JohnnybGood
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 107
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grip wordt minder met handschoentjes (wat een goede stimulans kan zijn voor het trainen van grip). Persoonlijk hou ik er niet van. Ik voel het ijzer liever in mijn handen. Eelt neem ik op de koop toe en rasp ik wel weg als het te veel wordt. (hmmm.. misschien moest ik voor de gein eens met mijn klauwen langs de manicure)
Heeft iemand trouwens wel eens iemand zien trainen met handschoentjes EN straps ?

voor mij hoeft al dat eelt niet hoor, of dat nou hardcore is of niet.. en zonder handschoentjes gaan mijn handen zweten van de intensiteit, als in grip-verlies. best wel een logisch gevolg dacht ik zo
dus ja, ik train met die gay dingen![]()
Heeft iemand trouwens wel eens iemand zien trainen met handschoentjes EN straps ?
Hahahaha, belg.Ja nog niet zo lang geleden een best wel brede kerel die 70-80 kg deadliftte met handschoentjes, straps, een riem en mixed grip. Vond ik best een beetje frappant.![]()
toen ik in een gym trainde wel. nu ik thuis train niet meer.
Hier ben ik het zo hard mee eens.het hele anti handschoenen verhaal is een lachertje.