Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Santino88 zei:Inderdaad, maar Zambrotta kan daar ook uit de voeten weet je nog?![]()
Santino88 zei:Jammer dat hij dan Belletti niet laat spelen op de rechtsachter.
precies...hij speelt al jaren in de abolute top, terwijl ik hem nooit als eerste zou noemen als iemand mij vraagt wie de beste links back is. Maar dan is de volgende vraag: welke linksbacks zijn echt beter dan Gio? ik kan er niet veel noemen...Manny Ribera zei:Ik vind dat gio hier een beetje te veel eer krijgt. Maar Zambrotta kan even goed rechts als links uit de voeten. En ook Lilian was in een ver verleden rechtsachter, maar dat zal hij nu wel niet meer spelen.
Gio is geen slechte speler maar er zijn betere. De sterkte van gio is gewoon dat hij nooit opvalt.
Manny Ribera zei:Grosso kan beter worden als hij zo verder blijft spelen, Zambrotta als hij wordt links uitgespeeld, A. Cole, R. carlos, Abidal, Lahm, en er zijn nog wel een paar dat ik vergeten heb.
Santino88 zei:Inderdaad, maar Zambrotta kan daar ook uit de voeten weet je nog?
Mss dat Frank Puyol rechts zal uitspelen en Thuram centraal naast Marquez.
vi.nl'Real Madrid heeft Ruud van Nistelrooy binnen'
Real Madrid is de winnaar in de strijd om Ruud van Nistelrooy. Volgens radiozender Cadena SER en dagblad AS is het de Spaanse club vannacht gelukt de Nederlandse aanvaller los te weken bij Manchester United.
Volgens beide media betaalt Real vijftien miljoen euro voor Van Nistelrooy, die donderdagavond afreist naar Madrid, waar hij vrijdag in het Bernabéu zal worden gepresenteerd. Van The Man tekent een driejarig contract bij De Koninklijke.
Van Nistelrooy zou de derde aanwinst zijn van nieuwe voorzitter Ramón Calderón, die eerder al Fabio Cannavaro en Emerson over liet komen van Juventus, net als coach Fabio Capello.
Vanuit Manchester komen heel andere berichten. Manager Alex Ferguson liet woensdagavond via MUTV weten dat zijn club wil vasthouden aan een forse transfersom, waarbij Sir Alex opnieuw verwees naar de bijna vijftig miljoen euro die Chelsea betaalde voor Andrei Sjevtsjenko. 'Hij behoort tot dezelfde groep', aldus Ferguson, die daaraan toevoegde dat zowel Bayern München als Real Madrid nog ver verwijderd waren van de door United verlangde transfersom.