Fitness Seller

Trainingslog

Bezoekers in dit topic

Ja sorry dat kwam nogal bot over, ik weet ook niet wat ik de laatste tijd heb. Ik heb al uren met Mona gesproken maar die komt er ook niet achter. K*t hoer is dat eigenlijk. Maar je tekening is iets waar je als PL-er trots op mag zijn.
 
Idd mooie tekening, leer je voor leraar PO ofzo? ;)
 
Praktische Opdracht ;)
 
Nee jongens, geen opleiding gehad. Ik ben dus een natuurtalent. Komen jullie volgende maand langs op mijn expositie? Gratis wijntje, ooh nee - whey-shakes!
 
huckfinn zei:
Nee jongens, geen opleiding gehad. Ik ben dus een natuurtalent. Komen jullie volgende maand langs op mijn expositie? Gratis wijntje, ooh nee - whey-shakes!


Nee, ik kan kunst wel waderen maar dan wel in een opperste vorm niet in een grauwe verpakking.

PS STOP MIJN LOG TE VERNEUKEN:D.
 
Tering zin om te trainen maar de gym is vandaag ziek, morgen UB ME. Ik ga denk ik maxen op de bench. Ben benieuwd.
 
Hm, maar wat ik me dus afvraag, wat is het verschil tussen gh raises en body curls? of zeg ik nou iets raars :P
 
Is volgens mij precies hetzelfde. Je curlt je lichaam met je hams.
 
:roflol: Ja man je gaat toch niet dicht op zaterdag.
 
Mmm je gym verkouden, da's best klote. :)
 
matthieu zei:
Hm, maar wat ik me dus afvraag, wat is het verschil tussen gh raises en body curls? of zeg ik nou iets raars :P

G/H Raise is op de officiële machine, waarbij je dus een heupbuiging en een knie extension maakt, een bodycurl is gewoon een knie extension op bv de lat pulldown, trainingspartner die je voeten vasthoud, ....

GHR:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die onderste 2 fotos zijn toch geen gh raise? meer een back extension?
 
Ik denk/ hoop dat het om het apparaat gaat waarop je het uit zou kunnen voeren.

Genoeg gelult weer :D.
 
MonsterStrength zei:
G/H Raise is op de officiële machine, waarbij je dus een heupbuiging en een knie extension maakt, een bodycurl is gewoon een knie extension op bv de lat pulldown, trainingspartner die je voeten vasthoud, ....

GHR:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dude een knie extension is zoals een leg extension. Bij een body curl maak je een knie flexie(ion) ;)
 
Details details details ... :mier::D

Extensie = strekken, ik had het dus op de negatieve fase, whatever :D
 
Back
Naar boven