Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tren en mma gaan niet goed samen gaan denk ik . Puur afgaand op conditie.
Dit jaar gaat er veel getrent worden met dank aan Big Cat.![]()

BigCat is de main supplier van Tren in Nederland en omstreken..![]()

BigCat,
wat heb jij hier over te zeggen..
wil ook een kuur doen 250/400
twijfel alleen nog..
ik doe naast fitnessen ook 3x pw MMA
is dit gevaarlijk icm met tren door teveel inspanning tijdens mma dat zorgt voor een hoge bloeddruk?
Moet er in elk geval gewoonte van maken bloeddruk regelmatig te meten. De acute bloeddrukstijging met tren valt nogal mee, maar het maakt je ook gevoeliger aan stress-geinduceerde stijgingen in bloeddruk. Dat wil zeggen dat als het je bloeddruk "maar" doet stijgen tot 13/9, dat je op een gestresseerde dag nog altijd best eens 18/10 kan hebben plots.

Inderdaad , er loopt iemand al enkele dagen op wolkjes
Karmasletje![]()

Moet er in elk geval gewoonte van maken bloeddruk regelmatig te meten. De acute bloeddrukstijging met tren valt nogal mee, maar het maakt je ook gevoeliger aan stress-geinduceerde stijgingen in bloeddruk. Dat wil zeggen dat als het je bloeddruk "maar" doet stijgen tot 13/9, dat je op een gestresseerde dag nog altijd best eens 18/10 kan hebben plots.
, volgende was 500 tst 400 primo 1,25 femara 2x per week
Ik heb nog nooit een libido dip gehadHet enige waaraan ik merk dat ik off ben gegaan is dat ik minder zin heb om naar de gym te gaan oner andere..
****ing tren ace trouwen.. Ik krijg er steeds een chemische smaa van in mijn mondExact dezelfde smaak als hoe die olie ruikt.
Ik zou voor de eerste keer tren doen dacht op safe te spelen en 250 test met 200 tren (van flesjes met merk 12 ml in),ik zou dan al half jaar off zijn :kuurverleden 250/test/200 deca ,500 test 500 bold ,1000 test only enorme gyno van gekregen maar weggehaald, volgende was 500 tst 400 primo 1,25 femara 2x per week
Altijd 6 maand tusssen gelaten en max 12 weken gekuurd
Dus na 6 maanden off te zijn : dit voorstel
250 test/200 tren 1,25 femara 2x per week eventueel 3 weekjes 50 mg winny kickstart 2x 250 ui hcg ew nakuur nolva 20mg en clomid 50 mg 4weken beginnnen 3 weken na laatste schot...
bedoeling is van 90 kg op 10%bf naar 90a 92 kg op 5a6 %bf te cutten .,
wat denken u big cat en medebodybuilders![]()