AndroidHealthClinic

trainen met deca durabolin

joskevelo

Novice
Waardering
0
hallo
graag had ik wat meer info gekregen over trainen met deca. en misschien wat ik beter kan doen / niet doen.
Ik ben sinds vorige week begonnen met een deca kuur. bedoeling is gewoon spiermassa bijkrijgen in mijn bovenbenen. Vorige week dinsdag heb ik mijn eerst injectie (deca 50mg - 2ml) gezet, nu zegt met dat ik 3weken moet wachten tot ik kan overgaan tot mijn 2de injectie? klopt dit of is 2weken ook ok? Ik heb in totaal 5injectie beschikbaar maar zou willen stoppen eind december, aangezien het 4 maanden kan terug gevonden worden bij controles??? klopt dit eveneens? na nieuwjaarjaar zou ik willen beginnen met sustanone (dat vinden ze maar 4 weken terug?? klop dit?), of kan ik dat combineren met deca.

graag julle advies

jos

Je kan je vraag beter stellen in de anabolen sectie van dit forum.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/

Als ik je post even snel doorlees weet je nog niet zo veel van kuren. Ik weet er niks van, maar jij helemaal niet volgens mij. Het gaat mij natuurlijk niks aan, maar hoe lang train je al?

what the **** :rolleyes:

kerel beter ga je eerst info winnen

what the **** :rolleyes:

kerel beter ga je eerst info winnen

Ik probeerde het nog een beetje tactisch te brengen :D

Ik lees dat je al begonnen bent met je kuur. Waarom heb je dat in godsnaam gedaan terwijl je totaal niet weet hoe het werkt en wat je moet doen?

Je bent heeeeel slecht bezig.. echt heel slecht!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeerde het nog een beetje tactisch te brengen :D

Ik lees dat je al begonnen bent met je kuur. Waarom heb je dat in godsnaam gedaan terwijl je totaal niet weet hoe het werkt en wat je moet doen?

daarom stel ik hier ook mijn vraag om een beetje uitleg te krijgen van jullie pro's...

PLEASE HELP!!

daarom stel ik hier ook mijn vraag om een beetje uitleg te krijgen van jullie pro's...

Haha, nou, ik ben naturel, dus aan mij heb je weinig.

Nee maar goed, je bent erg slecht bezig door al met je kuur te beginnen terwijl je volgens mij echt geen idee hebt wat je aan het doen bent, laat staan dat je de risico's kent. Als ik jou was zou ik stoppen met de kuur, en me eerst heel goed gaan inlezen over kuren voordat je er weer aan begint. Mag ik vragen hoe lang je al traint?

Je kan anders beter even de anabolen sectie induiken op dit forum, ik weet zeker dat de jongens daar je veel beter kunnen helpen. Maar lees wel eerst de sticky's etc. door, anders denk ik dat je niet veel hulp krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
eigenlijk ben ik geen bodybuilder, maar wielrenner. maar weet dat ik toch bij jullie (bodybuilders) uitleg kan krijgen die ik kan "vertrouwen" en dat jullie ervaring hebben met deze spullen. ben al 10jaar actief in het wielrennen, maar heb deze zomer een ongeval gehad waardoor ik eigenlijk terug vanop nul moet beginnen. daarom zoek ik het via een spierversterker. voila en daarom wil ik mijn benen doen uitzetten, maar wel via een "veilige" manier.

eigenlijk ben ik geen bodybuilder, maar wielrenner. maar weet dat ik toch bij jullie (bodybuilders) uitleg kan krijgen die ik kan "vertrouwen" en dat jullie ervaring hebben met deze spullen. ben al 10jaar actief in het wielrennen, maar heb deze zomer een ongeval gehad waardoor ik eigenlijk terug vanop nul moet beginnen. daarom zoek ik het via een spierversterker. voila en daarom wil ik mijn benen doen uitzetten, maar wel via een "veilige" manier.

