XXL Nutrition

Trainingslog

Alles is theoretisch, praktijk moet je maar zelf toepassen :D

Slap gelul van een dikke belg :D

• Topic Starter Topic Starter
Day off. Moet elke ochtend om half 5 op om vervolgens een paar uurtjes te gaan werken. En dan in de avond weer werken. Ben niet echt moe, maar ook niet echt fit. Morgen weer een dag.

Dat is het voordeel van een hele shitload aan caffeïne en ephedra in huis te hebben :D

Lichte dag UB

Incline Benchpress
5x5x90

Dips
8xBW
8xBW
8xBW

Facepulls*
8x30
8x35
12x30
10x30

pull-ups voor
7xbw
6xbw
5xbw

chin-ups
3xBW
3xBW

Lowpull row
8x80
8x100
8x100

*Bij de facepulls moet ik wel iets naar achteren hangen omdat ik anders voorover ga.

Flinke incline bank!

:) thnx, ging lekker evenals het dippen was allebei verre van failure dus ik ben benieuwd wat ik ga drukken op mijn ME UB :). + ik was vandaag om 3:45 al op :P. Zondag vrij, uitgeslapen en dan BOEM!!!:D

eduardjanssen zei:
Lichte dag UB

*Bij de facepulls moet ik wel iets naar achteren hangen omdat ik anders voorover ga.

Doe je die staand? Als ik ze staand doe heb ik ook veel moeite met recht blijven staan. Ik train zowat mijn kuiten omdat ik m'n hielen in de grond drijf en hang in een hoek van 45 graden naar achter :P

Goeie schuine bank.

als je hem op de cable row doet (ik neem aan dat je dan zit) verminder je volgens mij het effect voor waar de oefening imo voor bedoeld is....

Ik doe hem gewoon op de hoge pulley, en zo'n 45° achterover leunen. Zag Vogelpohl ze zo doen op zen dvd en vind ik eigenlijk wel een fijne manier :)

Je doet 't toch altijd aan met een cable?

idd nette incline bank:)

Ja was eigenlijk meer op de reactie van Floris gericht.

nee ik reageerde op deze reactie
je kan hem ook op een cablerow doen door je voeten op de hoge voetsteunen te zetten.

Dat als je hem zittend doet, je het effect van de oefening verminderd imo..snappie?!

Jij doet hem staande zoals ie hoort

Moest iedereen eens gewoon quoten zouden we geen communicatie problemen hebben :D

Terug
Naar boven