XXL Nutrition

Transfernieuws: Buitenland

ohw :o my bad,

haha beckham maakt zich dan al meteen geliefd in LA!

De Duitse boulevardkrant Bild meldt vandaag dat Chelsea en Bayern München in gesprek zijn over een ruil tussen Owen Hargreaves en Arjen Robben, waarbij Bayern tien miljoen euro toe zou krijgen. De ruil zou deze zomer zijn beslag moeten krijgen.

Robben weet echter van niets

Hardgreaves naar Chelsea , daar geloof ik geen zak van.

edgar davids in onderhandeling met FC Dallas, hehe, die 'beckham rule' is natuurlijk ook heel aantrekkelijk edje ;)

30 miljoen euro was trouwens het bod van manU voor hargreaves, maar:

'Wij laten hem deze winter sowieso niet vertrekken', vertelde Hoeness in Welt am Sonntag. 'Wat er later gaat gebeuren, zien we dan wel weer.' Tot nog toe wilde Bayern de Engelse middenvelder aan zijn contract tot 2010 houden, maar de woorden van Hoeness lijken te impliceren dat United komende zomer een goede kans maakt de 37-voudige international over te nemen.

we zullen zien, hargreaves speelt laatste tijd erg weinig voor bayern, en aan Robben hebben ze denk ik meer (+10miljoen) ... Hoe doet van bommel het eigenlijk in Munchen? hoor je ook niks meer van
Robben moet overigens sowieso weg imo bij chelsea

we zullen zien, hargreaves speelt laatste tijd erg weinig voor bayern, en aan Robben hebben ze denk ik meer (+10miljoen) ... Hoe doet van bommel het eigenlijk in Munchen? hoor je ook niks meer van

Van bommel gaat prima bij munchen, zoals verwacht eigenlijk, want het duitse voetbal ligt hem gewoon. Hij is de onbetwiste leider op het middenveld van munchen en als kahn stopt is ie ook gelijk aanvoerder, waarom je daar weinig van hoort? dat is heel simpel: 1. omdat het een limburger is 2. omdat ie nooit voor ajax heeft gespeeld, its that easy.

Van bommel gaat prima bij munchen, zoals verwacht eigenlijk, want het duitse voetbal ligt hem gewoon. Hij is de onbetwiste leider op het middenveld van munchen en als kahn stopt is ie ook gelijk aanvoerder, waarom je daar weinig van hoort? dat is heel simpel: 1. omdat het een limburger is 2. omdat ie nooit voor ajax heeft gespeeld, its that easy.

Overal wordt geschreven dat van Bommel het zo goed doet, maar ik ben het wat dat betreft eens met Jan mulder. Deze zei laatst dat we het niet moeten overdrijven omdat hij een nederlander is. Ik heb een aantal wedstrijden live gezien en hij speelt vaak net zo flets als heel bayern dit seizoen. De vorm en drive zoals hij die de laatste periode bij PSV had heeft hij nog bij lange na niet bereikt

jan mulder is ook een flapdrol, bayern draait niet echt lekker nee, en bommel speelt ook meer controlerend voor de verdediging, ik zie em ook liever wat meer naar voren spelen zodat ie lekker ken uithalen vanaf de 16. feit blijft dat hij onbetwist basisspeler is bij bayern en dat het duitse voetbal hem gewoon ligt. of hij zijn niveau uit zijn psv tijd nog gaat halen bij munchen is maar de vraag, hij voetbalt er pas een half jaar, ik denk dat ie nog mooie dingen gaat laten zien daar, misschien nog wel dit jaar in de champions leage.

jan mulder is ook een flapdrol, bayern draait niet echt lekker nee, en bommel speelt ook meer controlerend voor de verdediging, ik zie em ook liever wat meer naar voren spelen zodat ie lekker ken uithalen vanaf de 16. feit blijft dat hij onbetwist basisspeler is bij bayern en dat het duitse voetbal hem gewoon ligt. of hij zijn niveau uit zijn psv tijd nog gaat halen bij munchen is maar de vraag, hij voetbalt er pas een half jaar, ik denk dat ie nog mooie dingen gaat laten zien daar, misschien nog wel dit jaar in de champions leage.

Jan Mulder is toevallig wel een kenner van het duits voetbal en baseert zijn meningen op heel wat meer wedstrijden die hij heeft gezien dan jij waarschijnlijk :D

Van Bommel is zeker wel op zijn plaats bij Bayern
en bij het Duits Voetbal, maar hij is nog niet de Van Bommel die ik graag zie voetballen...

• Topic Starter Topic Starter

Hij ligt dan ook in de lappenmand.

Ik ook niet, zeker niet tegen Robben ruilen. Hargreaves moet voor Man Utd 45 Miljoen (volgens mij) kosten.

Idd , perfecte club voor hem :)

edgar davids in onderhandeling met FC Dallas, hehe, die 'beckham rule' is natuurlijk ook heel aantrekkelijk edje ;)

Dit is dus om te wenen , Davids verdoete zijn carriere al door zijn verkeerde keuzes dus deze kan er ook nog bij :( :rolleyes:

Terug naar PSV daar willen ze toch een linksbuiten ? En PSV werkt toch samen met chelsea dus waarom niet.

Ontslaan Capello dure grap voor Real

Real Madrid zal flink in de buidel moeten tasten om trainer Fabio Capello van de hand te doen. De oefenmeester van De Koninklijke heeft een clausule in zijn contract opgenomen om bij een vertrek dertig miljoen euro te incasseren.
Dario Sport meldt echter dat de toekomst van Capello bij Real Madrid alsnog twijfelachtig is. De oud-trainer van Juventus ligt zwaar onder druk in de Spaanse hoofdstad, mede door zijn matige transferbeleid. Aankopen Emerson, Cannavaro en Reyes lossen de hoge verwachtingen tot op heden nog niet in.

Voor de ploeg van Capello is het zaak de komende wedstrijden te winnen, wil het nog enigzins meedingen om de koppositie. Mocht er opnieuw verloren worden lijkt Capello met een grote zak geld te mogen vertrekken

:roflol:

tja, en dan? wie kan real nog redden? het hele bestuur is gewoon verziekt, daar verandert 1 man, de trainer, niets aan

en robben mag terugkomen ja :D samen met kluivert en farfán id aanval, hehe

Nog over de robben/hargreaves kwestie:

Bayern: 'We zijn toch niet geestesziek'

12/1/2007 18:07

Arjen Robben en Juan Roman Riquelme heetten de nieuwe gezichten te worden van Bayern München. Uit Beieren klinkt echter een stevige ontkenning.
Manager Uli Hoeness wil 'niets' weten van een mogelijke komst van Robben. Daarmee wijst hij alle speculaties naar het rijk der fabelen. De linksbuiten van Chelsea zou betrokken worden in een ruil met Bayern-middenvelder Owen Hargreaves, die met bijbetaling van tien miljoen euro zou worden ingelijfd door Chelsea.

Ook Robben en Ton Smit, een van zijn zaakwaarnemers, zeiden niet op de hoogte te zijn van de vermeende interesse van Bayern München in de Oranje-international. Bild had gesproken van een op handen zijnde transfer.

Met betrekking tot de komst van Riquelme is Hoeness nog explicieter: 'Dat is helemaal niet aan de orde. We zijn toch niet geestesziek.' De Argentijnse spelmaker staat voor een vertrek bij Villarreal, waar hij op een zijspoor dreigt te belanden.

hmmm, wist ik nog niet van Riquelme, waar zou hij naartoe moeten?

edit: Real Madrid ? :P

Riquelme die gaat terug naar Argentinie denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Marcelinho ex-goudhaantje van Hertha Berlijn (nu Trabzonspor) gaat naar Wolfsburg.

Beckham wil dat Zizou ook naar MLS gaat

David Beckham zou (voormalig) ploeggenoten Zinedine Zidane en Ronaldo hebben benaderd om ook in de Major League Soccer te gaan spelen, meldt The Sun. Beckham rondde donderdag zijn transfer naar LA Galaxy af.
De toenadering van Beckham naar Zidane is vooral opvallend. Zizou stopte deze zomer namelijk met voetbal, of de Fransman trek heeft in een overgang naar de Verenigde Staten valt dan ook te bezien.

Becks heeft er blijkbaar zin in , Ronaldo zie ik ook wel in Amerika spelen (hopelijk nu nog niet). Maar Zizou terugkeren?

Bayern Munchen is ook bezig geweest om zizou naar munchen te halen, (na zijn carrière) maar zijn zaakwaarnemer liet toen n duidelijke nee horen.
denk ook niet dat ie na amerika gaat

Hoe belachelijk van Bayern , volgens mij heeft hij zelfs een afspraak dat hij niet meer voor een profclub zou spelen (?) .

Real madrid

het gaat lekker daar, capello heeft aangegeven beckham dit seizoen niet meer op te stellen omdat hij naar la galaxy gaat,

Het is zijn beslissing om naar Los Angeles te gaan, Beckham is altijd een ware professional geweest, maar op een speler die zo'n belangrijk contract bij een andere club heeft getekend, kan ik niet meer rekenen. Hij mag blijven meetrainen maar speelt niet meer.'

beckham gaat proberen het resterend half jaar ergens anders onderdak te zoeken en verder heeft Capello aangegeve Cassano ook niet meer op te stellen (?) over ronaldo was ie minder uitgesproken maar Caldéron zei:

'Het is zo dat Ronaldo geen rol meer speelt in de plannen van trainer Fabio Capello', zei Real-voorzitter Ramón Calderón op een persconferentie. 'We vertrouwen op zijn oordeel, want hij heeft veel ervaring met dergelijke zaken. Als een club Ronaldo wil contracteren, hebben we tot 31 januari de tijd.'

en

Ronaldo's rol is uitgespeeld ondanks zijn contract tot medio 2008.

Terug
Naar boven