MuscleMeat

Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Nee, ik wil serieus naturel zo groot en sterk mogelijk worden.

goede doelstelling!
ik heb wel eens voor de afwisseling gewoon 1 oefening per spiergroep gedaan!
maar dan wel minimaal 10 setjes..
Misschien een leuke afwisseling

Ik weet nu niet echt wat ik hierop zeggen moet. In elk geval leuk dat je mee denkt. Positief!

Ik heb dat wel eens op tv gezien, twee groepen werden getraind, een groep kreeg alleen straf als er iets niet goed ging en de andere groep werd alleen beloond.
Degenen die alleen maar straf kregen wonnen deze wedstrijd.
Dus Champ, ga maar lekker door kerel, ik houd me ff stil de komende tijd.

:roflol:

Ok, gisteren had ik weer last van mijn linker knie, ben daarom even gaan front fullsquaten en toen was het weer weg. Vandaag geen pijn gehad alleen gevoel dat er iets niet helemaal politiek correct zit. Maarja het zij zo. Ik ga vanaf maandag weer rustig aan opbouwen, ik ga niet meer voor parallel maar enkel nog voor full. Ik zal dus voorlopig de 175 niet halen maar ik ga hard werken aan mijn techniek en kracht.
Vind het eerlijk gezegd wat genant, omdat het erg licht is en totaal uit verhouding maar ik hoop dat dat snel bijtrekt.

Ook een speciale reden dat je alleen nu nog Full gaat?

Mja je benched ook niet alleen maar tot parallel, Kracht moet full zijn dus ROM ook!

Powerblade? moet ik doorgaan met afzeiken ;)

LOL! wat een dom antwoord niet:D

Het is gewoon diepzinnige shit:D

(Soulfly) zei:
Omdat het allemaal individuele oefeningen zijn en niet te vergelijken zijn.

:roflol: Valt te bezien. Ik zeg niet dat je hem moet mijden (ga ik wel doen voorlopig) ik zeg alleen het is geen volledige oefening.

Rack pulls, zijn deadlifts vanaf onder de knie maar toch doe je meer deadlift dan rack-pull.
Bij squat is het andersom je doet meer parallel dan full.

OMG is dat je antwoord...That's it...Omdat je hem zo op een wedstrijd doet is het een volledige oefening.

Je hebt een organisatie die telt quartersquats nog als geldig :roflol:.

eduardjanssen zei:
OMG is dat je antwoord...That's it...Omdat je hem zo op een wedstrijd doet is het een volledige oefening.
Je hebt een organisatie die telt quartersquats nog als geldig :roflol:.
Ik wil ooit in de toekomst nog es een wedstrijdje doen.
Dus dan moet ik een hoge SQ onder parallel hebben, dus daar train ik ook voor:). Kijk dat is jouw persoonlijke mening dat jij het geen volledige oefening vind.

Nee niet, je benen kunnen dieper dus zolang je niet op max diepte zit is je ROM niet volledig en is de oefening niet volledig. Dat jij het diep genoeg vindt en niet dieper hoeft te gaan omdat je wedstrijden gaat doen waar ze niet meer van je verwachten is weer een 2de.

eduardjanssen zei:
Nee niet, je benen kunnen dieper dus zolang je niet op max diepte zit is je ROM niet volledig en is de oefening niet volledig. Dat jij het diep genoeg vindt en niet dieper hoeft te gaan omdat je wedstrijden gaat doen waar ze niet meer van je verwachten is weer een 2de.
Kijk ieder z'n mening he:D

Terug
Naar boven