MuscleMeat

Trainingsschema bij kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik dacht je training eerst kwam..dan pas je ondersteuning.... hier word het andersom gedaan... uhhh ja ik hebeen kuurtje hoe moet ik trainen?? als je niet eens weet hoe je moet trainen moet je niet eens denken aan een kuur

Gozer... Lezen!! Dan pas je vraag stellen
 
Nu ben ikzelf nog bezig met het bestuderen van anabolen. Maar is het niet een gevaarlijke combie die Test + dianabol? Kans op gyno etc word zo wel aardig groot... Of ga je voor test met een langere halfwaarde tijd en dan met DBOL kickstarten?

Ga met dianabol kickstarten ;)
 
waarom zou je??

ik zeg minimaal 4 dagen knallen, je zit in je kuur man, rusten kan je ook snachts

eet veel en train ma di do vr
neem wo za zo rust.

in je kuur kan je dat wel aan, hoevaak train je nu?

4 dagen knallen en alles maar 1x pw aanpakken... erg efficient ja.
 
4 dagen knallen en alles maar 1x pw aanpakken... erg efficient ja.

waarom zou dat niet efficient zijn? er is geen regel: iedereen gaat beter op as als ie alles meer als eens per week traint....
 
het ging mij erom dat bb123456789 (wtf waren de normale namen op?) de indruk wekte dat 4x pw trainen in split zwaarder/intensiever zou zijn dan 3x pw fb. dat is namelijk alleen zo als je zo simpel bent om alleen naar het aantal trainings dagen te kijken.

verder heb je gelijk dat er niet zo'n regel is zoals jij dat omschrijft, duh.
maar daar staat volgens mij wel tegenover dat er voldoende onderzoek (spierherstel is echt heus wel binnen een week gerealiseerd EN VOORAL TIJDENS EEN KUUR) en ook praktijk ervaring is (kijk eens naar de pl wereld) die de meerwaarde van b.v. FB of UB/LB t.o.v. het traditionele split schema laten zien.

en 4x pw naar de gym rijden om alles 1x aan te pakken is m.i. een stuk minder efficient dan 3x naar de gym karren om alles 3x aan te pakken. en als 3x pw FB je te veel is dan ga je 2x en dan nog is het efficienter.

kijk anders zelfs eens op de site van b.v. HST en lees de studies die die methode onderbouwen.
 
het ging mij erom dat bb123456789 (wtf waren de normale namen op?) de indruk wekte dat 4x pw trainen in split zwaarder/intensiever zou zijn dan 3x pw fb. dat is namelijk alleen zo als je zo simpel bent om alleen naar het aantal trainings dagen te kijken.

verder heb je gelijk dat er niet zo'n regel is zoals jij dat omschrijft, duh.
maar daar staat volgens mij wel tegenover dat er voldoende onderzoek (spierherstel is echt heus wel binnen een week gerealiseerd EN VOORAL TIJDENS EEN KUUR) en ook praktijk ervaring is (kijk eens naar de pl wereld) die de meerwaarde van b.v. FB of UB/LB t.o.v. het traditionele split schema laten zien.

en 4x pw naar de gym rijden om alles 1x aan te pakken is m.i. een stuk minder efficient dan 3x naar de gym karren om alles 3x aan te pakken. en als 3x pw FB je te veel is dan ga je 2x en dan nog is het efficienter.

kijk anders zelfs eens op de site van b.v. HST en lees de studies die die methode onderbouwen.


ik ken de studies, het bewijs is alleen niet waterdicht want het werkt niet voor iedereen helaas.
 
dat zou kunnen. maar daarom zou het erg zonde zijn als TS niet eens iets anders zou proberen als standaard split, wellicht werkt het wel voor hem. and why waste time? :)
 
Ik zou gewoon doen wat je dervoor deed maar dan net dat tikkeltje meer en zwaarder. Voor de rest zoals gezegd, luister naar je lichaam en dan gaat het (quasi) vanzelf ;)
 
idd,gewoon uitproberen wat het beste voor je is, er zijn mensen die zweren bij het 1set-type trainning tijdens het kuren.Dus 1set per oefening till failure ,ik heb het nooit geprobeerd ,het zou mij niet genoeg voldoening geven, daarom ga ik altijd 1oefening meer doen per spiergroep en 1set meer
 
Hi Animallegs,

Meen je niet serieus hé ?
Als je test/diana neemt, neem ik toch echt aan dat je werkelijk alles van je lichaam afweet en hoe je lichaam het beste groeit/bulkt op een bepaald persoonlijk trainings en eetschema.
Waarom heb je dan nog een schema van iemand anders nodig ???

Neem "gewoon" je eigen schema waar je vroeger ook het beste Natural op groeide, plus nog een beetje meer ;) , en laat geen schema's van andere voorschrijven.

;)
 
Allemaal teringzooi geleend niet meer gebruiken alles weg hartkloppingen levens gevaarlijk denk goed na eer je begint echt na stoppen komen de problemen kijk uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven