AndroidHealthClinic

Transfernieuws: Buitenland

Westerveld naar een Spaanse 2de klasser :no:

Won hij vroeger niet de UEFA - Cup met Liverpool.

Santino88 zei:
Westerveld naar een Spaanse 2de klasser :no:

Won hij vroeger niet de UEFA - Cup met Liverpool.
ik snap er ook niets van. was imo een hele goede keeper in ze liverpool tijd. nu raakt die bij elke club waar die komt ze basis plaats kwijt.

punani zei:
Anatoli Tymoschuk zal volgend jaar niet zijn kunsten vertonen bij Feyenoord. Dat meldt The Daily Record. Shakhtar Donetsk zou niet tevreden zijn over het bod dat de Rotterdammers hebben uitgebracht. Naar verluidt bood Feyenoord 2,5 miljoen euro.
Volgens de directeur van Shakhtar is het niet verstandig om de topspeler voor weinig geld te laten vertrekken. 'Als we onze beste speler voor zo’n bedrag verkopen, dan zou de marktwaarde van de rest van de selectie volledig instorten', aldus directeur Sergei Palkin.

De international van Oekraïne zou tevens in de belangstelling staan van Inter Milan, Celtic en Fiorentina.

helaas feyenoord... bron voetbalprimeur

ja feyenoord heeft gewoon geen geld voor spelers met een beetje ervaring en dioe echt wat kunnen betekenen.. dat ga je krijge he als je al 5jaar geen cl meer speelt, ik zeg jorien opfl*kkeren en verkopen aan abromovitsch :D

ik ben geen feyenoord fan. maar toch kijk ik met verbazing naar een selectie beleid. er zit totaal geen lijn.

aankopen dit seizoen:
timmer er waren al 3keepers waaronder dat geweldige egyptische talent. timmer is inprincipe voor 2e keeper gehaalt.

kolkka... speler voor de breedte. feyenoord miste een "reserve" linksbuiten. maar kolkka mist kwaliteit voor een topclub.

stein vervanger van kalou. betere linksbuiten als kalou maar geen betere speler. Goede aankoop alleen in rol kolkka dan.

lucius: typische feyenoord speler. alleen de positie controleur op middeveld was ook al over bezet. wel de "grootste" aankoop dit seizoen. duidelijk wel een versterking

waarschijnlijk dan ook nog nevland(zie kolkka)

kijk je naar de selectie van feyenoord dan hebben ze behoefte aan goede backs. Deze worden alleen niet gehaalt. Ik verwacht helemaal niets dit seizoen van feyenoord wat eigelijk best jammer is. Als op deze manier doorblijven gaan is feyenoord straks subtop.

Angelos Charisteas staat volgens AT5 in de belangstelling van PSV. Trainer Ronald Koeman zou in de Griek de opvolger zien voor Jan Vennegoor of Hesselink, die op zijn beurt mogelijk naar FC Porto verkast.
Charisteas werd in januari 2005 gecontracteerd door Ajax, destijds nog onder leiding van Koeman. De lange aanvaller komt in Amsterdam echter niet aan de bak. Achter Huntelaar, Babel, Rosenberg en Poepon is hij de vijfde spits in pikorde van Henk ten Cate. Om die reden heeft hij dan ook toestemming gekregen om uit te kijken naar een nieuwe werkgever.

Het is onduidelijk of Charisteas Ajax mag verruilen voor PSV. Bovendien heeft de aanvaller zelf ook nog geen reactie op de geruchten gegeven.

punani zei:
ik ben geen feyenoord fan. maar toch kijk ik met verbazing naar een selectie beleid. er zit totaal geen lijn.

aankopen dit seizoen:
timmer er waren al 3keepers waaronder dat geweldige egyptische talent. timmer is inprincipe voor 2e keeper gehaalt.

kolkka... speler voor de breedte. feyenoord miste een "reserve" linksbuiten. maar kolkka mist kwaliteit voor een topclub.

stein vervanger van kalou. betere linksbuiten als kalou maar geen betere speler. Goede aankoop alleen in rol kolkka dan.

lucius: typische feyenoord speler. alleen de positie controleur op middeveld was ook al over bezet. wel de "grootste" aankoop dit seizoen. duidelijk wel een versterking

waarschijnlijk dan ook nog nevland(zie kolkka)

kijk je naar de selectie van feyenoord dan hebben ze behoefte aan goede backs. Deze worden alleen niet gehaalt. Ik verwacht helemaal niets dit seizoen van feyenoord wat eigelijk best jammer is. Als op deze manier doorblijven gaan is feyenoord straks subtop.

van kollka moet ik het ook nog maar zien

lucius is denk ik een goeie aankoop, die belg ook wel, dat timmer is gekomen komt omdat aerts na zn blunders en eigen gevraagde wissel , zn krediet heeft verspeelt en toch al 3de keeper zou worden , en nu kan die verkassen..

ik moet zeggen er is al wat vooruitgang met de komst van vlaar en v hooijdonk weer terug, vorig jaar ging het een tijd vrij goed , hopen dat we het nu langer vol kunnen houden..

feyenoord heeft gewoon een geldschieter nodig..

