Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwah , Real Madrid gaat toch niets winnen dit jaar.
Claudio Lopez keert terug naar Racing
Racing Club Avellaneda heeft Claudio Lopez teruggehaald, melden diverse Argentijnse media. El Piojo, zoals de Argentijnse vedette wordt genoemd, speelde ookal voor Racing tussen 1992 en 1996.
Lopez kwam de afgelopen tijd nog maar weinig in actie voor zijn Mexicaanse werkgever América. De 59-voudig international besloot daarop terug te keren naar de club waar hij in het verleden furore maakte. Geruchten over de op handen zijnde overgang hingen al dagen in de lucht. Bij zijn presentatie beloofde Lopez de clubleiding en de fans de titel: "Ik zal elke zondag alles geven om met Racing kampioen te worden".

Hargreaves: 'Manchester heeft bod gedaan'
19/1/2007 19:26
Manchester United heeft officieel een bod neergelegd bij Bayern München. Althans, dat beweert de beoogd nieuwe Mancunian Owen Hargreaves.
'Het is vandaag officieel geworden dat Manchester United een bod op mij heeft gedaan', vertelde Hargreaves (25) in zijn column voor de BBC. 'Ik waardeer het zeer dat een club als Man Utd een bod doet.'
Manchester United wil 'niet reageren op transferberichten'. Volgens Bild ligt er echter een bod van ruim dertig miljoen euro op het bordje van Bayern.
Hargreaves, die maandag op de training terugkeerde na een beenbreuk, wordt al langer in verband gebracht met een overgang naar Old Trafford. Bayern München heeft daarop steeds gereageerd dat er in deze transferperiode geen sprake kan zijn van een overgang.