AndroidHealthClinic

Transpireren

DvO

Ripped Bodybuilder
10 media-items
Waardering
72
Lengte
1m82
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
Zijn er nog meer mensen die daar beest veel last van hebben?
Ik heb t eigenlijk sinds een jaar pas.

Denk dan vooral aan;

Klamme handen
Transpireren onder de oksels
Zweetvoeten

In het dagelijks leven heb ik eigenlijk altijd wel klamme handjes, tijdens t trainen spuit het echt eruit!

Odorex helpt bv voor geen meter, en deo gaat er net zo hard weer uit als dat het erin gaat :P

Ik heb in het dagelijks leven last van transpiratie onder de oksels.
Zeer irritant nu de zomer eraan komt:mad:

ik heb ook enorm veel last van zweten, en vind het heeeeel onaangenaam !
Niet dat ik constant loop te stinken, daarvoor is een goede hygiëne uiterst effectief, met andere dagelijks douchen, goede deo (voor mij is Dove zeer goed, de stick, die je rechtstreeks onder je oksels wrijft...)

heel ergerlijk is het, als ik van de training kom, en dan de tram of metro op moet !!!
zelfs in de winter loopt het zweet me vn mijn gezicht !

Dit is volgens mij vooral genetisch bepaald, en duidt blijkbaar op een goed functionerende stofwisseling...

Valt wel mee, alleen een zweetreet is irritant.

Ik zweet ook veel. Heb eigenlijk altijd wel zweethanden, en nu van de zomer helemaal. Verder veel zweten onder de oksels en dat is echt super irritant omdat ik daardoor maar weinig keuze aan shirts heb die ik graag draag (geen shirts waar je zweetvlekken super duidelijk op ziet). Heb het ook eigenlijk pas sinds ik veel aangekomen ben met trainen.

Bij de tuinen is een deospray te koop met mineralen erin.
Even sprayen op de plekken waar je het meest zweet/stinkt en binnen een dag geen last meer van geurtjes.
De spray heeft zelf geen geur.
Ik heb dit product in Maleisie ( 2004 ) leren kennen en ben in Nederland gaan zoeken en heb dit toen uiteindelijk bij de Tuinen kunnen vinden.

Werkt perfect!!!

Zijn er nog meer mensen die daar beest veel last van hebben?
Ik heb t eigenlijk sinds een jaar pas.

Denk dan vooral aan;

Klamme handen
Transpireren onder de oksels
Zweetvoeten

In het dagelijks leven heb ik eigenlijk altijd wel klamme handjes, tijdens t trainen spuit het echt eruit!

Odorex helpt bv voor geen meter, en deo gaat er net zo hard weer uit als dat het erin gaat :P
Ben je een introvert persoon? Veel emoties die je opkropt en niet kunt uiten?
Kan daar te maken mee hebben:).

Ik heb precies hetzelfde als jou DvO. Zit er om eerlijk te zijn ook best mee hoor. Tijdens fitness flink zweten op welke plek dan ook vind ik nog tot daaraan toe. Maar ik vind het gewoon k*t om met een zwembad onder mn oksels te gaan lopen door de stad of weet ik veel waar. zou er echt heel veel voor over hebben om eens zonder zweet onder mn oksels door het leven te kunnen gaan. Durf mn armen soms niet meer op te tillen zo erg is het.

Hoop dat iemand dit ook heeft gehad en er DE oplossing voor heeft. Diegene zou ik zeeeer dankbaar zijn.

Oksels scheren kan ook een beetje helpen.
In iedergeval tegen de geur :)

• Topic Starter Topic Starter
Van geurtjes heb ik zowiezo geen last, kwestie van goede hygiëne :)

Heb er de laatste jaren ook behoorlijk last van, met name de rug wordt met met minst of geringste kletsnat.
En dan heb ik het nog geen eens over mijn edele delen. ****ing ballen op sterk water lijkt het wel.

Vindt het zo iig beter dan tig jaren terug, toen ik nooit kon zweten en gek werd van de hitte.

het wordt ook steeds warmer in dit land.
veel drinken gast , dan kom je niet droog te staan.:rolleyes:

In mn werk kan het nogal irritant zijn
Klant contact, zweet handjes ->> geen goede indruk

Mm van zweethanden of een stinkgeur heb ik geen last...alleen die ****ing oksels he:(
Wie heeft de oplossing?

Botox.

Ik vrees dat er niet echt een oplossing voor bestaat, ik heb dit al nagevraagd aan mijn dokter, en die zegt dat het slecht zou zijn moest ik iets doen tegen het zweten...
Nu loop ik dus verder ook constant met okselvijvers (zomer EN winter in t-shirt, maar dan nog prijs), natte handen (heeeeeel onaangenaam bij contacten met andere mensen), t-shirt nat op de borst en op de rug bij de minste zware inspanning (bv wat lopen om metro of zo te halen...)

Tja, we zullen er allen moeten leren mee leven, vrees ik...

bij gewichttraining niet zo, maar bij muaythai zweet ik liters water, soms zelfs totdat ik begin te dampen (echt waar)

een goede deoderant en hygiene onderdrukt de geurtjes wel

zelf heb ik erg veel last van een dikke zweetreet, dat is opzich best k*t, soms zit je gewoon op een stoel en dan sta je op, zie je zo'n vochtige plek.

verder heb ik alleen als ik echt dikke haast enzo heb veel last van transpiratievocht, maar dan maak ik me druk etc. en dat lijkt me vrij normaal.

ik merk wel dat het een hoop helpt om shirtjes te dragen die vrij "ruim" zijn rond de oxels, dus niet van die strakke shirts, ik heb nu zelden last van zweetoxels en de geurtjes (imo is dit voor een groot deel aan kleding gerelateerd)

wat ikzelf ook erg goed vind helpen is na het douchen de douche goed koud zetten, ik zweet me meestal kapot na het douchen, door dit te doen valt het dan wel mee.

Voor de Otters onder jullie: wel eens Odorex Extra Dry lotion geprobeerd?
Het is een doorzichtig flesje met een witte dop (het zit in een wit doosje met blauwe letters). Je kunt het gewoon bij de drogisterij kopen (iig bij Kruidvat).
Je moet eerst je oksels met zeep wassen (echt zeep), daarna met een watje wat van die lotion op je oksels deppen (niet teveel, want anders jeukt het als de t*ring) en dan ben je 3 dagen zweetvrij onder je oksels. Het is niet eens duur. 3 euro of zo per flesje en je doet er best lang mee (50 ml).
Ik gebruik het vooral in de zomer.

Terug
Naar boven