Standard trok afgelopen weekend naar Italië voor een oefenpot tegen AS Roma. De Rouches verloren de wedstrijd met 3-0 en alsof dat al niet erg genoeg was, kregen ze nog te maken met heel wat pech.
Het vliegtuig waarmee de spelers en trainersstaf zaterdagochtend naar Italië hadden moeten vertrekken had een panne. Daardoor moest er een vervangtoestel worden ingeschakeld, maar dat vliegtuig kon pas negen uur later opstijgen.

Toen ze uiteindelijk arriveerden in Bolzano, waar de wedstrijd gespeeld werd, bleek de uitrusting van Standard nog in het defecte vliegtuig te zitten. De Rouches moesten daardoor opwarmen in het tweede stel van AS Roma. De wedstrijd speelden ze in de uitrusting van het lokale Bolzano.

Maar de grote ellende begon pas na de wedstrijd. De piloot van het reservevliegtuig bleek geen nachtvergunning te hebben en wilde daarom pas zondagmiddag opstijgen. Vele restaurants en hotels zaten vol of waren al gesloten, maar na uren zoeken vond de Belgische club eindelijk een slaapplaats om zonder slaapspullen de nacht door te brengen.

Alsof dit alles nog niet volstond moest Standard de wedstrijd aanvatten zonder spits. Boskamp had enkel Kovalenko als spits ter beschikking, maar die werd tot aan de rust van de wedstrijd door de politie aangehouden en ondervraagd over zijn periode bij Juventus.

deze las ik net vond hem wel grappig:D

Net dat is al oud! :D

Ze hebben trouwens Sa Pinto aangetrokken en nog een andere aanvaller.

• Topic Starter Topic Starter
Mista verhuisd van Valencia ( in hun kampioenenjaar goed voor 19goals) naar A.Madrid

Sibon (psv) verhuisd naar Nürnberg

Fonesca die we nog op het WK aan het werk zagen met Mexico verhuisd naar Benfica

Op de officiële website van Shakhtar Donetsk valt op te maken dat Feyenoord haar bod op Tymoschuk aanzienlijk heeft verhoogd.
Waar Feyenoord in 1e instantie 3 miljoen euro geboden zou hebben, zou dit nu naar 7 miljoen verhoogd zijn.

Op de vraag welk bedrag shakhtar zelf voor ogen heeft laat de trainer, lucescu het volgende weten : " Elke club probeert de speler voor zo weinig mogelijk geld weg te kapen, het enige wat ik er verder over wil zeggen is dat het bod van Feyenoord eerst 3 miljoen was en nu 7 miljoen euro. Celtic heeft 4,5 miljoen geboden, dat is het onderhandelen niet eens waard"

miss dan toch een goeie aankoop :D

Carrick het talent van Tottenham zou vertrekken naar Man.Utd

Bonera een verdediger van Parma heeft een transfer naar AC Milan geforceerd

McCarthny van Porto verhuisd naar Blackburn

Ook Senna Villareal vertrekt mogelijk naar Man.Utd.

Santino88 zei:

geen idee:sad:

Ik dacht dat er sprake was om terug naar Ajax te keren of denk ik dat verkeerd?

Hoedanook,Kluivert zal niet meer spelen zoals hij bij Barcelona heeft gespeeld.

Hij is op een punt gekomen waarop zijn carriere gedaan is,hij zal zich nu wel nog laten uitbollen bij de Oliebarbaren:p

Hij zou beter naar een ploeg als Villareal trekken.

Santino88 zei:
Hij zou beter naar een ploeg als Villareal trekken.

Villareal???

Laat Forlan maar nog een paar jaar de pannen van het dak spelen daar...

en is Kluivert de laatste 2-3 jaar niet blessuregevoeliger geworden?

wel dan???

Kluivert is 30 en blessuregevoelig,je zou dan dom moeten zijn om hem binnen te halen en als je in je achterhoofd houd dat hij z'n niveau niet meer heeft gehaald sinds hij Barca heeft verlaten.

Rekening is vlug gemaakt (voor mij toch:D)

Ik zeg niet dat hij volledig is afgeschreven maar hij zou nu eerder passen bij een mindere club als Levante:D

Terug
Naar boven