AndroidHealthClinic

Transfernieuws: Buitenland

Inderdaad, maar Zambrotta kan daar ook uit de voeten weet je nog? :p

Mss dat Frank Puyol rechts zal uitspelen en Thuram centraal naast Marquez.

Santino88 zei:

toch gaat hij zeker Oleguer vervangen. Rijkaard heeft vorig jaar al aangegeven dat rechts achterin de zwakste plek zat. En je bent zo sterk als je zwakste schakel. Gio is een vaste waarde en blijft een vaste waarde. Thuram zal vooral voor de breedte zijn gehaald

Jammer dat hij dan Belletti niet laat spelen op de rechtsachter.

Santino88 zei:
Jammer dat hij dan Belletti niet laat spelen op de rechtsachter.

tja, hij moet keuzes maken. Als barca volgend jaar weer wil mee doen moeten ze tenminste 1 positie verbeteren (dat moet in wezen voor iedere club het doel zijn). Rechtsachter is in de ogen van de technische staf DE positie waar ze de grootste stap woorwaarts kunnen maken

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat gio hier een beetje te veel eer krijgt. Maar Zambrotta kan even goed rechts als links uit de voeten. En ook Lilian was in een ver verleden rechtsachter, maar dat zal hij nu wel niet meer spelen.
Gio is geen slechte speler maar er zijn betere. De sterkte van gio is gewoon dat hij nooit opvalt.

Manny Ribera zei:
Ik vind dat gio hier een beetje te veel eer krijgt. Maar Zambrotta kan even goed rechts als links uit de voeten. En ook Lilian was in een ver verleden rechtsachter, maar dat zal hij nu wel niet meer spelen.
Gio is geen slechte speler maar er zijn betere. De sterkte van gio is gewoon dat hij nooit opvalt.
precies...hij speelt al jaren in de abolute top, terwijl ik hem nooit als eerste zou noemen als iemand mij vraagt wie de beste links back is. Maar dan is de volgende vraag: welke linksbacks zijn echt beter dan Gio? ik kan er niet veel noemen...

Grosso kan beter worden als hij zo verder blijft spelen, Zambrotta als hij wordt links uitgespeeld, A. Cole, R. carlos, Abidal, Lahm, en er zijn nog wel een paar dat ik vergeten heb.

Damien Duff verhuisd dan toch niet naar Tottenham, maar naar Newcastle.

Bij Chelsea vertrekt hun linksachter Del Horno naar Valencia, opent dit perspectieven voor R. Carlos?

Hamburg ziet af van een transfer Kluivert gezien zijn zware blessures van de voorbije jaren

Ruud wordt nu ook gesignaleert bij B.München. Ik vind Bayern nu niet bepaald een ploeg voor hem, dan heb ik nog liever dat hij naar Real vertrekt.

Carlos naar Chelsea dat zou triest zijn.

Idd, maar wel mogelijk gezien de eerdere berichten en de koopwoede van Real:p

Hoeveel spitsen heeft Real Madrid nu 1O ? :eyes:

Manny Ribera zei:
Grosso kan beter worden als hij zo verder blijft spelen, Zambrotta als hij wordt links uitgespeeld, A. Cole, R. carlos, Abidal, Lahm, en er zijn nog wel een paar dat ik vergeten heb.

A. Cole vind ik een beetje overschat, niet extreem goed, maar ook niet slecht. R. Carlos is over zijn top heen en kan het niet meer. Grosso moet maar eens gaan bewijzen dat hij deze vorm lang vast kan houden. Met Lahm ben ik het zeker eens, dat is een topper...Maldini was altijd een topper, maar nu ook niet meer.

Feyenoord heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Oekraïnst international Anatoli Tymoschuk. De 27-jarige middenvelder speelt in eigen land voor Shakhtar Donetsk. De Rotterdammers moeten alleen met Shakhtar overeenstemming bereiken.

Tymoschuk speelde in totaal 60 interlands voor Oekraïne en kwam op het WK, waar het verrassend de kwartfinale bereikte, alle duels in actie. Feyenoord was nog op zoek naar een middenvelder waarvoor eerder Theo Janssen in aanmerking kwam.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat Feyenoord koopt echt zo goed in. Ongelofelijk! Het ene talent na het andere! Ik ben benieuwd wat voor superster ze nu weer op het middenveld laten schitteren.

Laatst bewerkt:
Santino88 zei:

Mss dat Frank Puyol rechts zal uitspelen en Thuram centraal naast Marquez.

ik denk dat Marquez doorschuift naar het middenveld als verdedigende middenvelder. dus dan word het

Zambrotta puyol thuram van Bronckhorst

Dat zie ik niet echt gebeuren ze hebben immers genoeg verdedigende/controlerende middenvelders

Juist. Edmilson, Motta, Van Bommel, Xavi en Iniesta schat ik allen hoger in dan Marquez

'Real Madrid heeft Ruud van Nistelrooy binnen'

Real Madrid is de winnaar in de strijd om Ruud van Nistelrooy. Volgens radiozender Cadena SER en dagblad AS is het de Spaanse club vannacht gelukt de Nederlandse aanvaller los te weken bij Manchester United.
Volgens beide media betaalt Real vijftien miljoen euro voor Van Nistelrooy, die donderdagavond afreist naar Madrid, waar hij vrijdag in het Bernabéu zal worden gepresenteerd. Van The Man tekent een driejarig contract bij De Koninklijke.

Van Nistelrooy zou de derde aanwinst zijn van nieuwe voorzitter Ramón Calderón, die eerder al Fabio Cannavaro en Emerson over liet komen van Juventus, net als coach Fabio Capello.

Vanuit Manchester komen heel andere berichten. Manager Alex Ferguson liet woensdagavond via MUTV weten dat zijn club wil vasthouden aan een forse transfersom, waarbij Sir Alex opnieuw verwees naar de bijna vijftig miljoen euro die Chelsea betaalde voor Andrei Sjevtsjenko. 'Hij behoort tot dezelfde groep', aldus Ferguson, die daaraan toevoegde dat zowel Bayern München als Real Madrid nog ver verwijderd waren van de door United verlangde transfersom.
vi.nl

Ruud blijft almaar dalen in mijn achting...

Anatoli Tymoschuk zal volgend jaar niet zijn kunsten vertonen bij Feyenoord. Dat meldt The Daily Record. Shakhtar Donetsk zou niet tevreden zijn over het bod dat de Rotterdammers hebben uitgebracht. Naar verluidt bood Feyenoord 2,5 miljoen euro.
Volgens de directeur van Shakhtar is het niet verstandig om de topspeler voor weinig geld te laten vertrekken. 'Als we onze beste speler voor zo’n bedrag verkopen, dan zou de marktwaarde van de rest van de selectie volledig instorten', aldus directeur Sergei Palkin.

De international van Oekraïne zou tevens in de belangstelling staan van Inter Milan, Celtic en Fiorentina.

helaas feyenoord... bron voetbalprimeur

Pennant een 23jarige middenvelder van Birmingham verhuisd voor zo'n 10miljoen euro naar Liverpool. Liverpool's 5de aanwinst.

Terug
Naar boven