AndroidHealthClinic

Tren blijft de beste

Jij zit zo uit je nek te lullen man. Lage oestrogenen, down gevoel.... de t*ring zeg. Je posts raken kant noch wal.

Zou me niks verbazen als je gewoon een showtje opvoert en aandacht probeert te trekken.
Wat is daar verkeerd aan. Indien je oestrogeenniveau te laag is, kun je je inderdaad down voelen en een slecht libido hebben. Er zijn mannen die een afwijking hebben en wiens lichaam geen oestrogeen aanmaakt. Zij voelen zich even belabberd en vertonen dezelfde kenmerken als mannen die veel te weinig testosteron aanmaken. Misschien niet zo vlug iemand aanvallen. Misschien moeten ze voor jou en Nootmuskaatje een sectie oprichten: Geen ervaring met AS maar we weten er wel alles over.

Jij voert nu toch een showtje op nu of zie ik dat verkeerd.
Enige wat jij post is negatief en het is geeneens een ervaring over jezelf.
Ik dacht zelf ergens gelezen te hebben dat hij ging meedoen aan die studie van Dokter De Ronde maar dan wel met een vrouwenkuurtje. 6 weken 250mg test met 30 mg anavar.

Wat is daar verkeerd aan. Indien je oestrogeenniveau te laag is, kun je je inderdaad down voelen en een slecht libido hebben. Er zijn mannen die een afwijking hebben en wiens lichaam geen oestrogeen aanmaakt. Zij voelen zich even belabberd en vertonen dezelfde kenmerken als mannen die veel te weinig testosteron aanmaken. Misschien niet zo vlug iemand aanvallen. Misschien moeten ze voor jou en Nootmuskaatje een sectie oprichten: Geen ervaring met AS maar we weten er wel alles over.
Ga je nou die CombatKneus verdedigen?

Hij wordt niet aangevallen om één uitspraak, maar door een opstapeling van allemaal onzin uitspraken waardoor hij ervoor heeft gezorgd dat hij door niemand serieus genomen wordt.

• Like
Waarderingen: REJ
Wacht eens even, is combatarnold niet die kerel die paar jaar geleden wat annabowlen dealers erbij heeft genaaid? Zo ja, nog steeds een jankbal dus.

Ga je nou die CombatKneus verdedigen?

Hij wordt niet aangevallen om één uitspraak, maar door een opstapeling van allemaal onzin uitspraken waardoor hij ervoor heeft gezorgd dat hij door niemand serieus genomen wordt.

Mss wil hij wel echt letterlijk serieus anaal genomen worden. Vandaar mss die aandacht trekkerij. :o

@skydirk heb je uberhaubt gevolgd en gelezen wat deze jongen allemaal beweerd en voor adviezen verstrekt...?

Slecht voor jou eigen geloofwaardigheid als jij hierin verder gaat.;)

Trenbolone is echt wel en stuk extremer dan Testosteron. Als ik aan de tren zit krijg ik extreme last van slaapapneu zelfs dat ik soms wakker word omdat ik bijna stik!.. en na de cycle is dit helemaal weg

Dit heb ik dus ook op tren. Dat je slaapt en je voelt gewoon dat je niet ademhaalt maar toch kan je heel even niet bewegen en ademhalen. Alsof je het wel beseft maar je niet bij machte bent er iets aan te doen. Tot je dan wakker schiet en beseft dat het slaapapneu was.
Heb dit toch al een 3 a 4 maal ervaren tijdens mijn laatste tren kuur vorige lente.

Nu heb ik er ook geen last meer van...

Haha, wat had ie gedaan dan? do tell the whole story.

Even wat research over betrokkene aan het doen.

Ik wacht vol spanning bruh

Shit better be worth it als je zo gruwelijk geheimzinnig doet :cool:

Kan die pisvlek niet gewoon een ban krijgen.

CombanArnold. Ik zeg, doen!

• Like
Waarderingen: REJ
Haha ja even wat lopen graven, en hij is het. Laten we het er op houden dat zo snel als hij gepakt word hij alles, maar dan ook alles loslaat. Namen, adressen enz. Loyaliteit zegt Arnold compleet niets als hij zijn eigen hachje kan redden door mensen te naaien. Gigantische pisvlek is het, het type waarvoor je je auto nog een keer in z'n achteruit gooit.

Haha ja even wat lopen graven, en hij is het. Laten we het er op houden dat zo snel als hij gepakt word hij alles, maar dan ook alles loslaat. Namen, adressen enz. Loyaliteit zegt Arnold compleet niets als hij zijn eigen hachje kan redden door mensen te naaien. Gigantische pisvlek is het, het type waarvoor je je auto nog een keer in z'n achteruit gooit.

Welkom op de wereld. Zo bijzonder is dit toch niet?;p
Ken maar weinig mensen die hun bek houden als mn vriendin in t blauw op de deur kloppen hoor..

Dus soms gedraagt hij zich dus wel als een mens?

Terug
Naar boven