MuscleMeat

Transpireer ziek veel?

Zweet zelf ook aardig snel, vooral op borst/buik en rug als het warm is (ook als ik niet veel doe) en oksels sowieso wel.
Wat voor je oksels helpt zijn:
- Scheren (je zweet wel, maar het gaat niet in de haren zitten --> Minder zweetvlekken
- Odorex Extra Dry
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bereid je maar voor op niet kunnen slapen 's nachts door 't getintel van die shit.

Werkt maar tijdelijk, je zou het dan om de 3 maand moeten doen.

Hormonen kunnen zeker invloed hebben ja.

Zweet zelf ook aardig snel, vooral op borst/buik en rug als het warm is (ook als ik niet veel doe) en oksels sowieso wel.
Wat voor je oksels helpt zijn:
- Scheren (je zweet wel, maar het gaat niet in de haren zitten --> Minder zweetvlekken
- Odorex Extra Dry
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit helpt absoluut. Wel is het mogelijk dat je op andere plaatsen extra gaat zweten.

Succes ermee!
he gaaf man,ik ga het maar is effe proberen denk ik,thnx again..;)

Met Odorex zweet je echt gewoon niet. Alleen wel moeilijk in slaap komen door dat gejeuk ja. :P

ik heb het 1 keer gebruikt en ik dacht dat ik overgevoelig was voor die shit :P door dat gekloot 's nachts

Wel vreemd.. Heb zelf nooit last van gejeuk.
Wel een tip, voor als jullie er niet bij na hebben gedacht; zorg dat je je oksels niet geschoren hebt die dag!

Geschoren oksels :roflol:

arggggggghhhhh sexy :roflol:

hehe, heb het zelf ook, vnadaag ff wezen shoppen, resultaat? hele rug en shirt nat.

achja, het went wel.

wat mij helpt: elke week een andere deo pakken.. op een gegeven moment werkt een deo gewoon helemaal niet meer.

het kan ook zijn dat je te weinig water drinkt.

met als gevolg dat je net zoveel blijft zweten maar het op een andere plek uit zweet? bv. je voeten, das helemaal pas k*t
Nope. Zweetklieren bij de oksels zijn voornamelijk apocriene zweetklieren die niet zozeer voor temperatuurregelingen ontworpen zijn danwel een nog redelijk onbekend doel hebben voor de functie die ze hebben. Geur-, kleur- en smaakstoffen all over the place onder je oksels.

Laatst bewerkt:
Nope. Zweetklieren bij de oksels zijn voornamelijk apocriene zweetklieren die niet zozeer voor temperatuurregelingen ontworpen zijn danwel een nog redelijk onbekend doel hebben voor de functie die ze hebben. Geur- kleur- en smaakstoffen all over the place onder je oksels.

Nasty man, ik hoop niet dat je het ooit geproeft heb :roflol:

Ik heb er ook last van, voornamelijk onder mijn oksels. Heb zelf wel overwogen om een botox behandeling te doen, dan ben je er meestal ruim een half jaar vanaf. Of je kan de zweetkliertjes permanent laten verwijderen. Kost wel wat centen.

Ik heb er ook last van, voornamelijk onder mijn oksels. Heb zelf wel overwogen om een botox behandeling te doen, dan ben je er meestal ruim een half jaar vanaf. Of je kan de zweetkliertjes permanent laten verwijderen. Kost wel wat centen.
Nja, als 't zo erg is dat je omgeving er last van heeft is't het wel waard. Maar anders is't een beetje overkill lijkt me..

vind je het gek dat jullie zoveel zweten jullie zijn gewoon allemaal te dik ga eens cutten vetz*kken:p:jk::kiss:

Nja, als 't zo erg is dat je omgeving er last van heeft is't het wel waard. Maar anders is't een beetje overkill lijkt me..

Het is echt wel irri als je altijd zweetvlekken hebt, je kan gewoon een groot deel van coole kleding niet aan doen. Ik heb bijna nooit gekleurde shirts aan omdat ik dan simpelweg super snel van die japen er onder heb. Een botox behandeling schijnt serieus goed te werken en relatief eenvoudige ingreep.

Terug
Naar boven