Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

'PSV kan komst Albert Luque wel vergeten'
13/1/2007 16:34
Na Danko Lazovic lijkt ook de komst van Albert Luque naar PSV van de baan. De Spaanse spits van Newcastle United wil graag, maar zijn club blijkt een te grote sta-in-de-weg.
'Ik denk dat we het aantrekken van Luque wel kunnen vergeten', vertelde technisch manager Stan Valckx aan het ANP. 'Newcastle wil absoluut niet meewerken aan zijn verhuur.'
Eerder had Vitesse eenzelfde boodschap toen de Eindhovenaren informeerden naar Lazovic. PSV geeft ondanks de tegenvallers de zoektocht naar een spits niet op. 'We zoeken gewoon verder, we hebben nog tijd', aldus Valckx.
het gaat lekker daar, capello heeft aangegeven beckham dit seizoen niet meer op te stellen omdat hij naar la galaxy gaat,
beckham gaat proberen het resterend half jaar ergens anders onderdak te zoeken en verder heeft Capello aangegeve Cassano ook niet meer op te stellen (?) over ronaldo was ie minder uitgesproken maar Caldéron zei:
en
tja.. Galatassaray daar gaat t ook niet goed. snap niet dat eric er nog steeds aan het roer staat, 7punten achterstand op fenerbahce. ik had eigenlijk verwacht dat ie na de 2-0 nederlaag tegen PSV moest vertrekken maar is ernog steeds?
Belletti volgt Cafú op in Milaan
Volgens Sport volgt Juliano Belletti Haus zijn landgenoot Cafú aanstaande zomer op als rechtsback van AC Milan. De international staat momenteel nog onder contract bij FC Barcelona, maar daar kan hij niet rekenen op een basisplaats.
Zijn huidige werkgever zou volgens de Catalaanse sportkrant al permissie gegeven hebben om te gaan praten met de Italiaanse grootmacht. In Barcelona heeft hij nog een contract tot de zomer van 2008. Een paar weken geleden gaf hij nog aan niet naar Milan te willen.
De afgelopen seizoenen kende Belletti een wisselvallige periode bij Barça. De Braziliaan kampte met veel blessureleed, maar was in mei van het vorige jaar de grote held toen hij tegen Arsenal de winnende treffer aantekende in de Champions League-finale.
Tevens zou Milan bezig zijn een bod op Ronaldo (Real Madrid) voor te bereiden. De Braziliaanse spits mag vertrekken uit Estadio Bernabeu. Deze transfer zal trouwens pas komende zomer plaats kunnen vinden, aangezien Ronaldo dit seizoen niet meer in de Champions League mag uitkomen.

Beckham blijft beschikbaar voor Engeland
David Beckham sluit ondanks zijn overstap naar de Amerikaanse Major League Soccer zijn internationale loopbaan niet af. De middenvelder is zolang hij voetbal speelt beschikbaar voor het Engelse nationale team.
De 31-jarige Beckham werd al sinds het WK van afgelopen zomer niet meer opgeroepen door de nieuwe bondscoach Steve McClaren. Toch blijft hij hopen op een telefoontje.
"Ik geloof niet dat mijn internationale carriere ten einde is. Ik heb altijd gezegd - en zal altijd blijven zeggen - dat zolang ik voetbal speel, ik beschikbaar ben voor het nationale team", zo zegt de begaafde rechtspoot in News of the World.
"Als ik een telefoontje krijg zou dat geweldig zijn, maar als de bondscoach niet meer belt kijk ik terug op een fantastische internationale carriere."
Saviola stemt Rijkaard tevreden
Javier Saviola mag rekenen op de steun van zijn trainer, Frank Rijkaard. De Nederlander liet weten opgetogen te zijn met de mentaliteit en de prestaties van de 25-jarige aanvaller.
Saviola beschikt over een aflopend contract en volgens de geruchten zou Real Madrid de kleine Argentijn wel gratis over willen nemen, maar ook Rijkaard bekende open te staan voor een langer verblijf van El Conejito. "Saviola werkt erg hard, ik ben blij met zijn mentaliteit en bovendien ligt hij erg goed in de groep. Als hij graag hier wil blijven dan kunnen we daar zeker over onderhandelen. Hij doet het de laatste tijd uitstekend", aldus Rijkaard op een persconferentie.
De afgelopen twee seizoen speelde Saviola elders op huurbasis. Na een avontuur bij respectievelijk AS Monaco en Sevilla FC keerde hij afgelopen zomer terug bij Barcelona. Alhoewel hij daar voornamelijk op de bank zit, scoorde hij zaterdag Barça's enige doelpunt tegen Espanyol.

twente heeft kwa selectie meer in huis dan feyenoord
'Ronaldo en AC Milan zijn eruit, San Siro lonkt'
17/1/2007 10:53
San Siro lonkt voor de bij Real Madrid afgedankte Ronaldo, nu de Braziliaanse aanvaller zich naar verluidt heeft kunnen vinden in een aanbieding van AC Milan.
AC Milan had aanvankelijk een huur voor een half jaar in het hoofd, maar lijkt nu meer te voelen voor een definitieve overgang. Volgens verschillende Italiaanse kranten heeft Ronaldo ingestemd met het aanbod tot medio 2008 te tekenen in San Siro.
Real Madrid moet zich nog kunnen vinden in de afkoopsom van AC Milan. Veel problemen worden echter niet verwacht aangezien De Koninklijke de Braziliaanse spits liever kwijt dan rijk is.
Volgens onder andere La Gazzetta dello Sport is Ronaldo's zaakwaarnemer Fabiano Farah naar de Spaanse hoofdstad gevlogen om de deal met Reals technisch directeur Predrag Mijatovic af te ronden.
AC Milan heet niet de enige kandidaat te zijn voor Ronaldo. Het Braziliaanse Flamengo heeft belangstelling, terwijl ook vanuit Saudi-Arabië en de Verenigde Staten interesse is voor de spits.
!!AC Milan: 'We wachten op reactie Real Madrid'
17/1/2007 12:25
Ronaldo en AC Milan zijn er persoonlijk uit. Dat meldt de Italiaanse club die enkel nog wacht op een groen licht uit Madrid.
Adriano Galliani bevestigt het principeakkoord tussen Ronaldo en AC Milan. 'We zijn nu in afwachting van wat Real Madrid zegt', aldus de vice-voorzitter op de website van AC Milan. Ronaldo kan in San Siro tekenen tot medio 2008.
Volgens Italiaanse media zou Ronaldo per jaar een bedrag van zes miljoen krijgen plus nog eens acht miljoen voor het opgeven van zijn portretrechten. Galliani spreek dit tegen. 'Op tafel ligt een voorstel voor definitieve overgang, maar het gaat niet om de bedragen die ik heb gelezen in de kranten.'

Ik denk dat het goed is voor Ronaldo dat hij eindelijk weg is uit Real Madrid , daar zijn ze allemaal gek geworden![]()