Als de spieren er zaten voor je ongeval, kan je naturel relatief snel die spiermassa weer terugwinnen. Ik heb geen idee wat deca durabolin is, en wat de effecten daar van zijn, maar ik adviseer je toch om even de anabolensectie in te duiken van dit forum, en daar je vraag te stellen. Vertel daar gewoon heel je verhaal, dus ook wat je in deze post uitlegt, en dan wordt je echt wel geholpen.

Erg gevaarlijk bezig man als je er helemaal niks van af weet. Deca only kuurtje lijkt me ook niet zo verstandig, krijg je je lul niet meer omhoog straks. Stop er zo snel mogelijk mee, en ga in de AAS sectie lezen en gebruik zoekfunctie.

wat jij aan het doen bent is levensgevaarlijk voor je lichaam

blijvende schade is niet uit te sluiten . vraag raad aan je dokter indien nodig en laat je testen

Hehehehe! :D

Die wielrenner-invasie op dit board is ongekend.

Laat ik dit zeggen:

-Deca is detecteerbaar in uw bloed Joske. Tot op wel 15 maanden na gebruik.
-Injecties met alleen maar Deca, en niks anders zorgen voor een progesterone bom die uw penis geen plezier zal doen; tijdelijke impotentie volgt bij een redelijke hoeveelheid.

-Komen we meteen bij uw hoeveelheden: Die zijn evenveel als men in het ziekenhuis toepast op vrouwen. Deca moet elke week gezet op een minimum van 200mg per week. uw 50mg om de 4 weken zijn misschien wat voor planten maar niet voor een wielrenner.

-Deca heeft testosteron als androgene batterij nodig; Deca op zichzelf doet nauweljks wat, alleen nogal veel vocht vasthouden.
Bovendien kunt u rekenen op vochtretentie in uw hoofd en armen, evenveel als in de benen. Men zal merken dat u verandert.

Niks voor de wielrenner dus. U bent, zoals wij dat noemen in Nederland, aan het 'vogelen', aan het 'kloten'.
U had zich moeten inlezen en niet zomaar nadoen wat andere wielrenpapegaaien roepen.

Heeft één van die vogels u ook iets gezegd over een nakuur? Nee? Dacht ik al.

Een vriend van me gebruikte het ook, tot hij tijdens het douchen zijn balletjes ineens in het douche-putje zag verdwijnen. We hebben hem nu geaccepteerd als een vriendin.

Succes!

Een vriend van me gebruikte het ook, tot hij tijdens het douchen zijn balletjes ineens in het douche-putje zag verdwijnen. We hebben hem nu geaccepteerd als een vriendin.

Succes!

overdrijven is ook een vak apart...maar alles is denk ik al gezegd dus niks aan toe te voegen...

Ik maak hier goddomme een serieuze informatieve post en die knuppel reageert niet eens.

Hehehehe! :D

Die wielrenner-invasie op dit board is ongekend.

Laat ik dit zeggen:

-Deca is detecteerbaar in uw bloed Joske. Tot op wel 15 maanden na gebruik.
-Injecties met alleen maar Deca, en niks anders zorgen voor een progesterone bom die uw penis geen plezier zal doen; tijdelijke impotentie volgt bij een redelijke hoeveelheid.

-Komen we meteen bij uw hoeveelheden: Die zijn evenveel als men in het ziekenhuis toepast op vrouwen. Deca moet elke week gezet op een minimum van 200mg per week. uw 50mg om de 4 weken zijn misschien wat voor planten maar niet voor een wielrenner.

-Deca heeft testosteron als androgene batterij nodig; Deca op zichzelf doet nauweljks wat, alleen nogal veel vocht vasthouden.
Bovendien kunt u rekenen op vochtretentie in uw hoofd en armen, evenveel als in de benen. Men zal merken dat u verandert.

Niks voor de wielrenner dus. U bent, zoals wij dat noemen in Nederland, aan het 'vogelen', aan het 'kloten'.
U had zich moeten inlezen en niet zomaar nadoen wat andere wielrenpapegaaien roepen.

Heeft één van die vogels u ook iets gezegd over een nakuur? Nee? Dacht ik al.

Opa knows best!:D

Terug
Naar boven