Fitness Seller

Transpireren

Ik gebruik zelf ook die Odorex Extra Dry lotion, en het werkt verbazingwekkend goed.

Ik had sinds een paar maanden ook ineens allemaal zweetplekken en ik had iets over Odorex gelezen op het internet.
Ik kocht eerst de foute, een of andere creme die allerlei viezen vlekken in me kleren achterliet en het zweet geeneens stopte.
Toen kocht ik de juiste, een klein glazen flesje van 50ml.
Kost iets van 3,75 bij de drogisterij.

Aangeraden wordt ook om je oksels of glad te scheren of iig het een beetje met een tondeuze te bewerken.
Vervolgens voor het slapen gaan je oksels wassen met zeep en dat spul erop doen met een watje.

Maar pas op dat je het niet over je huid heen wrijft.
Je moet het op een watje deppen en dat vervolgens rustig op je huid drukken terwijl je je arm, van de oksel die je behandeld, omhoog houdt.
Als je het erover wrijft krijg je serieuze slaapproblemen die ene nacht per 2-3 nachten.

Zijn er nog meer mensen die daar beest veel last van hebben?
Ik heb t eigenlijk sinds een jaar pas.

Denk dan vooral aan;

Klamme handen
Transpireren onder de oksels
Zweetvoeten

In het dagelijks leven heb ik eigenlijk altijd wel klamme handjes, tijdens t trainen spuit het echt eruit!

Odorex helpt bv voor geen meter, en deo gaat er net zo hard weer uit als dat het erin gaat :P

kijk eens op Forum voor mensen met hyperhidrosis :: Index, daar staan genoeg tips en dingen die ECHT helpen.

Ben je een introvert persoon? Veel emoties die je opkropt en niet kunt uiten?
Kan daar te maken mee hebben:).

Denk het niet, ik ben zo introverte als het maar kan, zweet geen druppel (zou wel willen zweten btw, om die achterlijke hitte weg te krijgen).
Zweet alleen, als ik meer dan een half uur lang, intensief cardio doe!

Josje (Irongirl) is zo extraverte als het kan, en heeft ook altijd last van zweet-oksels, dus je stelling slaat kant noch wal.
Zij gebruikt trouwens ook odorex-dry, en heeft er veel plezier van, het zweten stopt dan iig bij haar!

botox wil ook wel helpen :D

Wat heb je aan die middeltjes voor onder je oksel als het op je rug nog 3x erger is. Heb t zelfs op me reet en bovenbenen. Je ziet serieus soms knieafdrukken of bilafdrukken in me spijkerbroek zitten.:eek:

Je hebt daar wel middelen voor, maar die zijn vaak pijnlijk. Met naalden wordt er dan vloeistof in de hevig transpirerende plaatsen gespoten.

ik zweet me ook tepletter,vooral onder mijn oksels,maar geurtjes zijn er bijna nooit bij.

grtz

oksel scheren dan? kan serieus helpen..

heb er voornamelijk last van op mn rug, maar ik zweet overal wel vrij veel :x

vroeger had ik daar niet zoveel last van, maar sinds ik train..

ik zweet soms snachts nu juist veel :dunno:

ja man snachts wakker worden echt kletsnat, erg man :D

had ik vroeger toch niet -.-

Wat heb je aan die middeltjes voor onder je oksel als het op je rug nog 3x erger is. Heb t zelfs op me reet en bovenbenen. Je ziet serieus soms knieafdrukken of bilafdrukken in me spijkerbroek zitten.:eek:

ja knie afdrukken heb ik ook :P had een keer zelfs witte plekken van het zout dat je zag :D

Mensen waarbij die flesjes enzo niet helpen kunnen een soort van inleg kruisjes in hun shirts plakken valt niet op enzo.

Ben effe de naam kwijt maar je kan googlen;)

Terug
Naar boven