XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Bestaat er een manier om minder te zweten of gaat dat gewoon niet? Had het al gezocht in eerdere topocs daar kwam uit dat het gewoon niet anders kan. Denk dat ik nu ook geen ander antwoord krijg maar gewoon ff voor zekerheid nog de vraag

Tanktop/korte broek tijdens het sporten, meer kunnen we niet doen denk ik...

Zijn er ook mensen bij die spijt hebben van het gebruik van tren ?

Als je dan zelf al het werk doet en een uurtje doorcoïtust heb je een super goeie cardio achter de rug het grote probleem.daarvan is echter wel dat zij vanaf dan telkens zulke hoge verwachtingen gaat hebben en eens de kuur ten einde is dan word er bijna niks meer gegeven en gedaan en meestal snappen ze dat niet en denken ze dat.je vreemdgaat

Daarom gewoon niet meer stoppen man :D

Zijn er ook mensen bij die spijt hebben van het gebruik van tren ?

Alleen dat ik het niet vaker gebruik en dat ik er niet eerder mee ben begonnen :p

Ik heb, naderhand gezien, enkel spijt dat ik het zusje van een goede vriendin heb gepaalt tijdens mijn tren cycle. Gaf een heeeeeeeeeele hoop drama met eerdergenoemde vriendin en ex van zusje (die toevallig broertje is van beste vriend).

Uiteindelijk maar even samen geweest met dat zusje, maar damn, tegenslag onder de tren is ook niet zo min. Maakte van mij één groot jankwijf, gans emotioneel :p

Voor de rest: Tren = King

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb, naderhand gezien, enkel spijt dat ik het zusje van een goede vriendin heb gepaalt tijdens mijn tren cycle. Gaf een heeeeeeeeeele hoop drama met eerdergenoemde vriendin en ex van zusje (die toevallig broertje is van beste vriend).

Uiteindelijk maar even samen geweest met dat zusje, maar damn, tegenslag onder de tren is ook niet zo min. Maakte van mij één groot jankwijf, gans emotioneel :p

Maar ze was wel lekker dus neem ik aan :P

K*t is k*t

Ze was zeer zeker lekker :D Zou normaal wel niet echt mijn type zijn maar je merkt gewoon hoe ze je aangapen en dat ze je willen. We wouden iets samen regelen voor de trouw van haar zus, uiteindelijk hebben we wel iets samen gedaan maar niet wat oorspronkelijk de bedoeling was haha :p

Hoort erbij, lekker boeiend, zijn een van de mooie bijwerkingen die niet vermeld worden :)

Ze was zeer zeker lekker :D Zou normaal wel niet echt mijn type zijn maar je merkt gewoon hoe ze je aangapen en dat ze je willen. We wouden iets samen regelen voor de trouw van haar zus, uiteindelijk hebben we wel iets samen gedaan maar niet wat oorspronkelijk de bedoeling was haha :p

No regrets dan, je was met twee, en als ik het goed begrijp zelfs allebei single, dus **** wat iedereen anders denkt en al helemaal wat haar ex denkt. En een trouw is geen trouw als je geen bruidsmeisjes kan binnendoen (nuja, behalve je eigen trouw natuurlijk :p)

Jooo topic is vooral bedoeld voor het delen van ervaringen. Aangezien jij wel wat ervaringen hebt maar die te prive ??? vindt. Lijkt het me logisch dat je die eerst deelt ;) Daarna staat vragen vrij.

We wanna know haha

die vind ik niet té prive dat is gewoon te prive haha, zou er 1 zon sukkel zijn ( zijn er genoeg hier, meestal in allerlei sectie) doorpaast naar men vrienden kan ik wel inpakken.

wel een ander voorbeeld: heb in die 6 weken ACE 5 x aan men vriendin gevraagd of ze me wou baffen( leek me lekker, tren :rolleyes: en in mijn beleving had ze zelf geen mening of reden omdat niet te willen. Gelukkig geeft ze wel tegen gas anders had ik haar zowat gedwongen om het te doen;p..

maar OT ben wel is benieuwd naar het verschil tussen A En E laten we zeggen A ED of E E3D..
weet dat in theorie het hetzelfde moet zijn maar vaak zijn er in de praktijk wel verschillen..

dus zeg maar 100mg ace ED of 800 E EW

en nog iets:
zijn er meer mensen die het gevoel hebben dat de '' dip'' bij tren vooral het libido inhoud? heb nu maar 1x in 3/4 dagen zin en denk dat dat heel raar voelt omdat ik eerst 3/4 per dag zin had.

Als er nou niemand is die dat gevoel heeft wacht ik een maandje af en pak dan anders caber, kijken of men prolactine miss nog te hoog is.

Laatst bewerkt:
die vind ik niet té prive dat is gewoon te prive haha, zou er 1 zon sukkel zijn ( zijn er genoeg hier, meestal in allerlei sectie) doorpaast naar men vrienden kan ik wel inpakken.

wel een ander voorbeeld: heb in die 6 weken ACE 5 x aan men vriendin gevraagd of ze me wou baffen( leek me lekker, tren :rolleyes: en in mijn beleving had ze zelf geen mening of reden omdat niet te willen. Gelukkig geeft ze wel tegen gas anders had ik haar zowat gedwongen om het te doen;p..

maar OT ben wel is benieuwd naar het verschil tussen A En E laten we zeggen A ED of E E3D..
weet dat in theorie het hetzelfde moet zijn maar vaak zijn er in de praktijk wel verschillen..

dus zeg maar 100mg ace ED of 800 E EW

Oftewel,ze bofte dat ze niet heeft gebaft.

de sides liggen puur aan hoe hoog je testosteron erbij is en wat je er nog meer bij doet. Tren kan super zijn zonder veel sides.
In zomer zat ik aan tren A 150mg eod en test 100mg eod en de sides vielen reuzen mee. Nu zit ik aan Tren e op 600mg en 1000mg test e en heb binnen 1 week al last van slecht slapen en zweten komt steeds meer opspelen en snel opvliegerig.
terwijl ik normaal als een blok sliep op 4iu hgh van genesis ;):cool:
vind de kort werkende tren normaal beter, omdat als je ermee stopt binnen 3 dagen de sides al bijna verdwijnen en tren e werkt nog wel ff 2 weken door ;).

@BC: Ja inderdaad! Bruidsmeisjes zijn er om binnen gedaan te worden! :D Was wel wat stom dat er daardoor wroegingen kwamen in de vriendengroep maar dat is ondertussen ook al achter de rug :D

Ik had op 250 test 400tren eigenlijk alleen maar nachtzweten en een iets korter lontje als sides op tren. Zou dit dan zoveel erger zijn als ik binnenkort ga bulken op 500 test 600 tren? Ben van plan om te starten met 500 test 600 tren en na 6 weken te verhogen naar 800 tren.

wil ook een kuur doen 250/400
twijfel alleen nog..
ik doe naast fitnessen ook 3x pw MMA
is dit gevaarlijk icm met tren door teveel inspanning tijdens mma dat zorg voor een hoge bloeddruk?

Tren en mma gaan niet goed samen gaan denk ik . Puur afgaand op conditie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven