AndroidHealthClinic

Transfernieuws: Buitenland

Ribery hoopt op transfer naar Arsenal

Franck Ribery speelt komend seizoen mogelijk voor Arsenal. Volgens The Sun heeft de middenvelder een aanbieding van Olympique Lyon afgeslagen om in Londen te gaan spelen. Met een mogelijke transfer zou ruim vijftien miljoen euro zijn gemoeid.
De Franse international, basisspeler op het WK, speelt momenteel nog voor Olympique Marseille. Eerder kondigde de Fransen aan Ribery te willen behouden, maar het is de vraag of dat gaat lukken. Bij Arsenal zou hij de opvolger moeten worden van Robert Pires, die op zijn beurt voor Villarreal gaat spelen.

Intussen hoopt Real Madrid nog steeds Cesc Fabregas te contracteren. Hoewel Arsenal en de Spanjaard zelf geen interesse hebben in een transfer, hoopt de Koninklijke schot in de zaak te krijgen door middel van het aanbieden van Julio Baptista

Patrick Paauwe naar Valenciennes, :scratch: was die vroeger geen sleutelspeler bij Feyenoord?

Hasselbaink definitief naar Charlton

Spanje ? :D

Valenciennes is frankrijk ;)

Dat zeg ik.

paauwe speelt al 8jaar ofzo bij feyenoord en wou naar buitenland. als er dan maar 1club interesse toont is de keuze snel gemaakt

• Topic Starter Topic Starter
Roy Makaay wordt gelinkt aan PSV, omdat Vennegoor of Hesselink misschien wel een overstap naar Porto overweegt.

En Patrick Kluivert staat nu ook in de belangstelling van HSV Hamburg.

En de helft van het Juventus team word gelinkt aan andere topploegen ;)

De CL zal toch een stukje minder aantrekkelijk zijn zonder AC Milan en Juventus, maar goed. Ook jammer voor Fiorentina die sinds lang nog eens kon deelnemen aan de CL.

Damien Duff verhuisd van Chelsea naar Tottenham.

Tottenham heeft al goeie transfers gerealiseerd na Berbatov en Zokora nu Duff.

@ Santino
Rivaldo is zijn laatste seizoen in gegaan als profvoetballer, hij zal dus zijn carrière afsluiten bij Olympiakos

De Braziliaan Rivaldo stopt na afloop van het komende seizoen 2006-2007 met voetballen. De 34-jarige aanvallende middenvelder kreeg in 1999 als speler van FC Barcelona de Gouden Bal, waarmee de beste speler op de Europese velden wordt bekroond. In 2002 werd hij wereldkampioen met Brazilië. Momenteel voetbalt de Braziliaan voor het Griekse Olympiakos Piraeus, dat wordt getraind door de Noor Trond Sollied (ex-Club Brugge).

"Ik heb mijn beslissing genomen", zegt Rivaldo in de Griekse krant Protathlitis. "Het wordt mijn laatste seizoen als voetballer. Ik wil mijn carrière beëindigen in het shirt van Olympiakos. Ik wil een groots seizoen spelen en vervolgens gaan rusten in Brazilië." (belga/hln)

Hulde @ Rivaldo !!!! De man die die op het WK moest aanwezig zijn!!!

Maar ik denk niet dat hij al zal stoppen :scratch:

Ruud Van Nistelrooy zou vandaag officieel voorgesteld worden aan R.Madrid. Met de overgang zou een bedrag gemoeid zijn van 14 miljoen euro. Voor hoeveel jaar hij tekent is niet bekend.

Haha, wat een circus daar hoeveel spelers gaan ze nog kopen? Ik begrijp niet dat spelers nog naar Real willen trekken!

Manny Ribera zei:
De CL zal toch een stukje minder aantrekkelijk zijn zonder AC Milan en Juventus, maar goed. Ook jammer voor Fiorentina die sinds lang nog eens kon deelnemen aan de CL.

ik lig er echt niet wakker van dat deze ploegen niet meepspelen. Geef mij maar teams zoals Villareal, die tenminste willen voetballen.

Luukie23 zei:
ik lig er echt niet wakker van dat deze ploegen niet meepspelen. Geef mij maar teams zoals Villareal, die tenminste willen voetballen.
Mss wel maar Villareal is er dit jaar ook niet bij hoor. Villareal heeft een paar goeie wedstrijden gespeeld, maar ook niet alles was goed hoor. Ik herinner mij nog de vele 0-0 in poule met Benfica, Man.Utd en Lille.

Terug
Naar boven