Fitness Seller

Transfernieuws: Buitenland

Haha Cappelo wil 6 spelers lenen stel dat die allemaal in de basis staan dan verlies je plots 6 basisspelers omdat Juve terug in de Serie A zit. Goed plan Capello :thumb:

Word trouwens eens tijd dat Real Madrid grote kuis houd en eens een basiself op het veld zet.

• Topic Starter Topic Starter
Als fabio dit wil doen moet het zijn dat hij niet hoog oploopt met de huidige kern van Real! En gelijk heeft ie, een nest verwende jongens die niet presteren!

Frederic Dehu van Olympique Marseille naat levante voor 1 jaar met een optie voor nog 2 jaar.

Hasselbaink onderhandelt met Celtic, dat zou pas een leuke club voor hem zijn als afsluiter.

Manny Ribera zei:
Hasselbaink onderhandelt met Celtic, dat zou pas een leuke club voor hem zijn als afsluiter.

Schijnt dat ze er niet uit kunnen komen. Jerrel zal wel te hoge eisen hebben (salaris, 2 jarig contract) waar Celtic niet aan wil

Fabio Aurelio gaat naar Liverpool en word daar de 1ste Braziliaan ooit.

Wigam wil Heskey van degradant Birmingham... Heskey enkele jaren geleden nog internatinaal en speelde CH met Liverpool :eek:

Vieri tekent bij Sampdoria.

Lyon wil Gilberto Silva, hij zou een mooie club voor hem zijn vind ik persoonlijk.

Santino88 zei:
Fabio Aurelio gaat naar Liverpool en word daar de 1ste Braziliaan ooit.

Wigam wil Heskey van degradant Birmingham... Heskey enkele jaren geleden nog internatinaal en speelde CH met Liverpool :eek:

Vieri tekent bij Sampdoria.

Lyon wil Gilberto Silva, hij zou een mooie club voor hem zijn vind ik persoonlijk.

Lyon heeft echt een fantastisch aankoopbeleid

Lyon is een mooie club :)

Had Real maar z'n aankoopbeleid haha!

Santino88 zei:
Lyon is een mooie club :)

Had Real maar z'n aankoopbeleid haha!

5 maal op rij landskamioen (terwijl daarvoor slechts 1 keer in de historie de beker is gewonnen). Stel je voor dat AZ dat de komende 5 jaar in Nederland gaat verwenzelijken. Bizar lijkt me dat. Lyon heeft momenteel de uitsraling en de financiele basis om ook echte sterren aan te trekken...een knap staaltje management zit er achter die club!

Luukie23 zei:
5 maal op rij landskamioen (terwijl daarvoor slechts 1 keer in de historie de beker is gewonnen). Stel je voor dat AZ dat de komende 5 jaar in Nederland gaat verwenzelijken. Bizar lijkt me dat. Lyon heeft momenteel de uitsraling en de financiele basis om ook echte sterren aan te trekken...een knap staaltje management zit er achter die club!

Zou hier nooit lukken, Ajax Feyenoord en PSV hebben hun zaakjes door de jaren heen netjes op orde en zullen blijven wisselen voor de titel.

Grolmus zei:
Zou hier nooit lukken, Ajax Feyenoord en PSV hebben hun zaakjes door de jaren heen netjes op orde en zullen blijven wisselen voor de titel.
correctie ajax en psv.

bij de dikgedrukte van real mis ik nog het verwende nest cassano. bakt ook weinig. ronaldo zou ik wel in de selectie houden hij blijft een doelpunten machine

punani zei:
correctie ajax en psv.

bij de dikgedrukte van real mis ik nog het verwende nest cassano. bakt ook weinig. ronaldo zou ik wel in de selectie houden hij blijft een doelpunten machine

Toch is 14 goals het afgelopen seizoen erg mager voor iemand van zijn klasse. Real had Moerientes nooit weg moeten laten gaan. En wat te denken van Eto'o? die was ooit eigendom van de koninklijke

Real heeft gewoon een klote bestuur, mij kan het niet schelen, ik blijf voor eeuwig Barça fan!

Luukie23 zei:
Toch is 14 goals het afgelopen seizoen erg mager voor iemand van zijn klasse. Real had Moerientes nooit weg moeten laten gaan. En wat te denken van Eto'o? die was ooit eigendom van de koninklijke
in hoeveel wedstrijden... ik meen 22 dus prima gemiddelde... maar goed real is niet mijn club... dus het intereseerd me ook niet wat voor wanbeleid ze voeren

Real trekt me ook absoluut niet. Barcelona is meer een team, met spelers die elkaar aanvullen en voor elkaar werken. Bij Real willen ze zelf allemaal de spotlight op zich hebben staan.

Pfff, wat een gezeur altijd over Ronaldo. Er lopen topspitsen rond die veel minder presteren dan Ronaldo maar die blijven buiten schot.

Bovar Karim van SC Cambuur naar AEK Athene:eek: :thumbs:

Terug
Naar boven