Fitness Seller

Stelling Trainen Jullie met handschoenen? Warom wel/niet?

Nope, ik ben hetero

Ik volg kale :p

Grip wordt minder met handschoentjes (wat een goede stimulans kan zijn voor het trainen van grip). Persoonlijk hou ik er niet van. Ik voel het ijzer liever in mijn handen. Eelt neem ik op de koop toe en rasp ik wel weg als het te veel wordt. (hmmm.. misschien moest ik voor de gein eens met mijn klauwen langs de manicure)

Heeft iemand trouwens wel eens iemand zien trainen met handschoentjes EN straps ?

Hmm bij dumbbells wel hoor, maar dat hangt ervan af wat voor handvat het is.

Sommige dumbbells hebben ruwe handvaten, anderen niet....

Bij de ruwe kan die eelt vormen idd, maar die is wel pijnlijk soms, aangezien je in het begin geen dikke laag hebt.... :)

Ik gebruik ze heel soms als ik weer eens een polsblessure heb, dan trek ik dat bandje heel strak eromheen zodat ik veel steun heb. Maar over het algemeen vind ik ze maar irritant trainen.

Tuurlijk niet. Helpt geen f*ck.

Nee, je hebt minder grip, krijgt softe handjes.

voor mij hoeft al dat eelt niet hoor, of dat nou hardcore is of niet.. en zonder handschoentjes gaan mijn handen zweten van de intensiteit, als in grip-verlies. best wel een logisch gevolg dacht ik zo ;)

dus ja, ik train met die gay dingen :D

• Topic Starter Topic Starter
lol Ik hoor iedereen zeggen dat het gay dingen zijn.. Slaat natuurlijk nergens op.. Ik kies bewust ervoor om niet te trainen Omdat je er maar slappe handjes van krijgt imo.. niet omdat het gay is.. ergens staat het wel stoer..

Wat is er mis met eelt ?
Je bent een kerel tog ?

toen ik in een gym trainde wel. nu ik thuis train niet meer.

Ik train altijd zonder,
ik heb er zo veel baat bij, het is een wonder!

Terug
Naar boven