eduardjanssen
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke daar heb je gelijk in. Niet echt een goede vergelijking trouwenseduardjanssen zei:Mja je benched ook niet alleen maar tot parallel, Kracht moet full zijn dus ROM ook!

Champ zei:
.Omdat het allemaal individuele oefeningen zijn en niet te vergelijken zijn.eduardjanssen zei:
(Soulfly) zei:Omdat het allemaal individuele oefeningen zijn en niet te vergelijken zijn.
Valt te bezien. Ik zeg niet dat je hem moet mijden (ga ik wel doen voorlopig) ik zeg alleen het is geen volledige oefening.Vind ik wel. Aangezien je em ook zo op een wedstrijd doeteduardjanssen zei:
.Ik wil ooit in de toekomst nog es een wedstrijdje doen.eduardjanssen zei:OMG is dat je antwoord...That's it...Omdat je hem zo op een wedstrijd doet is het een volledige oefening.
Je hebt een organisatie die telt quartersquats nog als geldig.
. Kijk dat is jouw persoonlijke mening dat jij het geen volledige oefening vind.Kijk ieder z'n mening heeduardjanssen zei:Nee niet, je benen kunnen dieper dus zolang je niet op max diepte zit is je ROM niet volledig en is de oefening niet volledig. Dat jij het diep genoeg vindt en niet dieper hoeft te gaan omdat je wedstrijden gaat doen waar ze niet meer van je verwachten is weer een 2de.