XXL Nutrition

Training op de vroege morgen?

ja alleen moet je die aan het einde toevoegen en heel ff mee laten gaan in de blender anders wordt het lijm haha

Ik train altijd 's morgens de ene keer wat vroeger dande andere keer maar ik neem brinta met eiwit voor ik begin en na de training een shake.

Mij bevalt het prima.

als ik op zaterdag om 8u30 opsta en ik eet mijn normale ontbijt gelijk anders ; muesli, banaan, wheyshake, yoghurt
dan begin ik om 10u te trainen wat eigenl zelfs zo vroeg niet is op de ochtend, dan heb ik al meer dan een uur niet gegeten
wel dan is heel mijn training verkwanseld door dat eten dat voortdurend op mn maag ligt, in de namiddag heb ik dat nooit (zelfs al at ik nog een uur voordien) mijn ervaring ermee is eerder negatief

Ik merk dat ik het smorgens lang niet hetzelfde aantal kilo's pak en dat ik minder gemotiveerd ben. Maar zoals gezegd...Das voor iedereen anders...

Ik train ook weleens 's-ochtends. Sta ruim 2 uur van tevoren op en eet dan 2 boterhammen met jam, whey shake en een banaan.

Train er prima op.

Hallo, na jarenlang trainen is het niet meer mogelijk door mijn werk om savonds nog te gaan sporten. Wat denken jullie van trainen op de vroege morgen om 8 uur? Als ik om 7 opsta wat zou ik dan het beste kunnen eten want denk dat de koolhydraatreserve op dat moment klein is. Iemand ervaring hiermee??

ik train ook wel eens s" ochtends vanwege mijn werk - twee sneetjes brood, bakkie thee en vlammen - mijn warming up doe ik wel wat langer dan

houdt er wel rekening mee dat je tussenwervelschijven 's ochtends vroeg vol met vocht zitten. Er staat dan meer spanning op. Dit vocht moet eerst afvloeien, dus tot zeker anderhalf uur na opstaan geen zware arbeid.
(*kijkt naar eigen werk....)

Ik train ook wel in de ochtend, maar ik merk weinig tot geen verschil.
Ik neem als ik opsta gewoon me brinta en ga dan naar de sportschool, en als ik klaar ben voel ik me heerlijk. en als ik thuiskom dan neem ik een shake

Terug
Naar boven