XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
500/600 sinds een week :D

• Like
Waarderingen: YOGI
van de zomer op 500 MG ben benieuwd ^^

Dit jaar gaat er veel getrent worden met dank aan Big Cat. :clap:

BigCat is de main supplier van Tren in Nederland en omstreken.. ;)

I wish, dan zat ik nu aan een infuus van het spul :p

BigCat,
wat heb jij hier over te zeggen..

wil ook een kuur doen 250/400
twijfel alleen nog..
ik doe naast fitnessen ook 3x pw MMA
is dit gevaarlijk icm met tren door teveel inspanning tijdens mma dat zorgt voor een hoge bloeddruk?

BigCat,
wat heb jij hier over te zeggen..

wil ook een kuur doen 250/400
twijfel alleen nog..
ik doe naast fitnessen ook 3x pw MMA
is dit gevaarlijk icm met tren door teveel inspanning tijdens mma dat zorgt voor een hoge bloeddruk?

Moet er in elk geval gewoonte van maken bloeddruk regelmatig te meten. De acute bloeddrukstijging met tren valt nogal mee, maar het maakt je ook gevoeliger aan stress-geinduceerde stijgingen in bloeddruk. Dat wil zeggen dat als het je bloeddruk "maar" doet stijgen tot 13/9, dat je op een gestresseerde dag nog altijd best eens 18/10 kan hebben plots.

Moet er in elk geval gewoonte van maken bloeddruk regelmatig te meten. De acute bloeddrukstijging met tren valt nogal mee, maar het maakt je ook gevoeliger aan stress-geinduceerde stijgingen in bloeddruk. Dat wil zeggen dat als het je bloeddruk "maar" doet stijgen tot 13/9, dat je op een gestresseerde dag nog altijd best eens 18/10 kan hebben plots.

Bedankt voor je info.
Zodra ik start ga ik het zeker in de gaten houden!

• Topic Starter Topic Starter

BC

zijn er meer mensen die het gevoel hebben dat de '' dip'' bij tren vooral het libido inhoud? heb nu maar 1x in 3/4 dagen zin en denk dat dat heel raar voelt omdat ik eerst 3/4 per dag zin had. )

Als er nou niemand is die dat gevoel heeft dan wacht ik een maandje af en pak dan anders caber, kijken of men prolactine miss nog te hoog is.( 1 van de symptonen is minder sperma maar das juist 10x zoveel als dat ik in de kuur had

deze vraag was eigenlijk stiekem gericht op jou haha.

Als je kan zou je ff willen beantwoorden, kan kort en krachtig hoeft niet te uitgebreid.

ben over bovenstaande niet helemaal zeker aangezien ik de vorige keer en met PH's nooit een dipje ervaren heb,

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd naar ervaringen mbt die dip ja :)

Geniaal topic dit:)

Ik heb nog nooit een libido dip gehad :dunno: Het enige waaraan ik merk dat ik off ben gegaan is dat ik minder zin heb om naar de gym te gaan oner andere..

****ing tren ace trouwen.. Ik krijg er steeds een chemische smaa van in mijn mond :roflol: Exact dezelfde smaak als hoe die olie ruikt.

tren voorstel

Ik zou voor de eerste keer tren doen dacht op safe te spelen en 250 test met 200 tren (van flesjes met merk 12 ml in),ik zou dan al half jaar off zijn :kuurverleden 250/test/200 deca ,500 test 500 bold ,1000 test only enorme gyno van gekregen maar weggehaald :mad: , volgende was 500 tst 400 primo 1,25 femara 2x per week
Altijd 6 maand tusssen gelaten en max 12 weken gekuurd
Dus na 6 maanden off te zijn : dit voorstel

250 test/200 tren 1,25 femara 2x per week eventueel 3 weekjes 50 mg winny kickstart 2x 250 ui hcg ew nakuur nolva 20mg en clomid 50 mg 4weken beginnnen 3 weken na laatste schot...

bedoeling is van 90 kg op 10%bf naar 90a 92 kg op 5a6 %bf te cutten .,

wat denken u big cat en medebodybuilders :)

Ik heb nog nooit een libido dip gehad :dunno: Het enige waaraan ik merk dat ik off ben gegaan is dat ik minder zin heb om naar de gym te gaan oner andere..

****ing tren ace trouwen.. Ik krijg er steeds een chemische smaa van in mijn mond :roflol: Exact dezelfde smaak als hoe die olie ruikt.

Is de benzyl alcohol dan. Adertje geraakt mss ?

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Ik zou voor de eerste keer tren doen dacht op safe te spelen en 250 test met 200 tren (van flesjes met merk 12 ml in),ik zou dan al half jaar off zijn :kuurverleden 250/test/200 deca ,500 test 500 bold ,1000 test only enorme gyno van gekregen maar weggehaald :mad: , volgende was 500 tst 400 primo 1,25 femara 2x per week
Altijd 6 maand tusssen gelaten en max 12 weken gekuurd
Dus na 6 maanden off te zijn : dit voorstel

250 test/200 tren 1,25 femara 2x per week eventueel 3 weekjes 50 mg winny kickstart 2x 250 ui hcg ew nakuur nolva 20mg en clomid 50 mg 4weken beginnnen 3 weken na laatste schot...

bedoeling is van 90 kg op 10%bf naar 90a 92 kg op 5a6 %bf te cutten .,

wat denken u big cat en medebodybuilders :)

Lijkt me heel erg weinig, maar in elk geval 2x500 HCG.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven