AndroidHealthClinic

Transpireer ziek veel?

• Topic Starter Topic Starter
vind je het gek dat jullie zoveel zweten jullie zijn gewoon allemaal te dik ga eens cutten vetz*kken:p:jk::kiss:

Lijkt me een beetje een rare stelling, aangezien ik ongeveer 11/12 procent vet heb ... ???

Maar ik ga mischien dat odorex dingetje wel uitproberen tenzij het echt ziek prikt :P

heb het ook dat ik redelijk snel zweet... vooral op me kont en onder me oksels ...of dat ik halverwege de nacht me bed uit drijf :(:mad:

heb ook zitten denken aan zweetkliertjes weg laten halen maarja je zult zeer waarschijnlijk toch wel op een andere plek gaan zweten...

afgelopen zomer in kroatie eigenlijk helemaal geen last van gehad gelukkig in tegenstelling tot hier in nederland in de zomer...

pedi spray is ook een goeie voor degene met zweetvoeten :P (verkrijgbaar bij kruidvat)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pedi roels idd :D

vind je het gek dat jullie zoveel zweten jullie zijn gewoon allemaal te dik ga eens cutten vetz*kken:p:jk::kiss:
Toen ik rond 10% stond zweette ik eigenlijk meer dan nu(15-18%). Kan ook liggen aan't feit dat 't toen zomer was..

Het is echt wel irri als je altijd zweetvlekken hebt, je kan gewoon een groot deel van coole kleding niet aan doen. Ik heb bijna nooit gekleurde shirts aan omdat ik dan simpelweg super snel van die japen er onder heb. Een botox behandeling schijnt serieus goed te werken en relatief eenvoudige ingreep.
Maar 't werkt maar tijdelijk toch? Waar gaat die botox dan heen? Botox is behoorlijk giftig dacht ik..

mijn uber lekkere reet zweet ook altijd ****in erg...

Ik kan niet te lang op de zelfde plek zitten anders zie je gelijk zown plek... :D:D:D

maar soms ook in de bus...alsk dan moet staan ofzo...dan voel ik gewoon de druppels over mijn rug naar mijn onderrug rollen...echt k*t.

Dus uiteindelijk loop je met een paar bulten op de plek waar 't wordt ingespoten?

Ik heb een paar zweetshirts wit en zwart van het merk craft die draag ik in de winter onder me andere kleding en in de zomer onde me t-shirt ik moet dan behoorlijk actief bezig zijn wil ik daar door heen zweten op me andere kleding.

Ik merk het zelf ook, toen ik een tijd niet kon trainen door m'n blessure nam m'n zweten enorm af. Als je 2 weken weer traint, ga je weer enorm zweten. Odorex Extra Dry is een goede oplossing voor de oksels, maar na ongeveer 2 weken werkt het bij mij niet meer. Ik gebruik het dus alleen als ik ergens heenmoet ofzo waar ik zeker niet wil zweten. En zo onwijs prikt het nou ook weer niet.

ik heb et altijd als ik een bepaald soort t-shirts draag (niet tijdens t trainen)
en als ik die t-shirts dan in het grijs draag, zit ik met die donkere cirkels onder mn oksels
stinkt idd niet, want tis vers zweet, maar tziet er niet uit en tis ****ing irritant!!

Ik heb een paar zweetshirts wit en zwart van het merk craft die draag ik in de winter onder me andere kleding en in de zomer onde me t-shirt ik moet dan behoorlijk actief bezig zijn wil ik daar door heen zweten op me andere kleding.

Werkt dat een beetje goed dan? Is opzich wel interessant, dat soort shirts, maar zijn vrij prijzig voor ondershirts vind ik.

Werkt dat een beetje goed dan? Is opzich wel interessant, dat soort shirts, maar zijn vrij prijzig voor ondershirts vind ik.

Ik had die shirts al omdat ik die vaak droeg tijdens het fietsen. Als je zoon shirt draagt en een niet al te strak shirt/trui/overhemd er over zie je geen zweet vlekken meer als je echter een strak shirt er over aan doet komt het er nog steeds door. Dus het is niet altijd even effectief en het doet natuurlijk niks aan het probleem zelf.

Terug
Naar boven