt bereiken.En mijn stats zijn al zo slecht.En als ik dan die van Grijpwijk bekijk,dan vrees ik dat de gevolgen van alcohol inderdaad desastreus zijn:p

KaLe zei:

Bij mij nog niet.Wat is die dan???

als ik me na een avond stappen weeg weeg ik ruim 1 kg minder en dat duurd weer 3 dagen voor het terug is dat is het veroote er van. want heb ook nooit honger erna dus eet dan zo'n 12 uur niks

PreludE zei:
als ik me na een avond stappen weeg weeg ik ruim 1 kg minder en dat duurd weer 3 dagen voor het terug is dat is het veroote er van. want heb ook nooit honger erna dus eet dan zo'n 12 uur niks

10 gram proteine poeder in elk biertje gooien?

Zo, ik kom net een uur geleden terug van mn training en de eerste kan bier borrelt al lekker in mn maag :D mmmm

Ik kan helaas niet trainen ivm een blessure. Daarom heb ik voor vanavond champagne gehaald, schijnt beter te zijn op rustdagen.

Dat alcohol NA je training er voor zorgt dat je er beter of minder herstelt kan ik niet zeggen aangezien je weinig maatstaven hebt buiten de 'spierpijn' (de logica zegt me dat het niet bepaald anabool is) maar na een drink-nachtje daarentegen draai ik voor geen meter en heeft een training ook weinig zin bij mij.

Santoz zei:
Dat alcohol NA je training er voor zorgt dat je er beter of minder herstelt kan ik niet zeggen aangezien je weinig maatstaven hebt buiten de 'spierpijn' (de logica zegt me dat het niet bepaald anabool is) maar na een drink-nachtje daarentegen draai ik voor geen meter en heeft een training ook weinig zin bij mij.

Alcohol is vergif voor het lichaam en daarom krijgt 'het lichaam zuiveren van alcohol' voorrang op bijna alle processen in het lichaam zoals het herstellen van de spieren of het maximaal presteren op sportief gebied! Alcohol vlak na je training heeft dus weldegelijk een negatieve werking en veel alcohol voor de training idem!. Maar ondanks die negatieve werking kan je ook met alcoholconsumptie goed vooruit gaan!

beetje cardio lukt altijd wel, maar met focus met gewichten trainen, nee dat niet.

Ik zuip mezelf zeker één keer per week van de kaart, heb niet het idee dat het heel veel invloed heeft. Daarnaast heb ik jaren dagelijks geblowd en dat is in mijn ogen best te "combineren" met bbing, stoned trainen is daarentegen geen aanrader.

D. zei:
Hij zegt ook "als" en het lijkt me heel vreemd als dat over hemzelf gaat. Mijn progressie neemt echt keihard af als ik zuip, gaat echt nergens over dan.

'als' idd ja.. tjah ik zuip wel op regelmatige basis.. toch niet zo goed.

Terug
Naar boven