MuscleMeat

Trainingslog PartyMarty (1 bezoeker)

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
met paar weekjes wel ja. Maar nu zo uit het niets...wat is nu je 1rm?
Denk dat ik op een goeie dag die 180kg van de grond moet krijgen. Dus nog steeds een beetje hetzelfde als 2 maanden geleden.

Ik deadlift al minimaal een half jaar praktisch wekelijks en regelmatig zelfs 2x per week. Vergelijkt niet echt goed als je zelf nooit deadlift:)
 
Ik heb wel eens gehoord dat als je 's nachts niet de wekker zet om een extra maaltijd te nemen, dat je spieren dan kunnen afbreken :eek!:
zekerr als je echt laag in je carbs zit
 
ziet er heftig uit maar wil misschien in de toekomst keertje proberen als ik van mijn schouder blessure af ben. maar goed bezig!@
 
ziet er heftig uit maar wil misschien in de toekomst keertje proberen als ik van mijn schouder blessure af ben. maar goed bezig!@
Kunt dat schema (nSuns) ook gewoon via een app (Boostcamp) doen. Werkt echt super handig.
Vul je je 1RM cijfers in en die app regelt de rest voor je.

Zou wel goed kijken of je het een goed idee vindt met je schouder, je hebt namelijk 1 dag waarop je 9 sets gaat benchen en 8 sets OHP. En nog een andere dag waarop je 9 sets benched en daarna 8 sets close-grip bench press. Dus de belasting op je schouder, mocht je daar al last van hebben, is gigantisch.

Heb zelf ook een hoop schouder klachten op het moment en voer vandaar alleen de deadlift/sumo deadlift/squat/front squat dagen uit op het moment. Maar vind die trainingen wel aardig aanpoten.
 
Heb zelf ook een hoop schouder klachten op het moment en voer vandaar alleen de deadlift/sumo deadlift/squat/front squat dagen uit op het moment. Maar vind die trainingen wel aardig aanpoten.
Deadlift en frontsquatten op dezelfde dag lijkt mij hell maar wel soort van leuk. :roflol:

Welke style frontsquat doe je? Crossed/bb style toch?
 
Deadlift en frontsquatten op dezelfde dag lijkt mij hell maar wel soort van leuk. :roflol:

Welke style frontsquat doe je? Crossed/bb style toch?
Zelf vind ik deadlift-front squat dag een heel stuk zwaarder dan Squat-Sumo DL dag.
Doe hem nu vooral crossed inderdaad. Heb hem ook zombie gedaan, maar die bevalt me niet zo heel geweldig.
 
Zelf vind ik deadlift-front squat dag een heel stuk zwaarder dan Squat-Sumo DL dag.
Doe hem nu vooral crossed inderdaad. Heb hem ook zombie gedaan, maar die bevalt me niet zo heel geweldig.
Ik doe hem zelf meestal met de EZ bar, dan buigt de stang een beetje om je keel heen, en ligt hij wat verder naar achter op je schouders, lekker in die groef achter de delts. Heb je maar weinig nodig om hem met je vingers te fixeren.
 
Ik doe hem zelf meestal met de EZ bar, dan buigt de stang een beetje om je keel heen, en ligt hij wat verder naar achter op je schouders, lekker in die groef achter de delts. Heb je maar weinig nodig om hem met je vingers te fixeren.
Eigenlijk best een goed idee. Waarschijnlijk blijft ie dan ook wat beter liggen als je hem net niet precies in het midden op je schouders hebt liggen. Vooral als je hem zombie doet is dat helemaal kut.

Ik leg hem zelf ook altijd in die groef achter je delts en hij blijft ook vaak wel prima liggen. Maar dat drukken op je keel en dat gewankel zouden wel eens een stuk minder kunnen zijn met een ez-bar.
Goeie tip :thumb: Bedankt.
 
Zuur van je schouder man. Zelf ook jaren op en af last van gehad, kwam steeds terug. Is bij mij nu al tijdje stabiel met behulp van fysio, vooral van die rotator cuff oefeningen. Saaie shit maar helpt wel.

