'Barça wil Ronaldo terug halen'
De Catalaanse televisiezender TV3 kwam donderdag met een opvallend bericht: FC Barcelona gaat in januari gaat proberen om Ronaldo Luiz Nazario de Lima terug te halen. Ronaldo is ontevreden bij Real Madrid en lijkt te mogen vertrekken.
In Barcelona moet de aanvaller van de aartsrivaal de vacante positie in de aanval bekleedden. De Kameroener Samuel Eto'o is voor een klein half jaar onbeschikbaar door een ernstige blessure.
Catalonië is geen onbekend terrein voor de Goddelijke Dikkerd. Het Fenomeen speelde 37 wedstrijden voor Barcelona waarin hij 34 keer wist te scoren. Ronaldo vertrok echter na één seizoen al naar Internazionale. De Braziliaanse topscorer speelde daarvoor ook voor PSV en Cruzeiro
Mijn dag is goed.
Nee.. ik hoop egt dat zet laten in catalonië!! Ronaldo kán het gewoon niet meer. Is net als Kluivert, grote naam, groot verleden maar tegenwoordig zit t er gewoon niet meer in. Ik denk ook niet dat dit door zal gaan, Real Madrid is DE plek voor spelers met grote namen die nu half gepensioneerd zijn, niet barca
De goddelijke dikkerd 

Ronaldo staat terug scherp, alleen mag hij niet spelen van Capello. 
daar kun je echt het team de schuld niet van geven. En robinho is idd geen echte spits, hijs meer voor op de vleugels. Maar goed, Ronaldo's scoringspercentage is goed. maar dat is ook alles,beslissende acties maken kan ie niet en als t puur om t scoren gaat dan kan Real imo beter van nistelrooy opstellen.

Alex is ZO bruut he, in de wedstrijd tegen fenerbahce, bij elk duel van De Tank lag weer een speler van fenerbahce geblesseerd op de grond, dit deed Alex niet expres maar hij heeft gewoon een immens brute oerkracht in zijn lichaam, echt te gek. wel vet dat ie zegt dat ie kansen ziet met PSV om de CL te winnen 

ben echt benieuwd voor welk team hij in januari speelt.