Fitness Seller

Trainingsschema en voedingsschema Goedkeuring nodig !

Omdat de trainers, en zelf de mensen hier in de fitness zeggen dat een fullbody schema slecht is ?

Dat je biceps,triceps niet samen mogen geen rug en borst, en etc .... ?

@ Voedingsschema lukt in ieder geval geod elke dag 300 eiwitten heb ik het wat hier en daar aangepast, normaal at ik maar 1 - 2 keer per dag , en ik voel mij nu veel energieker en beter! Danku !

Ik denk dat ik naar schatting van max 80 eiwitte per dag overgelopen ben neer 315 eiwitten per dag!

@Fitness shema is eerlijk gezegt ook perfect, over dat fulbody wil ik ook wel wat weten, maar ik voel nu teminstens wat ik heb getraint, maar over dat fullbody zou ik het wel willen weten !

Danku !

- Wat je trainers en mensen in de fitness zeggen is enorme onzin, sommige mensen vinden nou eenmaal alles wat ze zelf niet doen slecht, laat je hierdoor niet beïnvloeden.

- Maak niet de fout om te denken dat je alleen maar eiwitten nodig heb, veel mensen eten téveel eiwitten wat helemaal niet goed is voor je. Eet gewoon goede dingen (ik denk dat je zelf wel weet welke dingen goed voor je zijn) en wissel lekker af.
Als je je verder wil verdiepen in voeding moedig ik je aan, máár ga dus niet op deze manier met je voeding om (eiwitten tellen..).

- Geloof me maar, als je een goed fullbody schema doet voel je overal dat je heb getraind de dag erna, en dat komt niet doordat je meer oefeningen doet maar doordat je zware oefeningen doet met rond de 5 setjes en weinig reps.

Dus je schema is oo kvoor massa en kracht als ik het goed begrijp?

Ja post maar , is altijd leuk !
is altijd leuk??
ik post hem alleen als je echt interesse hebt en niet van plan bent zo raar te trainen..

315 gr eiwitten is wel wat veel... vvm x 2= je benodigde eiwitten.

• Topic Starter Topic Starter
is altijd leuk??
ik post hem alleen als je echt interesse hebt en niet van plan bent zo raar te trainen..

315 gr eiwitten is wel wat veel... vvm x 2= je benodigde eiwitten.

Dat bedoelde ik ook met "is altijd leuk", ik wil dat wel is bekijken e,

x2? op een topic over dit hier op deze site las ik x 3 of 4 ... ?

x3 of x4 is alleen als je arnold schwarschenegger bent.. 2-2.5 is wel voldoende hoor!

Terug
Naar boven