Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik snap er ook niets van. was imo een hele goede keeper in ze liverpool tijd. nu raakt die bij elke club waar die komt ze basis plaats kwijt.Santino88 zei:Westerveld naar een Spaanse 2de klasser
Won hij vroeger niet de UEFA - Cup met Liverpool.
punani zei:Anatoli Tymoschuk zal volgend jaar niet zijn kunsten vertonen bij Feyenoord. Dat meldt The Daily Record. Shakhtar Donetsk zou niet tevreden zijn over het bod dat de Rotterdammers hebben uitgebracht. Naar verluidt bood Feyenoord 2,5 miljoen euro.
Volgens de directeur van Shakhtar is het niet verstandig om de topspeler voor weinig geld te laten vertrekken. 'Als we onze beste speler voor zo’n bedrag verkopen, dan zou de marktwaarde van de rest van de selectie volledig instorten', aldus directeur Sergei Palkin.
De international van Oekraïne zou tevens in de belangstelling staan van Inter Milan, Celtic en Fiorentina.
helaas feyenoord... bron voetbalprimeur

punani zei:ik ben geen feyenoord fan. maar toch kijk ik met verbazing naar een selectie beleid. er zit totaal geen lijn.
aankopen dit seizoen:
timmer er waren al 3keepers waaronder dat geweldige egyptische talent. timmer is inprincipe voor 2e keeper gehaalt.
kolkka... speler voor de breedte. feyenoord miste een "reserve" linksbuiten. maar kolkka mist kwaliteit voor een topclub.
stein vervanger van kalou. betere linksbuiten als kalou maar geen betere speler. Goede aankoop alleen in rol kolkka dan.
lucius: typische feyenoord speler. alleen de positie controleur op middeveld was ook al over bezet. wel de "grootste" aankoop dit seizoen. duidelijk wel een versterking
waarschijnlijk dan ook nog nevland(zie kolkka)
kijk je naar de selectie van feyenoord dan hebben ze behoefte aan goede backs. Deze worden alleen niet gehaalt. Ik verwacht helemaal niets dit seizoen van feyenoord wat eigelijk best jammer is. Als op deze manier doorblijven gaan is feyenoord straks subtop.

Santino88 zei:

Santino88 zei:

Santino88 zei:Hij zou beter naar een ploeg als Villareal trekken.
Stancke zei:
Stancke zei:en is Kluivert de laatste 2-3 jaar niet blessuregevoeliger geworden?

)