Fitness Seller

Trainingslog

Bezoekers in dit topic

Pin Benchpress (pins op borsthoogte)*
2x100
1x100
1x100
3x90

Incline BP
5x5x90

T-bar row
8x90
8x110
8x130
5x140

Shrugs
3x8x140

EDIT: Ik vergeet een oefening :o

Face pulls
12x20
12x25
12x27,5

* Wat een gedoe om onder de stang te komen en er weer onder vandaan te komen, lekkere rode strepen op mijn romp gekregen.

De training verliep verder oke, ik heb het idee dat ik wat meer aan het vroeg opstaan begin te wennen.
 
Laatst bewerkt:
Goeie oefening keuze, je hebt toch al een aardige basis opgebouwd qua kracht en kennis, en je hebt je er nog maar wat, 2 maanden in verdiept ofzo? :)
 
Ja, goed he ;) haha.

Ik was overigens niet helemaal hersteld. Van zondag had ik nog steeds spierpijn in de chest en mijn onderrug en hams zijn ook nog niet helemaal lekker.
 
ja je gaat lekker vooruit, pas je doelen eens aan man :p
 
:D Eerst die doelen maar eens halen, ik zit vooral nog in over mijn squat. Zometeen maar weer eens proberen. Ik denk niet dat ik ga maxen deze week op LB.
 
Morgen pas weer trainen. Ben zo moe dat ik net mijn eten eruit heb gegooit aan dezelfde kant waar het er ook in gaat :(. Morgen UB en misschien vrijdag dan maxen op LB??? En anders max in maandag op LB.
 
Hou je aan je plan, dus hou ok DE op vrijdag? DE is belangrijker dan ME you know ..
 
Ok, dan wordt morgen DE voor UB. En vrijdag DE voor LB. Ik zit eraan te denken om 2 dagen gewoon te skippen dus alleen op de ME/DE dagen trainen en daar tussen rust.

Ik kom gewoon slaap te kort en dat breekt me op.
 
Ik denk dat je teveel extra workouts doet dan je lichaam aankan, had ook dat probleem. Ipv jezelf af te matten met zoveel GPP kun je beter gewoon 2 oefeningen doen voor een achterliggende spiergroep bv, dus bv thuis wat lat pulldowns met triceps pushdowns.
 
Ik weet niet wat jij thuis hebt staan?? :D Maar ik heb in elk geval geen lat-pull down staan hier ;).

Misschien dat ik op de tussen liggende dagen gewoon een of twee neven-oefeningen doe inderdaad. Eens zien hoe het gaat, zo even eten en dan maar eens kijken of we kunnen slapen ;).
 
eduardjanssen zei:
Wat een gedoe om onder de stang te komen en er weer onder vandaan te komen, lekkere rode strepen op mijn romp gekregen.
.

Bottom-position bench vanaf pinnen is fijn, kga ze vanavond ook weer doen, hèhè
 
Bottom pin presses: stang helemaal naar boven leggen, klaar liggen, stang terug schuiven..no problemo :D
 
Of boven de pins gewoon de haken zetten, en daar de barbell in leggen? Als je goed ligt unracken, zakken op de pins, barbell los, barbell weer vast en duwen?

MAar de manier van Chewie is die dat ik altijd ook gebruik, is het makkelijkst :)
 
jaja en dat met 1keer pin pressen uitgevondne :P
 
Ik denk dat jullie een ander rack hebben. Ik heb een rack die schuin afloopt, en er kunnen 4 losse pinnen in. Deze pinnen kun je in het gewenste gat stoppen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een normaal powerrack. JE legt dan de barbell op de pins, tegen de verste kant, gaat liggen en schuift (kan makkelijk, is ijzer op ijzer) of rolt de barbell dan naar het midden :)

PS persoon voor het power rack is Chewie die even poseerde ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meer zoiets. Denk je dan alleen geen standaard in maar dat hij is ingeboord in de wand (dus alleen de 2 schuine voorkanten) En dan gaten voorin van onder naar boven waar de pinnen in kunnen.
 
wij hebben ze alletwee zowel die "schuine" als het powerrack.
Moet zeggen dat ik het powerrack eigenlijk het meest gebruik
 
Back
Naar boven