Dave Hawk zei:
Ik ken die gast niet maar dat is een mooie transfer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dave Hawk zei:
Santino88 zei:Ik ken die gast niet maar dat is een mooie transfer.
.Cambuur is toch 2de klasse?Dave Hawk zei:Was in Zweden een aardig talent, Feyenoord haalde hem dacht ik naar Nederland. Na een wat minder geslaagde periode heeft hij bij Cambuur toch een top transfer weten af te dwingen, erruggg netjes.
Olympiakos werd alleszins kampioen, ik weet niet of AEK of Panathiakos de voorronde spelen om in de champions league te geraken.Dave Hawk zei:Yepeerste divisie "Jupiler League"
![]()
Bovar Karim was daar bij Cambuur geen super talent hoor, gewoon een aardige voetballer die de leeftijd nog mee heeft. Met Cambuur was hij gegaan voor de Nacompetitie, nu is hij straks actief in de champions League.
Grolmus zei:AEk Athene speelt Champions League ze hebben daar nog meerdere directe champions League plaatsen. Wij zitten ze echter op de hielen en zal volgend jaar waarschijnlijk hun plaats innemen. De Nederlandse clubs hebben delaatste jaren erg goed gepresteerd en zullen de griekse clubs waarschijnlijk voorbij streven..
Wanchope gaat trouwens naar Rosario Central.
Grolmus zei:AEk Athene speelt Champions League ze hebben daar nog meerdere directe champions League plaatsen. Wij zitten ze echter op de hielen en zal volgend jaar waarschijnlijk hun plaats innemen. De Nederlandse clubs hebben delaatste jaren erg goed gepresteerd en zullen de griekse clubs waarschijnlijk voorbij streven..
Wanchope gaat trouwens naar Rosario Central.

WuLee zei:Dude, no way dat Griekenland hoger op die ranglijst (coëfficientenlijst heet dat geloof ik) staat dan NL. Zij hebben toch minder gepresteerd de afgelopen 5 jaar. Waar vind je die lijst eigenlijk? De UEFA heeft hem goed verborgen.
Die Karim viel me toch wel vaak op tijdens dat verschrikkelijke Hans Kraay Jr. programma op de vrijdagavond.
Hij voetbalt iig. niet voor de centen. Bij Cambuur kreeg hij al vaak zn salaris niet en in Griekenland staan ze er ook niet om bekend dat ze stipt uitbetalen.
Dave Hawk zei:Yes !!!! Nederland is griekenland voorbij !!!!, nu is portugal aan de beurt en we hebben weer twee directe champions League plaatsen en een voorronde plaats te pakken. Altijd mooi als je tot de 6 beste competities in Europa behoort toch.........
![]()
Luukie23 zei:Zit wel een groot gat tussen de eerste 5, en de rest...Het is onmogelijk, gezien het aantal inwoners/bedrijfsleven/mogelijkheden, om dit te verkleinen
.Dave Hawk zei:Permanent kun je die hoogste plaatsen den k ik niet vast houden maar Nederland heeft jaren teru constant geschommeld tussen plaats 1 en 5.
Moet nu ook nog kunnen omdat omdat landen als Portugal, Italie en Frankrijk ook niet stabiel in de top kunnen blijven. Nederland loopt met een hoop ontwikkelingen voorop en genereren steeds weer op nieuwe manieren toch een hoop geld, denk dat we misschien komende jaren de aansluiting kunnen vinden.... Maar het is sowiezo al super dat zo'n klein land bij de competities in de wereld hoort![]()
Stanton Lewis (Ajax Cape Town) heeft voor 4 jaar bij Ajax getekend.
Verder is Patrick Kluivert met Ajax in onderhandeling omdat er 2 griekse, 1 Russische club geinteresseerd blijken in Charisteas.
marsu zei:Ajax heeft ontkend met Kluivert in onderhandeling te zijn.
WuLee zei:Voordat de handtekening is gezet, wordt er altijd ontkend. Helemaal als de club beursgenoteerd is.
Waar heb je dat vandaan? Bron?Dave Hawk zei: