Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Manny Ribera zei:Hasselbaink onderhandelt met Celtic, dat zou pas een leuke club voor hem zijn als afsluiter.
Santino88 zei:Fabio Aurelio gaat naar Liverpool en word daar de 1ste Braziliaan ooit.
Wigam wil Heskey van degradant Birmingham... Heskey enkele jaren geleden nog internatinaal en speelde CH met Liverpool![]()
Vieri tekent bij Sampdoria.
Lyon wil Gilberto Silva, hij zou een mooie club voor hem zijn vind ik persoonlijk.
Santino88 zei:Lyon is een mooie club
Had Real maar z'n aankoopbeleid haha!
Luukie23 zei:5 maal op rij landskamioen (terwijl daarvoor slechts 1 keer in de historie de beker is gewonnen). Stel je voor dat AZ dat de komende 5 jaar in Nederland gaat verwenzelijken. Bizar lijkt me dat. Lyon heeft momenteel de uitsraling en de financiele basis om ook echte sterren aan te trekken...een knap staaltje management zit er achter die club!
correctie ajax en psv.Grolmus zei:Zou hier nooit lukken, Ajax Feyenoord en PSV hebben hun zaakjes door de jaren heen netjes op orde en zullen blijven wisselen voor de titel.
punani zei:correctie ajax en psv.
bij de dikgedrukte van real mis ik nog het verwende nest cassano. bakt ook weinig. ronaldo zou ik wel in de selectie houden hij blijft een doelpunten machine
Manny Ribera zei:Real heeft gewoon een klote bestuur, mij kan het niet schelen, ik blijf voor eeuwig Barça fan!
in hoeveel wedstrijden... ik meen 22 dus prima gemiddelde... maar goed real is niet mijn club... dus het intereseerd me ook niet wat voor wanbeleid ze voerenLuukie23 zei:Toch is 14 goals het afgelopen seizoen erg mager voor iemand van zijn klasse. Real had Moerientes nooit weg moeten laten gaan. En wat te denken van Eto'o? die was ooit eigendom van de koninklijke
Barca is de club van het volk, Real de club van de rijken