Fitness Seller

Tren agressie

Bezoekers in topic

vntl

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Enigste side die ik ervaar is zeiknat wakker worden van het zweet.

got to love that :D iedere dag je naar paarden ruikende bed wassen

Badfella

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 apr 2015
Je moet niet zo tof doen, klein kind. Je wist dit hopelijk dondersgoed van te voren.

Weer zo iemand die AAS gebruikt als excuss om tof te doen.

Tsja wat is erger.. iemand die aangeeft ergens gewelddadig van te worden of mensen die erop reageren dat dit tof doen is en geweld dus blijkbaar cool vinden..

Anyway, een collega van me heeft zojuist een Tren kuur achter de rug en is al 2 keer met z'n hand in het verband komen opdagen omdat ie zich weer eens ergens op heeft moeten uitleven. Bij hem is de agressie alleen pas flink toegenomen direct na de kuur tijdens pct. Vriendin van me werkt al jaren in een sportschool en is nogal thuis in AAS gezien zo'n beetje iedereen het daar gebruikt en heeft me ook al tig keer geadviseerd dat wanneer ik al aan AAS zou beginnen ik in ieder geval Tren links moest laten liggen. Ze heeft er al relaties van 10jr en langer op kapot zien gaan. Ik geloof dan ook niet meer dat die agressie alleen tussen je oren zit. Maar oke, ik spreek dan ook niet uit eigen ervaring maar namens die van anderen.

mat

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
Ik geloof dan ook niet meer dat die agressie alleen tussen je oren zit. Maar oke, ik spreek dan ook niet uit eigen ervaring maar namens die van anderen.
Wordt hier altijd meteen geroepen "zit tussen je oren", "versterkt je eigen karakter"... Nu komt er ook nog eens een "studie met 600mg test, dus..." bij zonder dat die ergens te vinden is (ook al gaat het om tren, maar soit).

Uit eigen ervaring ben ik er echt niet van overtuigd dat het gewoon tussen je oren zit.

Drippy

Cool Novice
Lid geworden
16 sep 2011
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
8%
Ik begin morgen aan week 5 van mijn Test E 250MG - Tren E 400MG kuur.
Behalve dat ik meer zweet en sneller buiten adem ben, heb ik verder geen last van agressie. Merk wel dat ik wat sneller geïrriteerd ben en denk van doe eens normaal joh.
Maar heb totaal niet de behoefte om agressief te doen of iemand neer te rammen..

Denk dat het allemaal aan de persoon zelf ligt en dat sommige het ook als een slap excuus zien om lekker agressief te kunnen doen.

Stunna

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2008
Lengte
1m93
Massa
113kg
Vetpercentage
8%
Ik begin morgen aan week 5 van mijn Test E 250MG - Tren E 400MG kuur.
Behalve dat ik meer zweet en sneller buiten adem ben, heb ik verder geen last van agressie. Merk wel dat ik wat sneller geïrriteerd ben en denk van doe eens normaal joh.
Maar heb totaal niet de behoefte om agressief te doen of iemand neer te rammen..

Denk dat het allemaal aan de persoon zelf ligt en dat sommige het ook als een slap excuus zien om lekker agressief te kunnen doen.

Ook niet als je Marokkanen ziet? Want dan draai ik echt helemaal door hoor!

walter75

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2013
Lengte
1m76
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
Ook niet als je Marokkanen ziet? Want dan draai ik echt helemaal door hoor!

Kijk maar uit. Straks weten ze waar je huis woont en neuken ze je de moeder!

Briekie

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 mei 2010
Lengte
1m68
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Ik kan makkelijk 700mg Tren Ace per week hebben, ben liever als ooit. Op Bold 800 werd ik knettergek, maar zonder overdrijven dan ook he. Mijn relatie had het echt heel zwaar te verduren opeens en ik dacht er geen moment aan dat het door de Bold zou kunnen komen, heel bizar hoe sommige reageren op een bepaald middel.

Patjeh

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 jul 2010
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
30%
Veel is natuurlijk doorgaans ook dose afhankelijk. Als controlfreak zijnde weet ik iig dat hoge doses van bold/tren niet het proberen waard zijn.

Liempje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
11 jan 2013
Lengte
1m83
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Niemand onder de 100 kilogrammer mag mij quoten! Opdonderen stelletje ecto's!!! :mad::mad: wowowowowo trenrage arghhhhhh mocros bewareeeeee:@:@:@:@:@:@:@:@:@:&@:@:@:@:@

Ik mag lekker quoten nananana POE POE

Stunna

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2008
Lengte
1m93
Massa
113kg
Vetpercentage
8%
Dbb mist eigenlijk nog een Marokkanen topic, waarin ik helemaal los kan gaan op ze (gezien ik yearround on tren ben) :mad::mad:

JLeijnse

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2014
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
zand uit je vagina spoelen en slikken!

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
als je een ragend zielig mannetje bent moet je gewoon niet met AAS beginnen in het algemeen
ken iemand die zen muur en bureau kapot slaat als hij aan het gamen is dat types kan er dus beter afblijven (hij is natty)

walter75

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2013
Lengte
1m76
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
Dbb mist eigenlijk nog een Marokkanen topic, waarin ik helemaal los kan gaan op ze (gezien ik yearround on tren ben) :mad::mad:
Die is er wel hoor: ,

joepert

Cool Novice
Lid geworden
25 jun 2011
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Heey gasten.
Te gek onderwerp weer.
Ik heb dit al eens eerder gezegd,ik zou graag een psycholoog willen vragen dat een medicijn had met de psychische werking van tren.ik heb een zeer heftig verleden achter me met nare ervaringen maar door de tren verwerk k die dingen in m'n dromen heel goed en kan ze dan goed relativeren en dat k er nu helemaal mee kan leven.ik vind t wonderspul om t zo maar te noemen.

Briekie

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 mei 2010
Lengte
1m68
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Heey gasten.
Te gek onderwerp weer.
Ik heb dit al eens eerder gezegd,ik zou graag een psycholoog willen vragen dat een medicijn had met de psychische werking van tren.ik heb een zeer heftig verleden achter me met nare ervaringen maar door de tren verwerk k die dingen in m'n dromen heel goed en kan ze dan goed relativeren en dat k er nu helemaal mee kan leven.ik vind t wonderspul om t zo maar te noemen.

Zo zie je maar, iedereen reageert anders op elk product.

herkuul

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 dec 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
Heey gasten.
Te gek onderwerp weer.

goed zo joepert :thumbs:

Juar

Cool Novice
Lid geworden
2 nov 2014
Heb nu weer andere bijwerkingen, heel erg die kortademigheid alsof de lucht uit mijn longen wordt gezogen en het voelt of overal waar ik kom de verwarming te hoog staat soort koortsachtig gevoel zonder dat ik me zwak of ziek voel

Naar boven