AndroidHealthClinic

Transfernieuws: Buitenland

Defoe speelde in het begin van het seizoen niet zo goed als vorig jaar. Keane en Berbatov waren beter op dat moment, daarom waarschijnlijk. Maar ik zie ook veel liever defoe spelen dan keane. Mido haalt ook zijn niveau niet meer van vorig seizoen.

Waarom niet met Defoe en Berbatov in de Spits en Keane er kort achter. Een speler van zijn kaliber kun je eigenlijk niet op de bank houden

• Topic Starter Topic Starter
Waarom niet met Defoe en Berbatov in de Spits en Keane er kort achter. Een speler van zijn kaliber kun je eigenlijk niet op de bank houden

Klopt maar dat is het systeem van Jol niet. Speelt bijna altijd met twee verdedigende middenvelders Zokora en Huddlestone of Jenas ( die is wel iets aanvallender).

Ismail Aissati verwacht binnen week uitsluitsel

6/1/2007 16:40

Geïnteresseerde clubs zijn er genoeg, maar Ismail Aissati weet nog niet in welk shirt hij komend half jaar gaat spelen. Over een week moet er meer duidelijkheid zijn over de jonge PSV'er. 'Mijn toekomst ligt bij PSV.'
'Ik heb nog met geen enkele club gesproken. Pas als dat het geval is, weet ik of die club bij me past. Ik hoop binnen een week meer te weten', zei Aissati in BN/De Stem.

Zes clubs uit de Eredivisie dingen naar verluidt naar de gunst van Aissati. NAC Breda, RKC Waalwijk, Willem II, FC Twente, FC Utrecht en SC Heerenveen zouden in de markt zijn voor de jeugdinternational van PSV.

Om een stagnatie voor te zijn wil Aissati elke week binnen de lijnen komen. En daartoe moet de jonge middenvelder zijn heil (tijdelijk) zoeken buiten Eindhoven. Bij PSV doet trainer Ronald Koeman immers slechts sporadisch een beroep op Aissati.

In samenspraak kwam de optie verhuur uit de bus als volgende stap in de ontwikkeling van Aissati. 'Natuurlijk was het afgelopen half jaar teleurstellend voor mij, zeker omdat ik al zes jaar bij PSV speel. Maar mijn contract loopt nog door tot 2009. Over een half jaar wil ik terugkeren bij PSV. Dat wil de club en dat wil ik. Mijn toekomst ligt bij PSV', aldus Aissati.

hoop dat die twente of heerenveen kiest!

die mag anders wel in Belgie komen spelen :D

Speelt Eric Addo nog veel bij Psv tegenwoordig? Anders mag die ook wel terugkeren naar Club.

Speelt Eric Addo nog veel bij Psv tegenwoordig? Anders mag die ook wel terugkeren naar Club.

Jazeker, Addo is onze cultheld. De ideale bankspeler die nooit klaagt over te weinig speelminuten. Daar heeft hij trouwens ook totaal geen recht op en dat weet hijzelf ook donders goed. Maar mijn god, wat heb ik menig wedstrijd met samengeknepen billen aanschouwt als Addo er weer eens een potje van maakte.

Zou mooi zijn als PSV hem deze winter nog voor een miljoentje ergens kan slijten.

Milan hoopt nog altijd op Ronaldinho

AC Milan hoopt te kunnen profiteren van de botsing tussen Ronaldinho en Frank Rijkaard bij Barcelona. De club denkt dat de kansen om de Braziliaan aan te trekken gestegen zijn nu de sterspeler zich de laatste tijd niet zo geliefd heeft gemaakt in Spanje.
De reden van het conflict is dat de vedette de eerste twee trainingen na kerst oversloeg en tenslotte een dag te laat terug kwam van zijn vakantie. Als reden gaf Ronaldinho aan dat zijn vlucht vertraging had. Rijkaard accepteerde het voorval niet en besloot hem een straftraining te geven. De Braziliaan kreeg gezelschap van Deco, die eveneens te laat terugkeerde in Nou Camp.

Het is de droom van Milan-voorzitter Silvio Berlusconi om Ronaldinho en Kaká samen te zien spelen bij Milan. Omdat de Braziliaan nog tot 2014 onder contract staat bij Barcelona, zal de preses dan wel flink in de buidel moeten tasten.

Hoe willen ze hem daar gaan inpassen , of willen ze hem uitspelen als spits in een 4-4-2 :scratch:

Inter bereidt megabod voor op Messi

Internazionale gaat volgens Spaanse bronnen aan het eind van het seizoen een megabod doen op Lionel Messi. De Italiaanse ploeg heeft naar verluidt ruim 100 miljoen euro over voor de jonge Argentijnse aanvaller van FC Barcelona.
Inter-voorzitter Moratti is groot fan van Messi en ziet hem graag naar het Giusseppe Meazza komen. Messi heeft echter nog een contract tot 2014 bij Barça. Bovendien heeft de 19-jarige Argentijn een clausule in zijn contract, waarin is opgenomen dat hij niet voor minder dan 150 miljoen euro mag vertrekken.

Maar aangezien Messi ontevreden zou zijn over zijn huidige contract, kan er mogelijk toch gesproken worden over een transfer. Naar verluidt kan Inter hem een contract aanbieden waarmee hij zes miljoen euro per jaar gaat verdienen.

Messi’s zaakwaarnemer Ernesto Bronzetti bevestigt dat Inter interesse heeft getoond in de jongeling. Er is echter nog geen contact geweest, zo verklaarde hij. "Ik zeg niets nieuws als ik zeg dat de voorzitter van Inter alles zou willen doen om Messi te contracteren", aldus Bronzetti tegen Channel4

NAC Breda zal zich deze transferperiode niet versterken met Sherjill MacDonald. De aanvaller van AGOVV Apeldoorn is te duur voor de Brabantse club, zo meldt het AD.

MacDonald maakt momenteel een uitstekend seizoen door bij AGOVV. Het jeugdproduct van Ajax scoorde al diverse doelpunten. De ultieme beloning kwam met een uitnodiging voor Jong-Oranje. De spits mocht meespelen tegen Jong-Engeland.

Toch laat een transfer naar de Eredivisie nog even op zich wachten. AGOVV vraagt 750.000 euro voor MacDonald en dat kan NAC Breda niet betalen. Daarmee lijkt Glen Salmon de enige aankoop te worden van de Brabanders.

Mijn held is te duur voor nac , PSV moet hem halen.

Alcides na PSV, en Ronald Koeman hoopt op de spits Luque :D die naar het schijnt 'heel graag na eindhoven komt'

laat maar komen :D

Alcides na PSV, en Ronald Koeman hoopt op de spits Luque :D die naar het schijnt 'heel graag na eindhoven komt'

laat maar komen :D

Luque was in zijn tijd bij Deportivo echt goed op de linkerflank. Een ware versterking lijkt me. Zegt genoeg over PSV dat dit soort spelers bereid zijn naar Nederland te komen

Wilhelmson wordt verhuurt aan AS Roma

Pieroni ruilt Auxere in voor Nantes

Jup, dat is hem. Ik vind het nog een redelijke goeie speler, maar als je geen potten kan breken bij Nantes, dan weet ik niet wat hij zal kunnen verrichten in Roma.

Jup, dat is hem. Ik vind het nog een redelijke goeie speler, maar als je geen potten kan breken bij Nantes, dan weet ik niet wat hij zal kunnen verrichten in Roma.

you got my point. Dacht eerlijk gezegd nog dat hij bij anderlecht speelt. Als AS Roma daadwerkelijk voor de titel wil gaan en weer een echte top club wil worden moeten ze niet meer spelers van zijn kaliber halen..

Beckham naar LA Galaxy
Volgens Beckham was het zijn eigen beslissing om zijn contract bij Real Madrid niet te verlengen en niet die van de Spaanse club. 'Real had me gevraagd deze week een beslissing te nemen over mijn toekomst en over het nieuwe tweejarige contract dat ze me hadden aangeboden', verklaarde Becks aan Reuters.

'Ik heb de verschillende opties besproken met mijn familie en mijn adviseurs. Ik kon ervoor kiezen in Madrid te blijven of voor een Britse of Europese topclub te gaan spelen, maar ik heb er uiteindelijk voor gekozen om vanaf augustus voor LA Galaxy te gaan spelen

yeah right :rolleyes:

Verder gaat het gerucht dat Real Madrid eindelijk verlost wordt van 'rotte appel' Ronaldo, hij zou voor 20 miljoen door Al-Ittihad overgenomen worden waar hij Figo tegen komt volgend jaar, will see

Wilhelmson, dat is toch die 'mooie jongen' (althans dat vindt hij zelf, met z'n vlechtje) uit Zweden? Vindt ik echt helemaal niks, en al helemaal niet voor de Italiaanse competitie

gedoemd om te mislukken , hij rendeerde niet eens genoeg in belgie laat staan dat hij in Roma Mancine uit de ploeg zal spelen.

Maniche :( De Dutch Killer..

beckham gaat naar verluidt (cnn.com) 250 Miljoen Dollar verdienen voor 5 jaar. dat is bijna 1 miljoen per week!!!!

Normaal gesproken kan dit niet door de Salary Caps (salarisplafond) die elke club heeft (MLS, NBA, NFL, NHL). Maar nu is er een speciale 'Beckham-Rule' in het leven geroepen (zo heet die wet echt). Deze rule maakt het mogelijk voor clubs om 1 speler in de selectie te hebben die ze een salaris mogen betalen waar geen grenzen aan verbonden zijn...is lekker voor die andere spelers bij LA Galaxy dan

Terug
Naar boven