Fitness Seller

Tren blijft de beste

Mijn cholestrol was in week 3 of 4 al buiten de range.

Zit in week 5... vet percentage redelijk snel omlaag... ja tren is g00000d.. alleen je moet wel blijven cardioen. Vond alleen die eerste 2 weken verschikkelijk.. te lage oestrogenen.. down gevoel

Merkte juist de eerste 2 weken geen moer.

Zit in week 5... vet percentage redelijk snel omlaag... ja tren is g00000d.. alleen je moet wel blijven cardioen. Vond alleen die eerste 2 weken verschikkelijk.. te lage oestrogenen.. down gevoel

Jij zit zo uit je nek te lullen man. Lage oestrogenen, down gevoel.... de t*ring zeg. Je posts raken kant noch wal.

Zou me niks verbazen als je gewoon een showtje opvoert en aandacht probeert te trekken.

Jij zit zo uit je nek te lullen man. Lage oestrogenen, down gevoel.... de t*ring zeg. Je posts raken kant noch wal.

Zou me niks verbazen als je gewoon een showtje opvoert en aandacht probeert te trekken.

Jij voert nu toch een showtje op nu of zie ik dat verkeerd.
Enige wat jij post is negatief en het is geeneens een ervaring over jezelf.

Nee hij post zijn ervaring met jouw posts. En hij heeft gelijk.

Einde bericht.

Einde bericht? Goan we stoer doen hier?
Gevaarlijk hier.. Stoere mensen op internet die denken dat ze cool zijn en hoge reputatie...
Ik word al helemaal lijkbleek hier

Mooi dit :D

Laatst bewerkt:
:popcorn:

• Like
Waarderingen: REJ
Einde bericht? Goan we stoer doen hier?
Gevaarlijk hier.. Stoere mensen op internet die denken dat ze cool zijn en hoge reputatie...
Ik word al helemaal lijkbleek hier

Mooi dit :D
Hij zegt gewoon dat de inhoud van je post niet klopt. Hier heeft hij overigens gelijk in.

Die gast :roflol:

Die Biomek doet me een partij stoer gvd

Vermakelijk entertainment dit. :haha:

Terug
Naar boven