atlaslion
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
Hallo iedereen,
Aangezein de vakantie weer voorbij is en ik weer rustig aan in de sportschool ben begonnen zou ik ook weer onderdelen willen gaan trainen.
Ik heb JP proberen te bereiken,maar die is onbereikbaar!!
Dus aangezien ik de sleutel ook heb en de spullen er nog liggen.
Ga ik weer vanaf aanstaande weekend onderdelen trainen.
Iedereen is welkom,maar ik weet niet of er afgelopen maanden is betaald door de andere aangezien ik op vakantie was.
Dus als ik aankomend weekend er ben neem ik voor de zekerheid geld mee voor als de huisbaas komt.
Dus iedereen die wil komen trainen aankomend weekend graag even 5 euro ofzo meenemen anders moet ik zelf 100 euro per maand ophoesten.
Kijk maar even wat beter uitkomt zaterdag of zondag.
Ik denk zelf dat zondag wel een mooie dag is om te trainen omdat je dan zaterdag nog je prive dingen kan regelen.
Ik hoor het wel.
Graag wel bijtijds doorgeven via dit topic.
grt Fouad
Aangezein de vakantie weer voorbij is en ik weer rustig aan in de sportschool ben begonnen zou ik ook weer onderdelen willen gaan trainen.
Ik heb JP proberen te bereiken,maar die is onbereikbaar!!
Dus aangezien ik de sleutel ook heb en de spullen er nog liggen.
Ga ik weer vanaf aanstaande weekend onderdelen trainen.
Iedereen is welkom,maar ik weet niet of er afgelopen maanden is betaald door de andere aangezien ik op vakantie was.
Dus als ik aankomend weekend er ben neem ik voor de zekerheid geld mee voor als de huisbaas komt.
Dus iedereen die wil komen trainen aankomend weekend graag even 5 euro ofzo meenemen anders moet ik zelf 100 euro per maand ophoesten.
Kijk maar even wat beter uitkomt zaterdag of zondag.
Ik denk zelf dat zondag wel een mooie dag is om te trainen omdat je dan zaterdag nog je prive dingen kan regelen.
Ik hoor het wel.
Graag wel bijtijds doorgeven via dit topic.
grt Fouad

Is er al wat meer bekend over de locatie in Voorschoten, hoe lang kan er getraind blijven worden?