Beer1989
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 16%
Hey Hey,
Ik ben al een maandje actief bezig met het maken van een goed trainingsschema. Ik ben ong. 2,5 maand bezig met fitness en heb nu voor de 2e keer een schema gemaakt. Ik hou ong. 8 weken dezelfde schema aan en verander hem dan weer. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Dit schema heb ik hieronder weergegeven. Ik train momenteel 3 dagen in de week. Ik wil dit schema elke dag gebruiken. maandag, woensdag, zaterdag. Bovendien voetbal ik regelmatig tussendoor. Vandaar dat ik nu geen benen in het schema heb opgenomen. Over 8 weken wil ik dit wel in mijn schema toevoegen. Naja genoeg gekletst:
5 min warmlopen loopband.
Biceps:
Dumbbell curl
Triceps:
Cable pull down
Rug:
Neck pull-downs
Chest pull-downs
Barbell bent over row
Schouder:
Front raise
Standing military press
Buik:
Crunch
Side Crunch
Borst:
Incline bench press
Bench press
Dumbbell pullover
De volgorde verschilt per dag. Voordat ik begin met trainen neem ik No-Explode ong. 35gram 30 min van te voren. (met water)
Na het trainen neem ik eerst een banaan en vervolgens een Whey Golden standard eiwit shake.
Gedurende de training neem ik water.
Doel: % BF is relatief gezien best hoog, daarom vetmassa --> spiermassa.
Hierna richting het droogtrainen.
Reps/sets: Alles 3 sets, reps 12-10-8 met als het mogelijk is zwaarder gewicht.
Stats: Benchpress: 8x 60kg
Dumbbell curl: 8x 16kg
Alvast bedankt.
Groetjes Jeroen
Ik ben al een maandje actief bezig met het maken van een goed trainingsschema. Ik ben ong. 2,5 maand bezig met fitness en heb nu voor de 2e keer een schema gemaakt. Ik hou ong. 8 weken dezelfde schema aan en verander hem dan weer. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Dit schema heb ik hieronder weergegeven. Ik train momenteel 3 dagen in de week. Ik wil dit schema elke dag gebruiken. maandag, woensdag, zaterdag. Bovendien voetbal ik regelmatig tussendoor. Vandaar dat ik nu geen benen in het schema heb opgenomen. Over 8 weken wil ik dit wel in mijn schema toevoegen. Naja genoeg gekletst:
5 min warmlopen loopband.
Biceps:
Dumbbell curl
Triceps:
Cable pull down
Rug:
Neck pull-downs
Chest pull-downs
Barbell bent over row
Schouder:
Front raise
Standing military press
Buik:
Crunch
Side Crunch
Borst:
Incline bench press
Bench press
Dumbbell pullover
De volgorde verschilt per dag. Voordat ik begin met trainen neem ik No-Explode ong. 35gram 30 min van te voren. (met water)
Na het trainen neem ik eerst een banaan en vervolgens een Whey Golden standard eiwit shake.
Gedurende de training neem ik water.
Doel: % BF is relatief gezien best hoog, daarom vetmassa --> spiermassa.
Hierna richting het droogtrainen.
Reps/sets: Alles 3 sets, reps 12-10-8 met als het mogelijk is zwaarder gewicht.
Stats: Benchpress: 8x 60kg
Dumbbell curl: 8x 16kg
Alvast bedankt.
Groetjes Jeroen

Laatst bewerkt:

hoop op snelle reactie m.b.t. het uitgebreid advies haha