Hoe staat t met de plannen voor de full on blast?
 
Hoe staat t met de plannen voor de full on blast?
Dat is natuurlijk een geheimpje, anders is de poll niet leuk, jullie mogen gokken wat er gaat gebeuren :)
Zuur van je schouder man. Zelf ook jaren op en af last van gehad, kwam steeds terug. Is bij mij nu al tijdje stabiel met behulp van fysio, vooral van die rotator cuff oefeningen. Saaie shit maar helpt wel.
Ja hè, die oefeningen zijn zoooo saai. Moet nou beetje de hele week banded/cable endo- en exoraties doen. Met licht gewicht, 20 reps, 4 sets. Zo facking saai.
Maarja, als dingen dan straks weer pijnvrij kunnen is het wel mooi meegenomen.
Gisteren weer eens met 2x10kg DB presses gedaan, ging redelijk goed. En wat machine chest presses gedaan zodat ik wat beter kon focussen op m'n schouders en m'n beweging wat beter kon observeren. Als straks alle ellende voorbij is dan zou het ook gewoon ideaal zijn als ik door zou gaan met die oefeningen, desnoods 2-3x per week. Maar elke keer zodra m'n schouder weer normaal doet stop ik weer met die oefeningen en kom ik na 6-9 maanden weer op dit punt terecht. Helaas is dit wel de eerste keer dat ik er echt mee aan de gang moet, de vorige keren toen die blessure weer pijn begon te doen kwamen er iedere keer Covid lockdowns en ging fatsoenlijk borst/schouders trainen toch niet echt.
 
2 dagen op rij? :eek:
Hobby training vandaag.
Smith calf raises: 3x15
Lat pulldown: 3x12
Horizontal row: 3x10
Lateral raises cable: 3x15
Uni cable curl: 3x15
L-H cable extensions: 3x15
Hammer curls incline: 3x12
Pushdown: 3x12

Heuuu. Pijnvrije lat pulldowns en lateral raises. Heerlijk die lat pump :heart:
 
Laatst bewerkt:
Ja hè, die oefeningen zijn zoooo saai. Moet nou beetje de hele week banded/cable endo- en exoraties doen. Met licht gewicht, 20 reps, 4 sets. Zo facking saai.
Maarja, als dingen dan straks weer pijnvrij kunnen is het wel mooi meegenomen.
Ja vreselijk he? Ik stop ook altijd weer heel snel met rehab of versterkingsoefeningetjes.... dom, maar ja ..... :o
 
Weinig energie. Niet helemaal fit. Slecht geslapen. Maar toch best wel prima getraind. Had gehoopt op 4x115 Squat, maar met hoe ik me deze heel week voel geef ik de training een ruime voldoende.

Ook het bloeden bij de sumo DL gefixt zonder de bar los te hoeven laten komen van m'n been. Yay.
Screenshot_2022-09-24-09-44-57-22_b178807e08edee7afed235ad0d3a9ef3.jpg

Screenshot_2022-09-24-09-45-08-30_b178807e08edee7afed235ad0d3a9ef3.jpg
 
Weinig energie. Niet helemaal fit. Slecht geslapen. Maar toch best wel prima getraind. Had gehoopt op 4x115 Squat, maar met hoe ik me deze heel week voel geef ik de training een ruime voldoende.

Ook het bloeden bij de sumo DL gefixt zonder de bar los te hoeven laten komen van m'n been. Yay.
Bekijk bijlage 568402
Bekijk bijlage 568403
Hoe heb je het gefixed sportstape or andere magie?
 
Weinig energie. Niet helemaal fit. Slecht geslapen. Maar toch best wel prima getraind. Had gehoopt op 4x115 Squat, maar met hoe ik me deze heel week voel geef ik de training een ruime voldoende.

Ook het bloeden bij de sumo DL gefixt zonder de bar los te hoeven laten komen van m'n been. Yay.
Bekijk bijlage 568402
Bekijk bijlage 568403
Top dat je DL nu lukt zonder bloedingen 👌🏼
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven