Fitness Seller

Transfernieuws: Buitenland

Bwah , Real Madrid gaat toch niets winnen dit jaar.

Claudio Lopez keert terug naar Racing

Racing Club Avellaneda heeft Claudio Lopez teruggehaald, melden diverse Argentijnse media. El Piojo, zoals de Argentijnse vedette wordt genoemd, speelde ookal voor Racing tussen 1992 en 1996.
Lopez kwam de afgelopen tijd nog maar weinig in actie voor zijn Mexicaanse werkgever América. De 59-voudig international besloot daarop terug te keren naar de club waar hij in het verleden furore maakte. Geruchten over de op handen zijnde overgang hingen al dagen in de lucht. Bij zijn presentatie beloofde Lopez de clubleiding en de fans de titel: "Ik zal elke zondag alles geven om met Racing kampioen te worden".

Waar is de tijd :no:

1879793672.jpg

Lopez & Veron

Olympique Lyon zet zinnen op Milan Baros

Gérard Houllier zou Milan Baros nooit meer onder zijn hoede willen hebben. Maar de coach van Olympique Lyon komt twee jaar later terug op die stellige opmerking. Aston Villa kan een bod verwachten op z'n Tsjechische aanvaller.
'Ik kan bevestigen dat ik een ontmoeting heb gehad met de zaakwaarnemer van Baros', vertelde trainer Gérard Houllier op de website van Olympique Lyon. De 25-jarige spits van Aston Villa moet de Franse kampioen nog in de winterstop meer offensieve mogelijkheden geven.

Houllier kent Baros nog van zijn periode als coach van Liverpool. De Franse trainer probeerde in 2005 de Tsjech naar Lyon te halen. Na de weigering van de spits stelde hij vast nooit meer Baros te willen strikken. Die opmerking is vergeten. 'Alleen idioten veranderen nooit van gedachten', aldus Houllier.

nieuws rondom Hargreaves - Man utd gedoe :

Hargreaves: 'Manchester heeft bod gedaan'

19/1/2007 19:26

Manchester United heeft officieel een bod neergelegd bij Bayern München. Althans, dat beweert de beoogd nieuwe Mancunian Owen Hargreaves.
'Het is vandaag officieel geworden dat Manchester United een bod op mij heeft gedaan', vertelde Hargreaves (25) in zijn column voor de BBC. 'Ik waardeer het zeer dat een club als Man Utd een bod doet.'

Manchester United wil 'niet reageren op transferberichten'. Volgens Bild ligt er echter een bod van ruim dertig miljoen euro op het bordje van Bayern.

Hargreaves, die maandag op de training terugkeerde na een beenbreuk, wordt al langer in verband gebracht met een overgang naar Old Trafford. Bayern München heeft daarop steeds gereageerd dat er in deze transferperiode geen sprake kan zijn van een overgang.

Belletti heeft nieuw contract afgesloten met barca :)

'Villarreal heeft bod op Timmer gedaan'

20/1/2007

Henk Timmer zou wel eens zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld kunnen hebben. Het Spaanse Villarreal heeft een bod neergelegd voor de 36-jarige doelman, meldt De Telegraaf.
De interesse is zelfs zo concreet dat Timmer zondag tegen NAC Breda mogelijk ontbreekt bij Feyenoord. Sherif Ekramy verdedigt in dat geval het doel van de Rotterdammers.

Timmer maakte afgelopen zomer de overstap van AZ naar Feyenoord, nadat hij in Alkmaar in de clinch kwam te liggen met trainer Louis van Gaal. In Rotterdam werd hij direct eerste keus en was hij voor de winterstop de meeste constant presterende Feyenoorder.

Timmer heeft nog een contract tot medio 2008, maar Feyenoord zou overwegen de doelman te laten gaan omdat het wel eens zijn laatste kans op een buitenlands avontuur kan zijn.

zou wel mooi voor hem wezen..

Stephen Warnock (Eng) Liverpool --> Blackburn Rovers
Lucas Neill (Aus) Blackburn Rovers --> West Ham United
Kepa (Spa) Sevilla --> West Ham United
Milan Baros (Tsj, foto) Aston Villa --> Olympique Lyon
John Carew (Noo) Olympique Lyon --> Aston Villa

Ugo Ehiogu (Eng) Middlesbrough --> Glasgow Rangers
Jaroslav Drobny (Pol) Fulham --> VfL Bochum

goeie ruil :)

De Argentijnse aanvaller Fernando Cavenaghi (23) gaat van Spartak Moskou naar Girondins Bordeaux. Voor River Plate scoorde hij in 88 duels 55 goals, maar bij Spartak kwam hij niet verder dan 12 goals in 51 wedstrijden. Bordeaux-coach Ricardo Gomes: 'Hij heeft geweldige technische mogelijkheden en doet me een beetje herinneren aan Marco Simone.'

Ronaldo: 'Mijn toekomst ligt buiten Madrid.'
'Ik denk dat mijn toekomst buiten Madrid ligt, want de trainer wil mij niet.' Ronaldo bevestigde maandagavond wat voorzitter Ramón Calderón enkele weken terug al vertelde: Fabio Capello ziet het niet meer zitten in de Braziliaanse aanvaller.
Ronaldo is echter wel blij met de belangstelling van Milan. 'Het is plezierig dat er mensen zijn zoals zij, die je willen hebben', verwees hij naar voorzitter Silvio Berlusconi en trainer Carlo Ancelotti.

Was Ronaldo nu gewoon al die jaren bij Barça gebleven :yes:

TRANSFEROVERZICHT 23 JANUARI

Speler Van Naar
Juan Pablo Caffa (Arg) Arsenal (Arg) Real Betis Sevilla (Spa)
Claudio Reyna (VSt) Manchester City (Eng) Verenigde Staten
Ricardo Rocha (Por) Benfica (Por) Tottenham Hotspur (Eng)
Ashley Young (Eng) Watford (Eng) Aston Villa (Eng)

TRANSFEROVERZICHT 22 JANUARI

Speler Van Naar
Stephen Warnock (Eng) Liverpool (Eng) Blackburn Rovers (Eng)
Lucas Neill (Aus) Blackburn Rovers (Eng) West Ham United (Eng)
Kepa (Spa) Sevilla (Spa) West Ham United (Eng)
Milan Baros (Tsj) Aston Villa (Eng) Olympique Lyon (Fra)
John Carew (Noo) Olympique Lyon (Fra) Aston Villa (Eng)
Ugo Ehiogu (Eng) Middlesbrough (Eng) Glasgow Rangers (Scho)
Jaroslav Drobny (Pol) Fulham (Eng) VfL Bochum (Dui)

• Topic Starter Topic Starter
Je vergeet nog de belangrijkste Oddo (lazio) naar AC Milan. Daarom hoeven ze Beletti niet meer. Maar met cafu, bonera en oddo hebben ze nu wel meteen 3 rechterverdedigers en dan vergeet ik nog Simic die ook meer op de flank speelt dan in het centrum van de verdediging. Ze zouden beter nog een aanvaller kopen, aanvallend stel het niet veel voor de laatste maanden, ronaldo zou welkom zijn.

Baros naar Lyon , onbegrijpelijk!

Emile Mpenza kon na 5,6 ploegen maar zit ondertussen nog altijd in qatar :roflol:, pff emile je gaat serieus moeten veranderen van mentaliteit, hij is terug gezakt in mijn ogen.

TRANSFEROVERZICHT 24 JANUARI

Speler Van Naar
César Prates (Bra) Livorno (Ita) Chievo (Ita)
Simon Davies (Wal) Everton (Eng) Fulham (Eng)
Fabiano Eller (Bra) Trabzonspor (Tur) Atlético Madrid (Spa)
Luton Shelton (Jam) Helsingborgs IF (Zwe) Sheffield United (Eng)
Ahmed Fathi (Arg) Ismaily (Egy) Sheffield United (Eng)
Jon-Dahl Tomasson VfB Stuttgart (Dui) Villarreal (Spa)
Massimo Oddo Lazio (Ita) AC Milan (Ita)

Tomasson nog altijd op de dool , wanneer zal die eens inzien dat zijn plaats in Nederland is.

gerucht: Babel naar Arsenal ?? is in londen geweest en ajax meent dat ie daar in gesprek was over een verbintenis, ajax wil hem laten bijtekenen tot 2011, heeft nu contract tot 2008

lijkt mij goede club voor hem

ongeloofelijk dat die al 11 Interlands heeft , maarja Denneboom versierde ook een interland onder Van Basten :rolleyes:

Real en Milan hebben een akkoord over Ronaldo"

do 25/01/07 - Het is bijna zover. Vandaag wordt de transfer van Ronaldo van Real naar Milan afgerond. Daar twijfelt de Italiaanse pers niet meer aan.

Het einde van de soap rond Ronaldo lijkt in zicht.

Volgens de Italiaanse pers hebben Real en Milan in de nacht van woensdag op donderdag een akkoord bereikt over de transfer van Ronaldo.

Milan zou 7,5 miljoen euro betalen voor de Braziliaanse aanvaller.

Ronaldo wordt naar verluidt donderdag verwacht voor de medische tests.

Het mogelijke akkoord tussen beide clubs zou het einde betekenen van moeizame onderhandelingen. Milan wilde immers aanvankelijk geen transfersom betalen.

De 30-jarige Ronaldo kent Milaan al goed. Hij speelde eerder al bij Inter, de grote rivaal van Milan. Real kocht hem daar weg in 2002, voor 45 miljoen.

Terug
Naar boven