Fitness Seller

Trainings/Voedingschema Tips

MasonMason

Novice
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
83kg
Beste DBB'ers,

Ik zou graag jullie mening willen hebben wat het beste trainings + voedingsschema voor mij is.

Stats die ik weet:

Leeftijd 24
Gewicht: 83kg
Lengte: 1,87m
Lichaamsvet: 20.7% lichaamsvet
Aantal kilo's vet: 17,2 kg
Vetvrije Massa: 65,8
Buik/middel? omtrek: 93cm

Foto:
2ezsbns.jpg

Het doel is vooral gespierder worden (Full body) in combinatie met wat buikvet verliezen.
Ik heb wat vetophoping wat vooral vooraan de buik zit wat ik ook graag kwijt wil zodat de buikspieren zichtbaar worden.

(ik heb de sticky's doorgenomen maar ik kom er zelf niet uit helaas)

Gr, Mason

Laatst bewerkt:
Hoelang train je al?

• Topic Starter Topic Starter
zo'n 6 weken

edit:

Dit is trouwens een foto van dag 0 (ik zie opzicht zelf al lichte progressie maar wil alles zo'n beetje perfectioneren)

2mo438x.jpg

Laatst bewerkt:
Je onderhoud (met 3-5 keer sporten per week) zal zitten op zo'n 2700 kcal. Hiervan zal je tenminste 1000 kcal (250 gram) aan eiwitten binnen moeten krijgen. De rest komt dus uit koolhydraten en vetten.

Ik raad je aan om drie dagen per week een Full-Body workout te doen (e.g. ma, wo, vr).
Op deze dagen eet je gewoon 2700 kcal, waarvan 1000 kcal aan eiwitten (250 gram), 1190 kcal aan koolhydraten (298 gram) en 510 kcal aan vetten (57 gram). Op de rustdagen eet je 15% minder. Haal die 15% reductie uit je koolhydraten.

Hiermee zul je vooral vet verbranden en enigszins spiermassa opbouwen (omdat je een beginner bent).

Succes ermee!

Je onderhoud (met 3-5 keer sporten per week) zal zitten op zo'n 2700 kcal. Hiervan zal je tenminste 1000 kcal (250 gram) aan eiwitten binnen moeten krijgen. De rest komt dus uit koolhydraten en vetten.

Ik raad je aan om drie dagen per week een Full-Body workout te doen (e.g. ma, wo, vr).
Op deze dagen eet je gewoon 2700 kcal, waarvan 1000 kcal aan eiwitten (250 gram), 1190 kcal aan koolhydraten (298 gram) en 510 kcal aan vetten (57 gram). Op de rustdagen eet je 15% minder. Haal die 15% reductie uit je koolhydraten.

Hiermee zul je vooral vet verbranden en enigszins spiermassa opbouwen (omdat je een beginner bent).

Succes ermee!
Thanks!, dus cardio komt er niet aan te pas?

Zou je een voorbeeld kunnen geven hoe dat in een dagdeel eruitziet en misschien wat producten kunnen voorstellen? Ik gebruik trouwens ook een Whey Shake in de ochtend en avond. (Magnum Nutraceuticals Quattro).

Ochtend:
Whey Shake Magnum Nutraceuticals Quattro (30 min voor trainen)

Middag:
x

Tussendoortje?
x

Avond:

Whey Shake Magnum Nutraceuticals Quattro

Je kunt na je workout nog wel 20-30 minuten cardio doen ( ~70% max. heartrate).

Probeer jezelf aan te wennen 5 à 6 'maaltijden' per dag te eten.
Overdag kun je denken aan: brinta, volkoren brood, pindakaas, kipfilet, eieren, melk, kwark, etc. (staat veel informatie in de sectie: Voeding).

Alleen een whey shake 's ochtends vind ik onvoldoende. Je zou kunnen beginnen met een bord brinta bijvoorbeeld.

Ik train op een lege maag (op een whey shake na dan), is die bord brinta voor of na het trainen?

Ik train meestal 09:00 smorgens

Train niet op een lege maag, je lichaam heeft voeding nodig voor het trainen wil je meer spiermassa krijgen. Begin eens met een bakje Brinta als je wakker wordt en een shake. Je lichaam heeft na een nacht lang zonder voeding even een boost nodig.

Grtz

Ok thanks ga ik doen!

Terug
Naar boven