XXL Nutrition

Tren blijft de beste

Einde bericht? Goan we stoer doen hier?
Gevaarlijk hier.. Stoere mensen op internet die denken dat ze cool zijn en hoge reputatie...
Ik word al helemaal lijkbleek hier

Mooi dit :D

Hahaha hoopde dat je was blijven hangen in tren hoest.
Ga jij nu maar op pf vertellen hoeveel pillen je kan slikken. Over stoer doen op Internet gesproken.

Aan alles blijkt gewoon dat je totaal niks weet over anabolen plus je bent labiel. En dat maakt het gewoon gevaarlijk !
Hoop dat je ons nu niet verraad bij de politie ......

Trenbolone is echt wel en stuk extremer dan Testosteron. Als ik aan de tren zit krijg ik extreme last van slaapapneu zelfs dat ik soms wakker word omdat ik bijna stik!.. en na de cycle is dit helemaal weg

Wat een idioot hahaha, instabiele junk.

Helemaal boven in zitten in de bios op tren hijgend en bezweet boven komen altijd leuk :)

sorry voor het off topic bericht, maar kan iemand me helpen? ik wil zelf een fora conv openen over GG maar ik weet niet hoe :mad::mad::mad:

Trenbolone is echt wel en stuk extremer dan Testosteron. Als ik aan de tren zit krijg ik extreme last van slaapapneu zelfs dat ik soms wakker word omdat ik bijna stik!
ZIEK... ik had dat volgens mij ook een aantal keer toen ik 4 weken aan de dbol zat op 30mg.. creepy shit
Schijnt ook dat je longen veel minder zuurstof kunnen opnemen door prolactine issues door de tren?........ ik kreeg ook last van dat cardio helemaal naar de klote was na een paar weken aan de tren :O ik liep dan 5km hard maar als je ook maar iets te snel ging moeite met ademen... :/

De sides NIET de gains waard..

Laatst bewerkt:
:roflol::roflol::roflol: He's back !

Tot nu toe wel t beste middel qua gains bij mij ,de complimenten en opmerkingen zijn niet van de lucht. Bijwerkingen bij mij: pijnlijke schoudergewricht bij trainen schouders en borst,kortademigheid 2x na de sex gehad dat ik echt naar adem moest snakken, pijnlijk en trekkend gevoel in de schenen na een stukje lopen . En vrij afwezig, beetje in eigen wereldje zitten de hele dag. Al met al goed te doen.

Effe serieus man....

Die hommels pm-en mij ook steeds Arnold. I feel ya bruh

Terug
Naar boven