MuscleMeat

Nieuws Trainen Voorschoten(ZH)

Kan er ook op zondag getraind worden?

Dat zal zeker wel gaan gebeuren want er zijn meerdere mensen met een sleutel. Ik zou zeggen houdt dit topic in de gaten.

Zondag wil ik ook wel komen :D:D:D:D (moet wel om 5 uur beginnen, kom dus alleen als het vroeg open gaat).

Ik ben er morgen niet.. Ik wil toch m'n rug nog even wat rust geven en ik heb het druk met andere dingen.. Helaas.. Volgende week ben ik er wel gewoon.

• Topic Starter Topic Starter
aangezien er niemand komt vandaag ga ik wel morgen trainen!!!!
ik kijk wel wie er reageert

Morgen kan ik wel :D
Moet om 5 uur werken weer, dus 1 uur zou voor mij perfect zijn!

kan er aankomend weekend op een zondag getraind worden?

Ik hoop het niet ;)

Zondag moet ik werken.. Zaterdag wil ik trainen!

• Topic Starter Topic Starter
Aanstaand weekend wordt er weer getraind in Voorschoten.

Er kan op zaterdag en/of op zondag getraind worden Jacco kwam zelf op zondag en ikzelf denk ik zaterdag maar dat is nog niet zeker hangt van de animo af.
Eerst even kijken wie er komen.

Ik was even vergeten dat ik zondag een HG-eventtraining zou doen met 2 jongens. Mocht dat niet doorgaan dan ben ik wel in Voorschoten en dan laat ik hier nog wel even weten hoe laat.

Hmmz als zondag niet getraind gaat worden, word het lastig voor me...keep me posted guys :)

Zaterdag 13.00 uur zou voor mij erg goed uitkomen.....

Meer gasten die dan kunnen?

Ik ben er zaterdag om 11.00 uur.

Groetjes Richard

bluh...gvd...niemand zondags ? Echt niemand?
Klote...maarja

Kan er ook zomaar eens getraind worden voor iemand zonder ervaring?
Ik wil eens kennis maken met de onderdelen.

René

Ja, dat kan.. wacht even af hoe laat wij er morgen zijn. Zal rond 13.00 uur zijn.. Richard is er dus al wel om 11.00 uur..

Wat zijn je krachtstats? (zodat je wel iets kan doen.... en niet voor niets komt)

Terug
Naar boven